بازدید 100147
هزار و هشتصد و پنجاه و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توهین وقیحانه خواننده لس آنجلسی به امام علی (ع) / نهضت ثبت‌نام وزرا و نمایندگان حامی احمدی‌نژاد / نظر مرعشی درباره کناره‌گیری لاریجانی از انتخابات / اظهارات عضو جبهه پایداری درباره حضور جلیلی در انتخابات / بازگشت «دماوند» به وزارت کشور!

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:بزرگ‌ترین ضعف مجلس دهم از زبان دبیرکل جبهه پایداری / روایت سردار جلالی از نقش «Waze» در راه‌بندان‌های اخیر تهران / نقوی حسینی: شیوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین با خردمندی همراه نبود و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 03 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نفت و دلار در بودجه سال آینده چه قیمتی دارند؟

نفت ۵۰ دلاری، دلار ۸ هزار تومانی، افزایش ۶۶ درصدی اعتبارات عمرانی، ایجاد یک میلیون شغل در هر سال، افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان و حذف یارانه‌های پنهان، از مهم‌ترین ویژگی‌های بودجه سال ۹۹ است. بالاترین مالیاتی که پیش‌بینی می‌کنیم می‌توانیم سال آینده دریافت کنیم، ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است. اما ظاهرا درآمد مالیاتی در بودجه آینده ۱۶۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در مقایسه با سال جاری رشد ۳۰ درصدی نشان می‌دهد.

تعداد دانشجویان بازداشتی کمتر از تعداد انگشتان یک دست است

اسماعیلی گفت: در ارتباط با حوادث اخیر تعدادی از دانشجویان که در زمره معترضین بودند و آن‌ها را جزو اراذل و اوباش نمی‌دانیم بازداشت شدند. اکثریت دانشجویان بازداشتی آزاد شدند و اکنون تعداد دانشجویان بازداشتی کمتر از تعداد انگشتان یک دست است و امیدوارم آن‌ها نیز به زودی آزاد شوند. سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن نقش داماد علوی وزیر اطلاعات در دادگاه علی دیواندری گفت: فعلا این پرونده را رسیدگی می‌کنیم. قضاوت و داوری ما در پایان این پرونده مشخص خواهد شد. در این پرونده دادگاه علنی برگزار می‌شود. درباره افرادی که نام بردید فعلا کیفرخواستی صادر نشده است و اینکه خارج از این پرونده، پرونده‌ای در دادسرا دارند یا خیر را اطلاع ندارم. /ایسنا

روایت فلاحت پیشه از سرخوردگی دیپلماتیک بین ایران و اروپا

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: نوعی سرخوردگی دیپلماتیک بین ایران و طرف‌های غربی مانده در برجام شکل گرفته است. این سرخوردگی دیپلماتیک یک‌هفته پیش از برداشتن گام سوم کاهش تعهدات هسته‌ای از سوی ایران شکل گرفته است، تا آن زمان به نظر می‌رسید رایزنی‌های دیپلماتیک به نتیجه می‌رسد و به نتیجه نرسیدن آن فرآیند باعث شد که ایران گام سوم و چهارم را بردارد. اتحادیه اروپا هم تلاش ملموسی برای نجات برجام نکرد. /تسنیم

حسین الله کرم نامزد انتخابات می‌شود

حسین الله کرم گفت: من با بعضی از اعضای جبهه مدافعان حریم انقلاب ارتباط دارم. وقتی اسم خودم را در لیست دعوت دیدم خوشحال شدم. حالا می‌توانم درباره قبول این دعوت تصمیم بگیرم. اصولگرا‌ها نمی‌توانند جدایی خود را از احمدی نژاد محقق کنند. در دوره شهرداری آقای قالیباف کار‌های خوبی از جمله مترو، اتوبان امام علی، تونل نیایش و تونل توحید انجام شد. ما معتقدیم این پروژه‌ها می‌توانست ارزان‌تر تمام شود، اما از آن طرف جریان جهادی می‌گفت: «سرعت مهمتر از هزینه پروژه است. /نامه نیوز

مشارکت در انتخابات مجلس در شهرستان‌ها پایین نخواهد بود

محمدعلی ابطحی گفت: برخی نیرو‌ها تمایل ندارند در انتخابات مجلس مشارکت حداکثری رخ دهد، زیرا با پایین‌ آمدن مشارکت، خودشان روی کار می‌آیند. اصولگرایان تندرو به دلیل پایین‌ بودن سرمایه اجتماعی‌شان در شرایطی پیروز می‌شوند که مشارکت کم باشد. فکر نمی‌کنم شاهد مشارکت پایینی باشیم، زیرا مفهوم مشارکت در انتخابات برای بسیاری از شهر‌ها و استان‌ها با تهران تفاوت دارد. در بسیاری از مناطق ایران براساس قومیت‌ها رأی داده می‌شود؛ بنابراین نمی‌توان لزوما گفت که فضای کلی حاکم بر کشور بر میزان مشارکت تأثیرگذار است. /شرق

مجلس در راس امور است، یعنی جای خدا نشسته؟

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: این گزاره که مجلس در رأس امور است چه معنایی دارد؟ آیا معاذالله منظور جایگاه خداوندی است که: «او بر هر چه می‌کند، بازخواست نشود، ولی خلق از کردارشان بازخواست می‌شوند». یا منظور این است که اگرچه مجلس قدرتمندترین نهاد است، ولی مسئول‌ترین نیز هست. هر گونه سلب مسئولیت و اختیار از نمایندگی به منزله آن است که به مردم گفته شود ما مسئول و اختیاردار نبودیم. اگر این را بپذیریم باید پرسید که پس چرا مردم باید چنین فردی را دوباره انتخاب کنند؟ یا اصولا چرا باید در انتخاباتی که مجلس بی‌خاصیتی محصول آن باشد، شرکت کنند؟
 
روایت متفاوت آشنا از شرایط سخت مسافرکش‌های شخصی

مشاور رئیس‌جمهور نوشت: ‏جماعت زیادی از راه مسافرکشی با ماشین شخصی زندگی می‌کنند یا به کمک آن به عنوان کار دوم زندگی شان را اداره می‌کنند. حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور با انتشار توییتی نوشت:‏ چراغ بنزینش روشن شده بود. ‏گفت: تمام شد؛ ۱۰ لیتر زدم ۳۰ تومن، ولی باهاش فقط ۲۶ تومن کار کردم. ‏جماعت زیادی از راه مسافرکشی با ماشین شخصی زندگی می‌کنند یا به کمک آن به عنوان کار دوم زندگی شان را اداره می‌کنند.
 
نوباوه: انصراف لاریجانی از نامزدی لطف الهی بود

بیژن نوباوه گفت: این اتفاق خوب، عدم حضور آقای علی لاریجانی به‌عنوان کاندیدا برای انتخابات بود. انصراف ایشان و اطرافیان وی برای جریان انقلابی یک لطف الهی بود. نبود ایشان در مجلس طلیعه تولد یک مجلس کارآمد و بی‌حاشیه است. واقعیت این است که آقای لاریجانی عامل تفرقه بین اصولگرایان و نیرو‌های انقلاب بود و نبود ایشان در مجلس یک امتیاز ویژه برای مجلس آینده محسوب می‌شود. ایشان با بنا گذاشتن برخی سنت‌های غلط در مجلس باعث شده بود که نوعی جوّ نادرست و اختلاف بین نیرو‌های مختلف سیاسی شکل بگیرد و نمایندگان مقابل هم بایستند. البته آقای لاریجانی اوایل مجلس هشتم چنین روابطی را ایجاد نکرده بود و بعدا چنین شد. ما در مجلس هشتم با نیرو‌های اصلاح‌طلب اقلیت مجلس هم همکاری و همراهی زیادی در بسیاری از موارد داشتیم و پروژه‌های مشترکی را جلو می‌بردیم، اما به‌مرور این فضا با یکسری رفتار‌ها عوض شد.
 
نقوی حسینی: شیوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین با خردمندی همراه نبود

نماینده ورامین در مجلس گفت: هیچ عقلانیتی در شیوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین مشاهده نمی‌شود. سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: اجرای طرح افزایش قیمت بنزین با بی‌تدبیری همراه بود و مقدمات کار و تمهیدات لازم برای اجرای این طرح فراهم نشده بود. وی افزود: بعد از گرانی بنزین ما شاهد هستیم که رئیس جمهور مصاحبه می‌کند و می‌گوید من از گرانی بنزین اطلاعی نداشتم و روز قبل از افزایش قیمت بنزین هم وزیر نفت در مصاحبه‌ای اعلام می‌کند که بنزین اصلاً گران نمی‌شود و این نشان می‌دهد این تصمیم‌گیری تا چه اندازه با آشفتگی و بی‌نظمی همراه است که که هیچ عقلانیتی در آن مشاهده نمی‌شود. نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این اقدام دولت نارضایتی مردم را در پی داشت و روی مشارکت مردم در انتخابات نیز تأثیر می‌گذارد.
 
بازگشت «دماوند» به وزارت کشور!

سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات مجلس از ساعت ۸ صبح در سراسر کشور آغاز شده و مانند دو روز گذشته پیش‌ازظهر خلوتی را پشت سر گذاشت. تنها حاشیه‌ای که در ساعات اولیه، توجه خبرنگاران و عکاسان را جلب کرد تغییر بنر تزیینی سالن اول بود که تصویری از قله اگمونت نیوزیلند را جای دماوند جا زده بود، اما تغییرش با تصویری تازه و بازگشت دماوند به وزارت کشور در شرایطی انجام شد که عکاسان و خبرنگاران به سالن دوم هدایت شدند و ماموران تدارکات با نظارت اعضای حراست به دور از لنز دوربین‌ها کار تعویض را انجام دادند.
 
روایت سردار جلالی از نقش «Waze» در راه‌بندان‌های اخیر تهران

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص نقش نرم افزار اسرائیلی ویز در راهبندان‌های اخیر تهران، گفت: این نرم افزار در روز غائله اخیر در تهران، همه جمعیت را به سمت اتوبان‌ها هدایت می‌کرد تا راه‌بندان ایجاد شود؛ در حالی که در حالت طبیعی کاملا برعکس است و باید مردم را از جای پرترافیک به جای خلوت هدایت می‌کرد.
 
اظهارات عضو جبهه پایداری درباره حضور جلیلی در انتخابات

مصطفی باقرزاده، سخنگوی جبهه پایداری مشهد گفت: به‌ نظر می‌رسد که آقای جلیلی در انتخابات ثبت نام کنند. برای او صرف حضور در مجلس مهم نیست او می‌خواهد اثربخش باشد. مصطفی باقرزاده، سخنگوی جبهه پایداری در مشهد و فعال سیاسی در تحلیل فضای انتخاباتی پیش روی و کاندید شدن سعید جلیلی برای حضور در مجلس یازدهم گفت: حضور شخصیت‌های سیاسی در کارزار انتخابات مجلس اتفاق مبارکی است، اما این حضور باید بر اساس ماموریت‌هایی باشد که برای نهاد قانون‌گذاری تعریف شده است و حتی افرادی که می‌خواهند نماینده مجلس بشوند باید بتوانند سطح این مأموریت‌ها را بالا ببرند. هنگامی که مجلس به کارکرد اصلی خود بازگشت در آن صورت می‌توان انتظار داشت که این نهاد با عنصر قانون‌گذاری باعث اعتلای جامعه اسلامی باشد. همه کسانی که قصد دارند تا مسئولیت بر عهده بگیرند باید به سمت ایجاد تمدن اسلامی حرکت کنند و در این مسیر خود را مقید به یک حزب خاص نکنند. سخن این نیست که احزاب کارکرد ویژه‌ای در عرصه کشور ندارند، اما برای تحقق تمدن اسلامی مواضع حزبی نمی‌تواند کمکی کند. این فعال سیاسی ادامه داد: آقای دکتر سعید جلیلی با داشتن خصوصیات فوق در سال‌های اخیر به روشنی نشان داده است که به کار کارشناسی عمیقا باور دارد و از نیرو‌های متخصص بهره می‌برد و جلسات کارشناسی برگزار می‌کند و مطالعات و بررسی‌های تخصصی را صرفا به جلسات محدود نمی‌داند و به میدانی‌بودن مطالعات باور دارد. برای آقای جلیلی دانش مقدمه تحول و رستاخیز است. فاکتور دوم ایشان این است که او پرورش یافته اندیشه تمدن اسلامی و جهان‌بینی توحیدی و برای تحقق چنین گفتمانی مجلس را یک نهاد قدرتمند می‌داند که باید منشأ اثر باشد. از سوی دیگر او محدود به یک حزب نیست و اطرافیان او هم قواعد مرسوم حزبی که مشاهده می‌شود را قبول ندارند. همچنین تردیدی نیست که آقای جلیلی از نیرو‌های جوان استفاده می‌کند، زیرا باور او به جوانگرایی است.
 
بزرگ‌ترین ضعف مجلس دهم از زبان دبیرکل جبهه پایداری

دبیرکل جبهه پایداری، عدم نظارت مطلوب و مؤثر بر عملکرد دولت و وزرا را مهم‌ترین ضعف مجلس دهم دانست و گفت: نباید وضعیت دولت و مجلس به گونه‌ای باشد که مردم فریادشان بلند شود. حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس و دبیرکل جبهه پایداری با حضور در محل ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که آیا از طرف جبهه پایداری در این دوره از انتخابات قصد کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارید، گفت: فعلا از طرف خودم قصد ثبت نام دارم. وی با بیان اینکه دوست دارم افراد خوب و جوانان انقلابی کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس شوند، افزود: با تعدادی از جوانان خوب و انقلابی هم تماس گرفتم و به آن‌ها گفته‌ام که ثبت نام کنید، کمکتان می‌کنیم که به مردم، نظام و دولت خدمت کنیم. دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که چقدر به شفافیت مالی اعتقاد دارید و آیا خودتان حاضرید میزان هزینه‌های انتخاباتی را به طور شفاف به مردم اعلام کنید؟ تصریح کرد: بنده صد در صد موافقم، همین الان حاضرم بگویم که چقدر در جیبم پول دارم. پولی که برای خرج خودم هست از پول روضه خوانی است و از حقوقم نیست. آقا تهرانی در پاسخ به این که با این پول‌ها نمی‌توان برای انتخابات حتی تراکت چاپ کرد، تصریح کرد: بنده در دوره قبلی مجلس هم که کاندیدا شدم، تراکت چاپ نکردم. از نظر مالی هم به جایی وابسته نیستیم، اگر خودمان داشتیم به طور شفاف اعلام می‌کنیم که چقدر هزینه کرده ایم.
 
نظر مرعشی درباره کناره‌گیری لاریجانی از انتخابات

سخنگوی حزب کارگزاران، تحلیلی درباره اعلام انصراف علی لاریجانی از حضور در عرصه انتخابات مجلس ارائه داد. حسین مرعشی در بخشی از یادداشت خود در روزنامه «اعتماد» نوشت: امروز کناره‌گیری چهره‌هایی همچون آقای علی لاریجانی از ادامه کاندیداتوری برای انتخابات مجلس پیامی روشن دارد و آن اینکه نه‌تن‌ها اصلاح‌طلبان، بلکه اصولگرایان نیز دیگر جایی برای سیاست‌ورزی نمی‌بینند. وی ادامه داد: امروز اگر عزمی فراگیر جهت ارایه فراخوان برای تشویق و ترغیب شخصیت‌های موثر اصولگرا و اصلاح‌طلب که قادر به بازسازی اعتماد شهروندان جهت مشارکت در انتخابات هستند، وجود نداشته باشد، فرصت تاریخی انتخابات مجلس نیز از دست خواهد رفت و اگرچه ممکن است نظام به سمت خلوص انقلابی حرکت کند، اما فراگیری آن تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.
 
نهضت ثبت‌نام وزرا و نمایندگان حامی احمدی‌نژاد

در ادامه سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های مجلس، دو وزیر دیگر احمدی‌نژاد ثبت‌نام کردند. ظهر امروز دو تن از وزرای دولت احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات مجلس شدند. محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد طریقت‌منفرد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت احمدی‌نژاد، با ثبت‌نام در انتخابات رسما وارد عرصه رقابت مجلس یازدهم شدند. پیش از این نیز چندتن از وزرا دولت احمدی‌نژاد و نمایندگان حامی او در مجلس هشتم و نهم نیز ثبت‌نام کرده بودند. رضا تقی پور وزیر ارتباطات دولت نهم، مرتضی آقاتهرانی معلم اخلاق دولت احمدی‌نژاد و از حامیان او در مجلس هشتم، احمدی‌بیغش، لاله افتخاری، زهره الهیان و ارسلان فتحی‌پور از جمله نمایندگان حامی احمدی‌نژاد در دوره‌های گذشته مجلس بودند که در انتخابات مجلس ثبت نام کردند.
 
توهین وقیحانه خواننده لس آنجلسی به حضرت علی ـ علیه السلام

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن عارف عارف‌کیا معروف به "عارف" خواننده لس آنجلس نشین به ساحت مقدس و نورانی حضرت علی ـ علیه السلام ـ توهین می‌کند. این اظهارات وقیحانه با واکنش شدید در فضای مجازی روبرو شده است.
 
کدخدایی از مجلس دهم شاکی شد

کدخدایی با گلایه از مجلس شورای اسلامی به جهت کنار گذاشتن اصلاحیه قانون انتخابات، به نواقص و ایرادات قانون فعلی انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: بار‌ها و با صدای بلند اعلام کرده‌ایم که قانون انتخابات ما متناسب با زمان حال نیست.
 
اعتراضات کار سلطنت‌طلب‌ها بود بود یا عوام فقیر؟ اعتراضات کار سلطنت‌طلب‌ها بود بود یا عوام فقیر؟
علی مطهری درباره ماهیت اعتراضات نیز گفت: آیا اعتراضات از سوی سلطنت طلب‌ها و منافقین صورت گرفت؟ گزارشی به ما دادند که می‌گوید اینطور نیست که نقش منافقین و سلطنت طلبان پر رنگ باشد. این‌ها عوام فقیر بودند. در تهران تعدادی بازداشت شدند که نمی‌دانستند اصلاح طلب، اصولگرا و منافق چیست. خیلی از این‌هایی که بازداشت شدند و اغتشاشگر بودند اهل خوردن مشروب و جستجوی سایت‌های ضد اخلاقی بودند. حرف اصلی این است که یک افتضاحی شده ولی باید به گونه‌ای آن را جمع کرد تا اصل نظام آسیب نبیند. مطهری در پاسخ به سوالی درباره انتشار فیلم‌هایی که در آن افرادی با لباس نیروهای انتظامی در حال اقدامات تخریبی هستند، گفت: اگر اینها درست باشد آن‌ها هم باید محاکمه شوند. مجلس هم پیشنهاد داده که گروه تحقیقی تشکیل و این مسائل بررسی شود. اگر اشتباهی شده باید تاوانش را بدهند.
 
دیدار پرسپولیس خارج از ماهشهر برگزار می‌شود؟

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال، امروز (سه‌شنبه) در سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. شهرداری ماهشهر با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته باید به مصاف پرسپولیس برود و در این دیدار نیز میزبان خواهد بود. با این حال طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، در صورتی که ورزشگاه ماهشهر آماده میزبانی از این دیدار نباشد، ماهشهری‌ها باید در شهر همجوار میزبان پرسپولیس باشند. ماهشهر از شهرهای استان خوزستان محسوب می‌شود و این احتمال وجود دارد که آنها در یکی از ورزشگاه‌های این استان در اهواز، آبادان یا شهر دیگری که ورزشگاه مناسبی داشته باشد، به مصاف پرسپولیس بروند. طبق اعلام سازمان لیگ، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ دوم دی‌ماه برگزار خواهد شد./تسنیم
 
انتقاد یک استاد موسیقی از خواندگی و نوازندگی مدیری و گلزار
فریدون شهبازی، رهبر سابق ارکستر ملی درباره وضعیت فعلی موسیقی و گونه پاپ نیز اذعان داشت: متاسفانه طی این سال‌ها روند موسیقی شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است. زمانی که آقای محمدرضا گلزار به خودش اجازه می‌دهد در کنسرتش روی صحنه برود و ویلن بنوازد، آواز بخواند و پیانو و گیتار بزند انتظاری بیش از این نمی‌توان داشت. زمانی که مهران مدیری خوانندگی می‌کند و کنسرت می‌دهد وضعیت همین می‌شود که می‌بینید. این اوضاع چگونه درست خواهد شد؟ فریدون شهبازیان در پایان گفت: به نظرم این وضعیت هیچ‌گاه درست نمی‌شود و اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد اوضاع باید به هم بریزد که این نیز شدنی نیست.
 
درگیری مسلحانه در شادگان و شهادت مامور ناجا

صبح امروز در پی تیراندازی فردی مسلح در شهرستان شادگان یکی از مأموران ناجامجروح و پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید. بر پایه این گزارش حین استقرار واحد گشت کلانتری 11 مرکزی در میدان اصلی شهر یک نفر مسلح به سوی مأموران تیراندازی کرده و  استوار یکم سفیدرو به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت می‌رسد. بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا، فرد مهاجم بر اثر تیراندازی پلیس مجروح و به بیمارستان منتقل شد./فارس
 
لیست اموال مطهری: یک خانه ۵۷۶ متری، یک پژو پارس و ...

علی مطهری در جمع دانشجویان دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر در پاسخ به سوالی درباره علنی کردن فهرست اموال خود گفت: من یک خانه ۵۷۶ متری دارم که یک کوچه پایین تر از حسینیه ارشاد است، همچنین یک پژو پارس دارم و یک واحد آپارتمان هم برای پسرم گذاشتم و سهامی هم در انتشارات صدرا دارم که ناشر آثار استاد مطهری است. البته این اموال را قبل از نمایندگی داشتم و بخشی از آنها را هم پیش از انقلاب داشتم.
 
استاندار تهران حرف‌های فرماندار شهر قدس را توضیح داد

نوشیروان محسنی بندپی همچنین درباره اظهارات فرماندار شهر قدس مبنی بر دستور شلیک به معترضان گفت: منظور ایشان این بوده که هر کسی وارد فرمانداری شد با استفاده از ابزار فیزیکی با آنها مقابله کنند. در فرمانداری هیچ گونه اسلحه‌ای وجود ندارد که بخواهند از آن استفاده کنند؛ ایشان به زودی توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۲۲۷
تابناک میدونم اینجا جاش نیست
ولی جان مادرتون یه فکری به حال این حیوان ازاری کنید
یه کلیپ گذاشتن یه نفر داره یه سگو زنده زنده پوست میکنه جیگر ادم کباب میشه
بابا به ولله اینام جان دارن خدا خلقشون کرده
این چیزا شرایط جامعه رو نشون میده
تو اکثر کشورا این طوری ادما رو میبرن زندان چون مستعد جنایتای بزرگن
ممنون میشم واقعا ازتون اگه دستتون میره یه کاری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
تمام قاتل های سریالی که دهها نفر را کشته اند اول باحیوان آزاری کارشان را شروع کرده اند. شاید مسولی که امروز اهمال میکند و با این اعمال مخالفت و جلوگیری نمیکند دوسال یا چند سال دیگه سر بچه های
یاا نوه هایش .بیفته دست این بیماران.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
حیوان آزاری از انسان آزاری وقیحانه تر است زیرا حیوان دفاعی از خود ندارد و نفرین می کند و امیدوارم تفرین آن زبان بسته برای آن روان پریش کارساز بیفتد آمین
فکر کن دو روز قبل از سهمیه بنزین رییس مجلس به اعضای مجلس اطلاع می دهد که می خواهیم ان را اجرا کنیم و یا چند روز قبل از اجرا رییس قوه قضاییه نامه میزند به دولت که با این شرایطی که مردم در جریان نیستند موافق ان نیستم ، ان وقت رییس دولت خبر ندارد؟
ما را چی فرض کردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
شما همونا نیستین که میگفتین برجام بدون رویت بزرگان امضا شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
برجام یک چار چوب خاصی داشت که باید طی می کردن و نصفه ان را اعمال کردن و توسط دو باند ....تایید شد و نه همه !!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
سند به اون مهمی و حاصل ۱۲ سال مذاکره توسط دو باند و بدون رضایت بقیه امضا شده؟حالا شما ما رو چی فرض کردین؟
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
مجلس ۲۰ دقیقه!
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
حالا ما بی بصیرت
ولی شمای بصیر به ما بفرمایید مجلسی که طرح دو فوریتی و سه فوریتی خودشو تنها با یه اشاره از دستور کار خارج میکنه چطور بدون دستور یه لایحه مانند برجام رو به قول شما با نظر دو گروه ظرف 20 دقیقه تصویب میکنه و بعد شورای نگهبان هم میپذره به نظرتون این هم تصمیم دو گروه بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
مشهدی های عزیز ، که دو بار کریمی قدوسی را به مجلس فرستادید !!؟
حواستون باشه که دکتر جلیلی میخواهد از مشهد ، نامزد بشود و وارد مجلس بشود !؟
حواستون باشه که دوباره !؟
اقای جلالی اگر دشمن در همه شهرهای ما نفود کرده،اگر اینترنت و نرم افزارهای ما را در کنترل خودش دارد،اگر میتواند اینهمه نا ارامی و اشوب ایجاد کند،بهتر نیست برویم در بزنیم بگوییم برای عذر خواهی امدیم؟؟؟
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
بعد اونا چی میگن ؟ میگن خواهش میکنیم خوش امدی بیا عزیزم بالای مجلس بشین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
جناب سردار ؛ پس این 40 ساله و با صرف این همه هزینه سنگین ؛ چکار کرده اید ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
این جناب جلالی همانی بودند که گفتند : !؟
دشمنان لب مرز ابرهای باران دار ما را می دزدند !؟
واقعا چرا توجه نمی کنید مردم باسوادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
اینقدر ساده اندیش نباشیم
چون خودش وقیح هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
نرفتم ببینم چه حرفی زده ولی من قبلا خیلی عارف گوش میدادم از صداش خوشم میومد دیگه تمام شد. دیلیتش میکنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
علی (ع) مولای عشق است
علی (ع) عشق همه ما ایرانیان است
یا علی جانم، ای مظلوم دوران ها
جانم به فدایت آقا، ای مرشد رشید همه خوبی ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
ما را چه شده؟توهین به مقدسات دیگران را بر نمیتابیدیم حالا اگر این فرد توهین کرده باشد ،انهم به مقدسات خودمان، نباید از او حمایت کرد ولو اینکه از مسولین و دولت ناراضی باشیم.توهین به مقدسات در این شرایط یک دو قطبی سازی بین ملت ایران است که قابل بخشایش نیست.شرم بر هر فردی که به مقدسات و باورهای مردم ما توهین میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
قطعا سوء تفاهم است و ممکن نیست که این خواننده چنین حرفی زده باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
با علی و ال علی هرکه در افتاد بر افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
بی‌ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
فکر نمیکنم عارف همچین کاری کرده باشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
پیامبر خدا فرمود: ای مردم فرزندان خود را با محبت علی بیازمایید؛هریک از فرزندان شما علی را دوست داشت از شماست ، و هرکدام اورا دشمن داشت ، از شما نیست.
وای به شرفت عارف
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
آخه نامردی که به طرفداری از عارف ملعون منفی میذاری . این به امیرالمونین اهانت کرده بعد تو طرفداری از هتاک میکنی ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
از آدم نادان انتظاری نیست خودتو اذیت نکن
ناشناس
| - |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
لعنت به شرفت عارف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
خدایا این ملعونین اگر قابل هدایتند هدایت کن اگرنه نابودشان فرما که ننگ بشریت اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
خدا لعنتش كنه.اونهايي كه ازش طرفداري ميكنن هم در گناهش شريك هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
درود بر عارف
ناشناس
| - |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
آقای عارف لطفا اول کمی تاریخ مطالعه کنید وبعدبیایید اظهارنظر کنید.
پاسخ شما یک مصرع از مولوی است:
"کی شود دریا به پوز سگ نجس؟!"
فردوسی فرمود:

همه نیک بادا سرانجام تو / مبادا که باشیم بی‌نام تو
که گیتی نماند همی بر کسی /چو ماند به تن رنج ماند بسی
چنین است گیهان ناپایدار / برو تخم بد تا توانی مکار
همی خواهم از دادگر یک خدای / که چندان بمانم به گیتی به جای
که این نامهٔ شهریاران پیش / بپویندم از خوب گفتار خویش
ازان پس تن جانور خاک راست / سخن گوی جان معدن پاک راست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
این بیت :
چنین است کیهان ناپایدار
بروتخم بد تا توانی مکار!!!!!
بنظرم سفر فردوسی علیه رحمه در تونل زمان به اینده(امروز بوده)یاللعجب.الله واکبر الله و اکبر.پاینده باشید جناب باقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
قابل توجه حاج حسین کیهانی !؟
زاد و ولد نکنید به خاطر خودتون و اون موجود بیگناهی که در این شرایط اسفناک به دنیا خواهید آورد

بجاش نهال بکارید، ورزش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
آره والا اون بچه یه بدبخت میشه بدبخت تر از ما....چون کشور روز به روز پس رفت می کنه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
زادو ولد کنم بعدش تو خیابان ها بخدطر گرانی و بیکتری فریاد بزنه بعد بزن تو سرش .....نه نه نه اینکار خیانت و جنایت هست .
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
یعنی طرف ازدواج کنه که سالها با همسرش روبروی هم بشینن و فقط تو چشم هم زل بزنن بچه هم بی بچه !!! تف به چنین زندگی که از قطب شمال یختر و بی معناتره
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
تو خودت مث موش بچه میاری، شیش تا شیش تا. بعد بقیه رو منع میکنی از بچه؟ البته کسی که حرفای امثال تو روشون اثر داره، همون بهتر که بچه نخوان. چون احتمال اینکه بچه مفیدی برا جامعه تولید کنه خیلی کمه.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
عقل حکم‌میکنه اصلا ازدواج‌نکنی حالا اگر ازدواج‌کردی بچه نیاری . حالا اگر باز خواستی بچه داشته باشی یکی تا دو تا . این‌چند روز ضجه مادران و پدران را ندیدی . اگر ندیدی یعنی چشم‌و عقلت و گوش تو هنگ هست
ناشناس
| Spain |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
ناشناس 22:28 از فضا اومدی؟ یا شوخی میکنی؟ یا ما رو گرفتی؟حالا اونهایی که مثلا یک بچه دارند یا دو تا بقیه مواقع زندگی شون فقط تو چشم هم زل می زنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
واقعا چقدر خوب میشه که همه بچه دار نشیم و بعد از چند سال این قدر نیروی کار نداشته باشیم که مثل کشور های خارجی مهاجر پذیر بشیم . مثلا از آلمان و فرانسه و دانمارک بیاند توی ایران کار کنند. فکر کنم خیلی کلاس داشته باشه
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
۲۲-۵۱ شما فکر این هستی که مردم بچه بدنیا بیارن که به فکر مقاصد سیاسی خودت هستی . حالا هر دلیلی دارد بدرد خودت میهورد اما من علمی بهت پاسخ میدهم . تا ۲۰ سال اینده با ایجاد شرکت های بزرگ تولیدی در صنایع و کارخانجات و حتی کشاورزی دیگر به نیروی کار انسانی نیاز ندارند یعنی رشد صنعت به جایی میرسد که کمپاینی که وارد مزارع کشاورزی میشود خودش یک نفر با دستگاه شخم‌میزند . آبیاری میکند . سم‌و کود میدهد . درو و برداشت و بسته بندی میکند . بنابراین برای اینکه جامعه با این امکانات موجود و با این اقلیم با این سیاست ها و تنش ها همچنان تبلیغ چند همسری و فرزند اوری میکنید جای تعجب دارد .
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
اشتباه نکن روزهای خوبی خواهد آمد مطمئن باش
اینکه لاریجانی و بقیه نیروها فضا را برای سیاست ورزی مناسب نمیبینند نشانه خوبیست از اینکه بلاخره تکلیف روشن میشود‌. یا رومی رومی یا زنگی زنگی.امیدوارم جریانی روی کار بیاید و برای محو کردن اسراییل فورا اقدام نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
خدا کند تمام جبهه پایداری ها و تند روترین و خشن ترین و
عیر قابل اصلاح ترین و.. ، نماینده این دوره مجلس بشوند
و یکی مثل جلیلی یا الله کرم یا احمدی نژاد یا کوچک زاده یا شریعتمداری یا رسایی یا کریمی قدوسی هم رئیس جمهور
بشود
رای بی رای
کمتر از انگشتان دست !!!! بیشتر از انگشتان پا !!! ایا معما طرح میفرمایید؟؟؟
من اگر نیم درصد بخواهم در انتخابات شرکت کنم به کسانی رای میدهم که ترس نداشته باشند و شعارشان حمله به ناو امریکایی در خلیج فارس باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
برای تو یکی دعای شفا نمی کنم از خدا میخوام همینطوری نگه ات داره تا درس عبرتی بشی برای سایرین
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
واسه پیگیریات مرسی . واسه خواسته هات مرسی . واسه زنگ زدنات مرسی
ایراتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
رای نده داداش.سر کاری کسی به ناوه حمله نمیکنه خیلی این فیلما رو جدی نگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
ببین ما که آبمون با این آمریکا توی یک جوب نمیره بالاخره یا اون ها ما رو از رو زمین محو کنند یا ما اونها رو . تکلیف مشخص می شه.
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
بیماری عزیزم برو دکتر روانپزشک .
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
چرا فقط حرف میزنید مدعیان انقلابی بزن ناو امریکایی را .خلاص
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
ناشناس 21:35 چرا فکر میکنی که هرکس مخالف شما نظر میده مریضه و شما سالم هستی ؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
نیم درصد تو حکم صد در صد را داره
اگر در زمان قالیباف پروژه های خوبی انجام شد. اما فراموش نشود در ان زمان نفت بالای ۱۰۰ دلار فروخته میشد و فراموش نشود بعد از ان دوران جریانی سیاسی تلاش کرد حتی کشور و رقیب پیروز خود را از نفت ۶۰ دلاری نیز محروم کند و در نتیجه شهر و پروژه های شهری هم از رونق افتاد
پاسخ ها
محسن ،پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
فروش نفت با قیمت مناسب هم توان و مدیریت خودش را می خواهد که اصلاح طلبان فاقد آن هستند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
همه فکرتون به شهره
همه پولتون از اهواز
وای بر مسئولین بی عرضه اهواز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
فکر کنم بهتر از این نشه ضعف مدیریتی مدیران شهری رو توجیه کرد. من نمی دونم اگه این قدر اوضاع بد بود چرا بعضی ها نفری یک میلیارد خرج کردند تا عضو شورای شهر باشند
ترامپ گفته از معترضان در ایران حمایت نمیکند. ایا معامله بزرگ در راه است؟؟
اکثریت مردم دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنند.اوضاع خراب اقتصادی فضای بسته سیاسی و تعطیلی آزادی های اجتماعی و مردود شدن هر دو جناح در برآورده کردن خواسته های مردم باعث شده مردم نه میلی به انتخابات داشته باشند نه برایشان مهم باشد کی و با چقدر رای انتخاب میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
از طرف خودت صحبت کن
ناشناس
| Spain |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
داداش از طرف منم صحبت کن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
حالا که انتخابات در شهرستانها را بخاطر تنوع قومیتی می دانند پس لطف کرده شرکت در انتخابات را به معنای پشتیبانی عنوان نکنند
تو شهر خرم اباد نرم افزار ویز خوب کار میکرد تمام راهبندانها رو نشون میداد و از کوچه پس کوچه ها مسیر رو انتخاب میکرد.
اگر این عارف چنین شکری خورده باشه ...

مدیونی تابناک اگر سانسورش کنی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
خودت تا حالا شکر یا چای شیرین نخوردی ؟
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
ناشناس یا پرچم آمریکا خیلی باحالی دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
درود بر عارف
یک تیم فوتبال در نظر بگیرد در جامی که برزیل و آلمان و فرانسه و...هستند شرکت نمی کند یک جام چهارجانبه با گوام و مالدیو و پاکستان برگزار می کند بعد هم کاپ قهرمانی بالای سر می برد.
به اقا تهرانی بگویید اوضاع الان باقبل خیلی فرق کرده ، در صورت پیروزی شما و دوستانتان با لشکری از مردم مستضعف روبرو هستید که البته اینبار مثل قبل خزانه هم از پول انباشته نیست که بخواهید جواب عصبانیت مردم را بدهید
شهرستانی به هیچ وجه در انتخابات شرکت نمی کنند. چرا که آن را از گناهان کبیره می دانند و از روز قیامت می ترسند
و نمی خواهند مرتکب این گناه بزرگ شوند.
به قول میل کت:

ما خودمون انتخاب کردیم اینجوری زندگی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
مطمئنی خودمون انتخاب کردیم یا کردن توی حلقمون؟
اگر " شمر" هم نامزد انتخابات بشود گمان نکنم اصلاح طلبان تحریک شوند ودست از تحریم انتخابات بردارند
شاهکار خلقت است مولا علی / یا علی و یا علی و یا علی .
شد منور آسمان از جلوه مولا علی / یا علی و یا علی و یا علی .
شیر یزدان ؛ ماه تابان ؛ بنده رب جلی / یا علی و یا علی و یا علی .
شیعیان دارند امید شفاعت از علی / یا علی و یا علی و یا علی .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
علی یارت آقای کلباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
از نام خوشش بی صلواتی مگذر
صد باغ گل محمدی بود علی
من یه خواهش از آقای حسین شریعتمداری دارم،شما که همیشه از جانب مردم نظر میدی،لطفا بیا و خود را در معرض انتخاب مردم قرار بده،خواهشمندم برای انتخابات مجلس ،کاندید شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
اگر یک هفته نه از احمد خاتمی چیزی بشنوم نه علم الهدی و نه شریعتمداری اون هفته احتمالا جنت مکان شدم.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
توهین و افترا و تهمت با پشتوانه و رفتار پوپولیستی و سیه نمایی و ارمانگرایی . این موارد چه بدرد مردم‌میخوره . یعنی عقل و علم را تعطیل کنید کجاش هنر هست . سیاه پوست افریقای خونش رنگینتر از هموطنت هست ؟
علی مطهری:

یک خانه نقلی و کوچک ۵۷۶ متری در زعفرانیه دارم و یک پژو پارس داغان دارم و یک آپارتمان کوچک هزار متری در تجریش هم برای پسرم گذاشتم.

حدود هزار ملیارد تومن هم سهام در انتشارات صدرا دارم.

البته این اموال را قبل از نمایندگی و پیش از انقلاب داشتم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
خوب تحریف میکنی.بدرد رسانه میلی میخوری
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
مطهری هرچه که باشه هزاران بار از مظلوم دفاع کرده ونگران عواقبی که ممکن سرش بیاد نبوده که این در نوع خودش ی رکورده نه مثل بله قربان گویان
زندگی کردن در ایران مثل این میمونه که شما یک درخت رو در وسط کویر بکارید و اون رو به امان خدا رها کنید.
عارف غلط زیادی کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
غلط کلمه عربی هست . بنویس اشتباه کرده . مگر تو عربی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
ادب داشته باش بی فرهنگ
امیدوارم خدا دولت روحانی رو ببخشه، چون ماها که حلالشون نمیکنیم و همه ی امیدمون اینه که اون دنیا جوابگو باشن، این دنیا که دست کسی به این آقایون نمیرسه ولی اون دنیا فرق میکنه، وکیل و وزیر و رعیت نداره
فقط میتونم بگم که خدا به فریادتون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
در مقابل دنیا ایستادن هزینه داره ، و باید تحمل کنی ، هنوز خدا رحم کرده روحانی همین برجام نیم بند رو حفظ کرده در عیر اینصورت باید دلادر ۵۰ هزار تومانی و نون ۱۰ هزار تومانی مصرف میکردی .ت
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
مطمن هستی تمام تقصیرها با روحانی هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
اول که میگفتید دلار پنج هزار تومنی حالا شد پنجاه هزار اعتماد به نفستون خیلی بالاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
وای به اعتماد به برجامی که خودشون از خود دولت خودشون دارن اعتراف به شکست میکنن، که اعتماد به غرب و آمریکا چنان و چنینمون کرده،
حالا برجام نیم بند، شده افق امیدت؟!
واقعا که یا از آلبانی نظر میدی، یا خیلی خوابی...!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
اتفاقا اين دولت حاضره اين دنيا كاري به كارشان نداشته باشي ولي
يقه شان را بگيري!!!اون دنيا!!
ته ذهن اصولگرایان این است که درست است که فقط ده درصد جامعه ما را قبول دارد اما این محبوبیت کم بخاطر نااگاهی ملت از خوبیهای ماست و در صورت پیروزی در انتخابات کشوری خواهیم ساخت که اکثریت جامعه دستبوس ما خواهند شد.
اتفاقا من همان روز ناچار شدم از بزرگراه امام علی بروم و ویز چندین بار هشدار داد که ترافیک غیر عادی در بزرگراه امام علی درست شده است و به همین دلیل مسیرم را عوض کردم و آخر هم باز با ویز بهترین مسیر را پیدا کردم کلا دوست دارند فلسفه بافی کنند و ادعای نادرست ربط اعتراضات به خارج را برای اینکه اعتراضات مردم را نشنوند
اقای الله کرم معلوم است سواد کافی نداری یکی از بدترین وزشت نرین پروژه ها تونل توحید است که هزینه نگهداری ان در سالهای اتی سر بفلک خواهد کشید بجای ان همانند کشورهای پبشرفته باید از راه یا خیابان هوائی انهم در ارتفاع بالا بهره میگرفتند گویا در ایران جیب اقایان با کندن زمین پر میشود.مترو هم در کشورهای پیشرفته هوائی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
ورود به مجلس چند شاخص اصلی میخواهد تخصص در دروس دانشگاهی زبان بین امللی و مهندسی و حقوقی و پزشکی و سیاسی ...فقط با شاخص مهر و تسبیح و مهربر پیشانی و انگشتر بر انگشت هیچ‌مشکلی از مردم‌حل نمیکند که هیچ‌بلکه خود این ایده باعث مشکلات در مجلس و جامعه هست . خدمت به خلق این شاخص ها شخصی هست بربطی به مردم ندارد . خداوند هم به این موارد نیاز ندارد
نوباوه جان گل گفتی
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
باشد تا چند وقت اسم زیبای لاریجانی را از هیچ سویی نشنویم نه قوه قضائیه نه مقننه .
من نمیدونم چرا شما هر چی نرم افزار می بینید می بندید به اون خراب شده!

همه نرم افزار ها اونجایی یه؟

یه مدت هم می گفتن پپسی و کوکا کولا و نستله نخورین چون مال اون خراب شده است!
دست بردارید.
ویز و هر نرم افزار مسیر یاب دیگه از الگوریتم های هوش مصنوعی استفاده می کنه کد برنامه و الگوریتم رو که یک ساعته نمی تونن عوض کنن.ضمن اینکه شما نسخه ریلیز شده قبلی رو در گوشی ات قببببببببببببببببلا نصب کردی
بدخواهان میخواهند چنین وانمود کنند که برخوردهای قاطع اخیر با مفسدان فقط یک انتقام گیری سیاسی ست ، که البته چنین نیست و ملت به خلوص سیستم قضاوت امید دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
شک داری ؟
برای انتخابات مجلس در اسفند ماه به من رای بدید تا من به پشتوانه شما همه چیز را مجانی بکنم

من به شما قول خواهم داد که پول نفت رو بیارم در خونه هاتون پس اگر نیمه شب صدای در خونتون رو شنیدید نترسید که من هستم و پول نفت رو در خانتون گذاشتم

من به همه افرادی که به من رای دهند کیک و ساندیس مجانی خواهم داد
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
نه دیگه اون ترفند قدیمی شده الان باید بگی اینترنت ای دی اس ال رو مجانی می کنم
احمد توکلی: مردم نماینده عاقلی که دزد نباشد، می‌خواهند_______ببین آقای توکلی هی من نوشتم هی شما گفتید ازفلان خط قرمز ردشده وانعکاس ندادید _____برادرعزیز علت محدودیت نظارت استصوابی است مردخدای کاردان دروغ نمیگوید ودرهمان روز ثبت نام میگوید اینی که شما میگوئید را قبول ندارم ورد صلاحیت میشود آنگاه دزد ریاکار خودرا سینه چاک معرفی میکند ومیرود اونجا یعنی مجلس
ساحت و دامن مقدس حضرت امیر از توهین کسی که اگاهانه به او توهین می کندالوده نمی شه چه رسد به نااگاهان اما دل و روح امیرالمومنین از دست انهاییکه بنام او یا مذهب او خیانت می کنند حتما ازرده می شود
خب ، اونایی که فکر میکنند مثلا امثال این خواننده لعنه الله علیه ، مگه چشونه ،مگه چیه خب میخونه میزنه میرقصه و مردم رو شاد میکنه ، و فکر میکنند یه عمر خلاف شرع عمل کرده باز بهشت میره ، ببینید چی شد .... کارش رسید به توهین به والاترین خلائق ،خب یقینا بوی بهشت را هم استشمام نخواهد کرد مگر توبه کند واقعی .... خیلی ها هم به زبان نمیارن وگرنه عملا اعتقاداتشون از بین رفته به خاطر گناهان بسیار .... اصلا مگه میشه در قلب سیاه محبت حضرات معصومین قرار بگیرد.

حالا شاید بگید فوقش به امام علی(درود و سلام خداوند و ملائکه و ما بر ایشان از الان تا ابد) توهین کرده ، خب باید بدانید که امام علی (ع) دستورات الهی را انجام داده و عارف یقینا با این حرفش خداوند را زیر سئوال برده ...العیاذبالله .... خداوند در قرآن کریم دستور به قتال کفار فرموده مگر اینکه دست از عناد بردارند.

عزیزان ، العاقبه للمتقین ، عاقبت برای پرهیزگاران است ....
خداوند عاقبتمون رو ختم به خیر فرماید ....

اینم عاقبت یک عمر گناه
لعنت خداوند بر این خواننده نکبت تا زمانی که واقعا توبه نماید....
مطالب این صفحه نه اهمیت سیاسی ونه کاربرد اجتماعی و نه ارزش فرهنگی دارد. آیا دلیل چاپ این مطالب دامن زدن به سرگیجی خواننده است؟ مانند دیگران اگر دست و پا قطع کنید بهتر از بی هویت کردن جامعه است.
یه آهنگ (کی بهتر از تو) از این خواننده تو گوشیم داشتم که حذفش کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
اگه بشنوه دق می کنه از ناراحتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حامد
| Finland |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
بابا اخه این چه کاریه میکنی؟! تو این اوضاع اقتصادی این . همه پول داده بودی برای دانلود قانونی و حلال این اهنگ!!حالا ضربه ای که به شهرتش زدی به کنار
امام علی همیشه مظلوم هستند
لاریجانی گفته کاندید نمیشم نوباوه داره میگه لطف الهی شامل حالمون شده، میتونیم بریم مجلس و کسی جلودار تندروی هامون نمیشه. اگه یکی مثل جلیلی هم رئیس مجلس بشه برا امثال نوباوه و آقاتهرانی مجلس بهشت برین میشه
تابی . فکر میکنید با این حجم زیاد سانسور در مسایل سیاسی و رخداد های داخلی و خارجی در سایت ها و تلویزیون و روزنامه ها ....واقعا اصلاح طلبان کجای کار سیاسی یا اقتصادی را میخواهند اصلاح کنند . اگر در کشورهای غربی به دولت و مجلس انتقاد و اعتراض میکنند و خطوط قرمز افراد و شخصیت ها را ندارند . در هر انتخابلت یک حزب شکست میخورد و کلا قدرت را واگذار میکند . اول اثبات کنند که اصلاح طلبان در ۱۴۰۰ و در انتخابات اتی چه چیزی را میخواهند اصلاح کنند
حکم کسی که به اهل بیت اهانت کند، مرگ است. امیدوارم مراجع حکم اعدام این موجود خبیث را صادر کنند همانطور که حضرت امام که رحمت خدا بر او باد حکم سلمان رشدی را صادر کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
عامو تحفه ای نیس پاش لب گره
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
سلمان مرد یا زنده هست
(نهضت ثبت‌نام وزرا و نمایندگان حامی احمدی‌نژاد) مردم تهدید را جدی بدانید . مجلس احمدی نژادی در سالی که بخاطر وقایع سال 88 مردم تمایلی به صندوقها نداشتند بوجود امد و لوایحی و قوانینی در ان تصویب شد که نمونه ان این بود که زندانیان امنیتی(سیاسی) فقط وکلایی که قوه قضایی معرفی می کند را می توانند انتخاب کنند میزان تمایل شورای نگهبان هم به اینها بر همه روشن است راه رسیدن به دموکراسی پافشاری و مداومت بر اهداف متعالی ان و از طریقهای قانونی است تا بالاخره قوانین به نفع مردم تغییر کند زمان بر است اما پایدار است رفتارهای هیجانی و ناامیدی و قهر ما را بجایی نمی رساند و نهایتا بدتر می شود سرگذشت افرادی چون نلسون ماندلا و گاندی و .... می تواند روحیه بخش باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
ترسیدم ولی بزار بیان. تند روی جلوی اوباما که هنر نبود حتی پوتین هم هر روز غرش میکردطوری که میگفتی الان به امریکا بمب میزنه.دوست دارم تند روی رو جلوی ترامپ هم امتحان کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
همون اوباما به لیبی حمله کرد و نیروهای امریکایی رو در سوریه به کار گرفت و تهدید نظامیش علیه ایران هم مشخصه فکر میکنی هرکسی مثلا مودبانه صحبت کنه آدم معتدلیه پرچم امریکا
الاه کرم ...وقتی اسم خودم را در دعوت به انتخابات دیدم خیلی خوشحال شدم .
من از یک نفر خواننده لس آنجلسی ، زیاد توقع خاصی ندارم ، چون خطای اون در مقایسه با خطای متاسفانه ، مسلط شده بر کل فرهنگ مذهبی مملکتمون ، حتی ارزش مطرح کردن هم نداره.
من به سهم خودم ، از فرهنگ حاکم بر داخل مملکت خودمون ، بعضا گله مندم:
آخه یک عمری پدر در پدر ما و حتی خود ماها که یک دین و مذهب تمیز و بدون شیله پیله داشتیم
وقتی میخواستیم از مولای متقیان ، حضرت امیر المومنین علی علیه السلام صحبت کنیم ،امکان نداشت که به یک همچین شخصیت واقعا بینظیری جرئت کنیم که فقط بگیم ،،،امام علی
احترام مسجد رو باید متولیش حفظ کنه
شماها امام علی نگین تا لس آنجلسی هم بفهمه با کی طرفه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
هر چه با نرم افزار داخلی جستجو میکنم سایت داخلی را در این‌مورد باز نمیکنه . مگر این خواننده چی گفت . توهینش چی بود .؟
رای بی رای . مجلس بی کفایت
(اقا تهرانی :از نظر مالی هم به جایی وابسته نیستیم ) آیا شما وابسته به مراکز قدرت هم نیستید ؟! این مهمتر از ان است انهم چه قدرتی لطفا ژست طرفداری از مردم را هم نگیرید که وقتی دوره احمدنژاد بود رفتارهایتان نوع دیگری بود
عباس عبدی ... .. آیا مجلس در راس امور کشور هست ؟ اگر بگوییم در راس هست باید مسولیت ها را بپذیرد و اگر بگوییم در راس امور نیست دیگر چه لزومی دارد که دوباره در انتخاباتی شرکت کنیم‌که مجلس مسولیتی ندارد .
شیعه اثنی عشری دشمن مبغض علی بگو تو با صوت جلی لعنت به دشمن علی
غلط کرده توهین کرده.خدا بساط اینارو زودتر جمع کنه و حکومت اهل بیت پیغمبر ص رو بر تمام عالم مسلط کنه انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
اینقدر حرص نخور شیرت خشک میشه
نوباوه . کاندید نشدن لاریجانی یک لطف الهی بود . برای اینکه ایشان با اقلیت اصلاح طلبان همکاری و همراهی داشت . واقعا نو باوه سیاستمدار هست ؟ اقای نو باوه تا تمام‌مردم ایران بخاطر اتفاقاتی که در سیاست و اقتصاد افتاده است خیلی ضرر مالی و جانی دادند در اینده دور اهداف شماها در اقتصاد و اداره کشور شکست خواهد خورد چون مبانی علمی ندارد . هم‌خودتان خسته خواهید شد و هم مردم . عدالت و ازادی در مبانی مردم سالاری قابل تحقق هست . نه هر ایده سیاسی
خدا لعنت کند توهین کننده به ساحت قدسی اهل بیت را.
بالاتر از سیاهی رنگی نیست. هر کس می خواهد نماینده بشود . فرقی نمی کند
تمام راهبندان ها و ترافیک تهران‌مربوط به نرم افزار اسراییلی هست . که جمعیت را از یک سمت شهر به سمت دیگر هدایت میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
ای بابا من هی میگم این ترافیک تهران یه دلیلی داره ها..اما به ذهنم نمی رسید مال اَپ ویز هستش...خب اینکه مشکلش پیدا شد, گرونی و تورم مال کدوم نرم افزار اسرائیلی هست؟
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور وقتی اینترنت قطغ بود که کسی از ویز استفاده نمی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
جالب هست یعنی نرم افزار خارجی فیلتر بوده . ؟ پس این چی حرفی هست . واقعا که .
راستش مدتی هست که هرچی اخبار از مجلس و انتخاباتش هست حال ملت رو بد میکنه....به اصلاح طلبها و اصولگراها و میانه روها و اینوربروها و اونور بروها ووووو....بگید اگر هم رای بیارید اینبار خودتون هستید که به خودتون رای میدید.مردم دیگه از همه شما ناامید شدن ...
چناب نوباوه لطفا شما کاندید بشید تا لطف الهی تکمیل بشه
بوی یک نرمش قهرمانانه دیگه به مشام میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
بوی خوش یا...؟
ناشناس
| Spain |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
این نرمش مثل قبلی نیست انعطاف بالایی می طلبد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
اخبار پشت پرده حاکی از سفر روحانی به ژاپن جهت راهکار و واسطه مداکره پنهان و با واسطه توسط نخست وزیر ژاپن هست . علت توییت های کم ترامپ دلبل دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
شک نکن
بیژن نوباوه!
عزیزم با توهین و بی ادبی به یک مسلمان بزرگ نخواهی شد!
برای رشد و بزرگی خود اندیشه کن!
عارف ديگه كيه ،اسمشو تا حالا نشنيدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
يا به دنيا نيومدي يا تو اين مدت تو غار زندگي ميكردي!!
مجلس مهندسی شده است. و مجلسی ها وامدار مهندسین. این دوره اگر نظر مردمی نباشد و مهندسی ها همچنان باشد میزان مشارکت اندک خواهد بود.
آقای جلیلی در ماجرای ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت و آغاز ماجراهای تحریم اثربخشی خودشون رو نشون دادند، راضی به زحمت بیشتر ایشون نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
جناب ناشناس خوبه قدر ی در این مورد مطالعه می کردید .
پرونده هسته ای ایران قبل از جلیلی زمان آقای لاریجانی به شورای امنیت رفته و دو قطعنامه هم برعلیه ایران صادر شده بود.
اين آقاي فلاحت پيشه چه كسي است ؟
ايشان رو چه حسابي و كتابي و پشتوانه اي گذاشتند
در اين پست هاي حساس
ما اشتباهمون اين چيزهاست.
من متاسفم كه روابط با يك اتحاديه با ان عظمت با يك گفتمان سطح پايين بيان ميشود.
بايد مثل امير كبير جدي صحبت كرد و استفاده از كلماتي مثل سرماخوردگي واقعا در شان يك مقام كشوري نيست .
میگم اول مرغ بوجود اومد یا تخم مرغ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
از اول نه مرغ بوده نه تخم‌مرغ بلکه هر دو از مرغانه بوجود امدند
از شرایط عضویت در جبهه پایداری سفر به امریکا هم هست عایا
تورم 40 درصد و قیمت بنزین سه برابر ولی افزایش حقوق کارمندان 15 درصد. یه جرم گیری دندون 300 هزار تومن میگیرن.
وای به شرفت عارف
هر روز به مردم ایران هم بخاطر بی پولی و گرانی از سوی مسولین توهین میشه
اقاي نوباوه ! شخصيت هاي بزرگ با توهين ادم ها، خوار نمي شوند . سعي بيهوده نكنيد .
مجلس در راس امور اس البته بر عکس بعنی در قاعده امور است
متاسفانه تمام بازارها رها شده به امان خدا بخصوص بازار خودرو و دلار ؟؟!! معلوم نیست جناب همتی تویت باز خوابش برده ؟؟!! شما رو به جون عزیرانتون به فکر ملت باشین ، بخاطر هسته ای شدن دارید هست و نیست مملکت رو به باد میدین ، به خدا مردم بد جوری عصبی شدند ؟؟
با این خواب سنگینی که همتی داره باید منتظر دلار ۲۰ هزار تومانی باشیم ؟؟ بحران سوخت کم بود که داریم وارد بحران ارزی هم میشویم
به نظر من هم عارف اشتباه کرده آهنگ امام علی رو خونده. واقعا حیفه که نام امام علی از دهان آدمایی!!! مثل عارف خارج بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
درود بر هنرمند واقعی و مردمی جناب عارف دوست‌داشتنی
طبق برآوردها در سال آتی ایران به دلیل تحریم و متعاقب آن از دست دادن بازار نفت سالانه ۵۵ میلیارد دلار ضرر خواهد کرد که البته اگر تحریمها ادامه پیدا کند اوضاع بدتر هم خواهد شد، بماند دور زدن تحریمها و رانت سواستفاده کنندگان،  با این وضعیت و نیز بیکاری جوانها و مشکلات اقتصادی سنگین واقعا وقتش نیست که به دشمنی بیهوده و پرهزینه با آمریکا پایان داد؟ چرا در این خصوص همه پرسی از مردم نمیشه
خدا لعنت کنه این خواننده را انشاالله به تیر غیب دچار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
خودت انشاءالله به تیر غیب دچار شوی.
عارف غلط زیادی خورده
و البته هرکسی که تاییدش میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
خودت و دوستانت
خوش به حال حاج حسین شریعت مداری که بنرین صد هزار تومانی هم تاثیری تو زندگیش نداره ،؟؟ و همیشه پرچم مبارزه با امریکایش بلند است ،با این حقوقی که او میگیره و امکانات سازمانی که ازش برخوردار هست باید هم مخالفان خود رو فتنه گر بنامد ، ولی خوب روحانی رو ببچاره کردید با این سناریو خوبتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
سناریو نویسان رو باید در بین همفکران خودتون پیدا کنید
مجلس در راس امور است
می خواهید زیرش بزنید نمیدونید چی کار کنید دیگه ; اینو بگید;
امسال این مردک عارف زیاد هستند آخر برای جمع کردن طرفدار مردک راه دیگری نداشتی حالا دست به دامن مردم کم سواد یا بی اعتقاد شدی !
همان دل دل کن حرف نزن !
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
امسال یا امثال؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
امسال یا پارسال ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
بیسواد اظهار نظر نکنی نمی‌گویند مرده‌ای.
واقعیت اینه که روحانی با بنزین ۱۳۰۰ تومانی بدون پرداخت نقدی موافق بوده که با مخالفت جدی رییسی مواجه شده و در نهایت این طرح با اکراه روحانی ا تایید میکنند ، دوستان چرا دنبال این هستید که تمام تصیرها رو گردن روحانی بیندازید ؟؟ شما که تو این ۶ سال بهش اجازه ندادید که حتی یه وعده انتخاباتیش عملیاتی بشه تا یه جریان سیاسی رو از چشم مردم بندازید؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
من هم همین سخن را دارم ولی کو گوش شنوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
سند حرفت چیه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
شما تو جلسه بودی ؟خبر داشتی ؟
بزرگ‌ترین ضعف مجلس دهم از زبان دبیرکل جبهه پایداری?????


ماشالا اینقدر این مجلش مشعشع بود نمیدونیم به کدوم موردش اشاره کنیم.ما که فقط ضعف دیدیم شما اگه نقطه قوت دیدید برای ما هم تعریف کنید ما هم روشن بشیم
مسیولین لطفا از خواب بیدار شوید کشور داره تو تب انفولاتزا میسوزه یه داروی درست حسابی نیست ، فزند دوستم ۳ روزه تو کماست ؟؟! چرا دست از این هسته ای لعنتی برنمیدارید ؟؟ بخدا بمب اتم هم داشته باشید ولی ملت رو نداشته باشید ارزشی نداره ؟؟؟
برای هشتاد درصد موضوعات گفته شده و گویندگان موضوعات بالا : توهم نزنن حضرات آقایان صلوات ..
علی (ع) مولای عشق است
علی (ع) عشق همه ما ایرانیان است
یا علی جانم، ای مظلوم دوران ها
جانم به فدایت آقا، ای مرشد رشید همه خوبی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
نمیدونم مسلک منفی دهنده ها چیه ولی فکری به حال خودتون بکنید
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
والاه خودم هم سوالم همین هست فاز منفی چی هست .‌ولی صمیر ناخودآگاه من میگوید نتیجه گیری وقایع اخیر با قرن ها پیش در ذهن تداعی میکند . باور کن من چند روزی خیلی درگیر وقایع کشتارها شدم یعنی ذهن و فکر را چند ساعت به قرن های پیش و اتفاقاتی بردم که در ان سال ها اتفاق افتاد .
حضرت علی(ع) نه تنها یک رهبر مذهبی عالی مقام بلکه نمونه یک انسان کامل و تجسم عینی خلیفه الله می باشند که در بین همه پیروان الهی ؛ حتی آنهایی که هیچ تعلق خاطری به دین و آئین ندارند ارادتمندان ببشمار دارد . مولا علی(ع) نه تنها شخصیت تکرار نشدنی جهان اسلام ؛ بلکه تاریخ بشریت هستند و به عظمت مقام الهی ایشان با اسائه ادب افرادی صدها بار بزرگتر از انگل دربار شاه معدوم ؛ کوچکترین خدشه ای وارد نمیشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
تاریخ بخونید !!!
گاف در مورد کوه رو شاید خیلی ها متوجه نشده بودند ولی نصب برعکس پرچم ایران در استقبال از استاندار لرستان(دو ماه پیش) اون دیگه شاهکار بود
اصولگرایان با جبهه پایداری با روش جدید بنام جوانگرایی برای کسب قدرت در انتخابات مجلس و دولت هستند چه دلایل موثقی دارند . جوانان‌پر انرژی هستند . حرف گوش میکنند . ریسک میکنند . دنبال پست و مقام‌ و طالب ارمانهای جوانی هستند . آیا در دنیای پیشرفته از جوانان در قدرت تصمیم‌گیری استفاده میکنند یا نه
سردار جلالی عزیز ویز با اینترنت کار می کنه ، در زمان اغتشاشات هم اینترنت قطع بود ، چطور ماشینها را به سمت ترافیک هدایت می کرد؟ این هم شد مثل سرقت ابرها؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
اگر این سخنان پی در پی در مورد اعتراصات و فرافکنی های متعدد .....آیا به شعور ایرانیان بی احترامی محسوب نمیشود . ؟ یعنی دروغ باعث از بین رفتن ایمان ما جوانان چی . چرا باید اینقدر وقایع و اتفاقات کشور وارونه بررسی شود ‌ این روند تا چند سال ادامه دارد . در کتاب های علوم سیاسی هیچ‌کجای از برگ برگ کتاب ها ننوشته است که دروغ هم‌میشود گفت . فقط در هر مبحثی که میخواهد نتیجه گیری کند میگوید مردم‌ملاک هستند . از نطر این اقایان برای کی این حرف ها را میزنند . مردم ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
بنده خدا يادش نبود که خودشان اينترنت را قطع کرده بودند. شايد اشاره وي به ساعت هاي اول بود.
دوستان دولت پنهان شما رو به خدا قسم بذارید حداقل این دو سال ملت کمی روی ارامش رو ببینتد ، ملت نابود شدند بخاطر تفکر افراطی شما ؟؟ تو کشور یه داروی درست حسابی نیست ؟؟
البته و صد البته توهین به مقدسات و قومیت و نژاد کاری بس ناروا و نشانه توحش و جاهلیت است ، نص صریح قرآن هم عدم توهین به دیگر باورها ست حتی اگر بت های سنگی باشد.
اما آیا آن خواننده چنین عمل سخیفی را انجام داده آیا انتشار این خبر اشاعه منکر نیست ؟ عادی سازی توهین به مقدسات مسلمانان یکی از پروژه های صهیونیست هاست ، آن خواننده پیر فراموش شده چقدر مگر برای امروزی ها شناخته شده است که شما بولدش میکنید اصلأ ارزش خبری نداشت ، روزانه هزاران نفر از بدبختی یا اختلال مشاعر به زمین زمان و خدا و کاینات ناسزا میگن باید خبریش کرد ؟؟؟!
خداوند دشمنان علی ع و شیعیان ایشان رو هر روز ضعیف تر و خارتر از دیروز نماید انشالله
لعنت به همه توهین کنندگان امام علی (ع)
آیا توهین فقط با زبان است ؟
آیا کسی که صلاحیت ندارد ولی برای نمایندگی مجلس و یا هر پست این مملکت که اسلامی است کاندیدا می شود به مردم و مولای ما امام علی(ع) توهین نکرده است آیا این تشنگان قدرت وثروت و اشرافیت و ضد ساده زیستی به مولای ما امام علی توهین نکرده اند با عملشان
آیا اگر برای دانشجویان مقطع دکترا استادی را قرار دهند که
سیکل داشته باشد و هیچ مهارتی هم نداشته باشد آیا توهین به دانشجویان دکترا نیست
آیا مدیران این چنینی میتوانند برای مردم متواضع و فرهیخته کشورمان حکمرانی کنند ؟
امام علی علیه السلام در سخنان زیبای دکتر علی شریعتی
"... بهشت، حقیرتر از آن است که علی در آن بگنجد، و فقیرتر از آنکه بتواند به حسین و زینب پاداش دهد، شرم می‌کند که در خانه گلین فاطمه را بزند و در برابر ساکنان آن، که حاملان روح خدایند، و مسجود ملائک، و مُثُل افلاطونی‌ی ارزش‌ها و آرمان‌های انسان، نام جایزه را بر زبان آورد..." .... "... علی از بهشت بزرگتر است و از ابرار برتر، او خود پرورنده ابرار است، او سرخیل «مقربین» است. علی بزرگتر از آن است که حتی در بهشت بر سر سفره ابرار بنشیند و با آنها هم‌کاسه شود، او خود «رضوان خداوند» است...."
توافق بزرگی در راه است ، ترامپ چراغ سبز بزرگی نشون داد.با توجه به حوادث منطفه و داخل کشور ،و انتخابات پیش رو زلزله بزرگی در راه است ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
فکز کردی خریداران دلا ر و کاسبان تحریم اجازه میدمl
این صداها صدای کفگیر ته دیگه ؟؟
درباره اینکه گزارش داده‌اید که یک خواننده لس آنجلسی به اسم عارف به ساحت امیرالمؤمنین علی (ع) توهین کرده است بلید به بیتی از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی اشاره کنم که در مدح علی (ع) و در مذمت دشمنان آن حضرت چه زیبا سروده است که :
... مباشد جز از بی پدر دشنمش... هر آنکس کو در دلش بغض علی است از او زارتر در جهان خوار کیست؟
به به ملت در صحنه... چقدر کامنت!

اولا خدا لعنت کنه کسی که توهین و هتک حرکت کرده به صاحت مقدس امیر المؤمنین علیه السلام...
هرکه با آل علی و علی در افتاد، بحق ور افتاد... دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره...
اگر علی نبود ایران نبود . علی شاه مردم زمانه اش بود چه خوشمون بیاد یا نیاد . با اینکه در سپاه عمر بود ولی مردم اون زمانه فهمیده بودند که علی جلوی ظلم به ایرانیان رو گرفت .
وقتی تو مملکت ما یکی از این آدمهای همیشه مسئول میخواد بره کنار انگار خبر منقرض شدن دایناسورهارو دادن !اینقدر باورنکردنیه!
آقای عارف من تو را به عنوان یک خواننده با اصالت می شناخته و دوست دار تو بودم حالا با آن همه اراجیف که درباره مقام مولا علی زدی که ناشی از نادانی و جهالت تو هست من هم مثل سگ پشیمان هستم که دوست دار خواننده فرومایه و حقیری مثل تو بودم
خاک دو عالم بر سرش .
#خواننده
من با آهنگهاي اين خواننده خاطره زياد دارم اما جدا از بحث بيان عقيده، توهين به عقايد و اعتقادات ديگران چه از منظر ما درست و چه غلط كار مذموم و اشتباهيه ايشونم اگه همچين حرفي زده اشتباه كرده چون در واقع به نوعي به عقايد برخي از طرفداراش توهين كرده
ما بايد ياد بگيريم به هيچ عقيده اي توهين نكنيم و آستانه صبرمون رو نسبت به بقيه بالا ببريم
يا علي
اقای لاریجانی با چه رویی دوباره کاندید شود ایا مجلس دهم با ریاست لاریجانی کار مثبتی انجام داد . اینها نمایندگان ملت نیستند اینها نمایندگان دشمن این ملت هستند من مخالف این جور مجلس هستم و نماینده هم نمی خواهم، اینان نباشند مردم خودشان بهتر تصمیم میگیرند.ای مردم اگاه باشید.
در مجلس باعث شده بود که نوعی جوّ نادرست و اختلاف بین نیرو‌های مختلف سیاسی شکل بگیرد


جق نادرست؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!1
آقا من 9 ماهه حقوق نگرفته ام ؛ 3 رأی خود و خانواده ام را میفروشم ؛ دانه ای 1 میلیون ؛ هر کی خواست در خدمتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
هر رای 100 تومن می ارزه. چون طرف باید 2 میلیارد بده بره توی لیست. به جای لیست می تونه هر رای رو 100 تومن بخره. همون کارکرد رو داره
سلام مجلس آینده با عده زیادی نامزد ریاست با مشکل رو به روست.
آه waze بد!!!!
راستی سردار ، در غایله اخیر اینترنت اصلی قطع بود و ویز هم نرم افزار استکبار جهانی پس قابلیت استفاده نداشتا !!!!
جناب اقای لاریجانی دوره قبل از قم به عنوان نفر دوم رای اورد
قطعا اگر قم کاندید میشد رای نمی اورد!!!!
عدم حضور او بخاطر پیشبینی این است که رای نمی اورد
کاش می امد و با افتضاح شکست می خورد.
(خواننده لس آنجلسی)
ان انکرالاصوات لصوت الحمیر
پوزش می خواهم که مجبور شدم از نام ایشان برای تشبیه صدا ی
لس انجلسی استفاده کنم
چرا که قدر فهم شما به اندازه خودتان فهم وشعور داردکه چگونه باید رفتار کنید
ولی برخی به قدر و منزلت شعوری که خداوند به ان داده نتواسته بهره مند شود
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد یا علی مددی
آقای ابطحی مثلا تفاوت شما با آن اصولگرای تندرو چیه ؟ میشه روشن بفرمائید ما بدونیم ؟
نقوی حسینی: شیوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین با خردمندی همراه نبود
اتفاقاً با خردمندی کامل صورت گرفت منتها از نوع منفی آن !
کمی دقت کنید میتونید ببینید .
من فکر میکردم راه بندون تهران بخاطر برف و یخبندان و سرمای شدید اون روز بوده!!!
من از هر کس با دولت روحانی مخالفه حمایت می کنم با این که خودم اصلاح طلب هستم
آقای ابطحی مردمان شهرستان چی فرض کردی قوم گرایی دیگه نماینده گانی که با قوم و قومیت می رفتن مجلس و دولت و جای جای دیگه چشم و گوش مردم باز شده این دولت و مجلسیا چه گلی به سر مردم زدن جناب که بخاطر قومیت رای بدهند
موندم چرا نشست قوا نباید رییس داشته باشه و به دعوت از یکدیگر در ساختمان هر قوه ختم می شه، هرکدومشون ادعای رییسی دارن. مضافا این که رییسی خودش هم عضو نشست سران قواست!!! پیشنهادم اینست که سران قوا در حضور مقام معظم رهبری تشکیل جلسه دهند تا هیچیک دیگری را ... به اعلام اجرای یک تصمیم و یا برنامه نکنند.
احتمالا منظور خانم فرماندار شلیک دمپایی به معترضان بوده....خودمون متوجه شدیم نمیخواد ماله بکشین
وقتی خبر رسانی می کنی خبر رو کامل کن مگه چی گفته ما که چیزی پیدا نکردیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار