پشت صحنه؛

پشت صحنه فیلم راهبه

کد خبر: ۹۴۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 04 December 2019
تعداد بازدید : 40503
بازدید 52186
۶
فیلم سینمایی «راهبه / The Nun» به کارگردانی کوین هاردی محصول سال 2018 است. یک راهبه جوان، در صومعه‌ای در رومانی به طرزی مشکوک به قتل می‌رسد. یک کشیش با گذشته‌ای خالی و نسبتاً ترسناک، به همراه یک راهبه تازه‌کار که نزدیک به اتمام دوره آموزشی است، از جانب شهر واتیکان مسئول تحقیق روی این صومعه و اتفاقات رخ داده در آن می‌شوند. آن‌ها در حین بررسی پرونده، به راز نامقدس و شومی برخورد می‌کنند که نه‌تنها زندگی، بلکه ایمان و همچنین روح خود را به خطر می‌اندازند. تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، شارلوت هوپ و بانی آرونز در این فیلم مقابل دوربین ماکسیم الکساندر بازی کردند و میشل آلر این اثر را تدوین کرد. پشت صحنه این فیلم سینمایی را می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
این فیلم راهبه را نشان نمیدهد
پاسخ ها
سانیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
شما ایک فیلم اصلا دیدی
بهترین فیلم ترسناک است وارزش دیدن دارد
لطفا اگه این فیلم رو ندیدی تحلیل نکن
ترسناکترین فیلمی که تو چند دهه اخیر دیدم و واقعا حس ترس تو وجودم القا شد همین راهبه بود، البته هیچکدام از فیلم های ترسناک در سبک ارواح و شیاطین به پای فیلم جن گیر نسخه اصلی ساخت 1973 به کارگردانی ویلیام فردکین نمیرسه، البته نسخه کامل رو میگم اگه بتونید پیداش کنید.من اولین بار 10 سالم بود که نصفه شب از روی کنجکاوی تو زیرزمین یه حیاطمون تلوزیون گروندیک داشتیم اون فیلم رو با صدای بلند دیدم، سالها تو ذهنم تاثیر
منفی گذاشته بود و من تا چند سال از سایه خودم هم وحشت داشتم،طوری که یک ماه منو پیش روانپزشک میبردن، سال 1377 اولین بار تو نوار ویدئو دیدم که ویلیام فردکین اول فیلم توضیحاتی در مورد فیلم اصلی میده، دیگه هیچوقت نتونستم اون نسخه رو پیدا کنم فیلم اصلی نزدیک 4 ساعت بود که کلی از فیلم بعدها کات شد.
خیلی زشته