بازدید 9435

جهانگیری: نفت را به روش‌های دیگر می‌فروشیم

کد خبر: ۹۴۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 02 December 2019
معاون اول رییس جمهوری گفت: آمریکایی‌ها علیرغم حداکثر فشار روانی و اقتصادی نتوانستند صادرات نفت خام ایران را به صفر برسانند و ما نفت را به روش‌های دیگر می‌فروشیم

به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در آیین بیست و سومین سال روز ملی صادرات در سالن اجلاس اظهار داشت: ما در شرایط سخت علیرغم تمام فشار‌هایی که در جنگ روانی و اقتصادی دو سال گذاشته روی پای خود ایستاده ایم و مقاومت کردیم.

معاون اول رییس جمهوری گفت: آمریکایی‌ها فشار حداکثری خود را بر زندگی مردم ایران متمرکز کرده اند شرایط کنونی جزو سخت‌ترین شرایط پس از انقلاب اسلامی است.

جهانگیری گفت: باید اقتصاد کشور، تولید صادرات و اشتغال را مراقبت کنیم و روی پا نگهداریم و به لطف خدا وضعیت نسبت به آن خوابی که آمریکایی‌ها برای کشور و ملت دیده بودند خیلی بهتر است که محصول فعالیت و همدلی تولید کنندگان و صادرکنندگان کشور است.
وی با بیان اینکه راه حل مسایل و مشکلات کنونی کشور، نه فقط اقتصادی بلکه راهکار‌های سیاسی اجتماعی است، اظهارداشت: اکنون بیش از هر زمان دیگر به اجماع و همبستگی و انسجام ملی نیاز داریم تا کشور از این دوره سخت عبور کند و باید اجماع در سراسر کشور شکل بگیرد.

معاون اول رییس جمهوری افزود: امروز ایران در خطر است آمریکایی‌ها، سعودی‌ها و صهیونیست‌ها بدنبال زمین زدن ایران هستند تنها راه مقابله با آن‌ها اجماع و اتحاد است تا بتوانیم با کمک فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و دلسوزان کشور تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی یادآورشد: نزدیک به دو سال است که از فشارجدید دولت آمریکا بر ملت بزرگ ایران می‌گذرد. بعد از اینکه ما توافق برجام را انجام دادیم و فضایی برای توسعه و رشد کشور فراهم کردیم و کشور در یک تعامل بین المللی مناسب قرار گرفت با تغییر رئیس جمهوری در آمریکا آن‌ها به همه توافقات و برجام پشت پا زدند و با خروجشان از برجام فشار بسیار سنگین و بی سابقه‌ای علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی رقم زدند.

جهانگیری گفت:: آن‌ها خیلی آشکار گفتند با تحریم و تهدید فشار مضاعف و فراوانی به جامعه ایرانی وارد خواهیم کرد. حتی مسئولان آمریکایی به صراحت اعلام کردند که یک جنگ اقتصادی بزرگی را علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهند کرد.

معاون اول رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: تصور و انتظارشان این بود در اثر فشار این جنگ اقتصادی؛ اقتصاد ایران به فروپاشی می‌رسد و در اثر فشار سنگینی که به جامعه وارد می‌شود، اعتراضات در جامعه شکل می‌گیرد و نهایتا منجر به فروپاشی جمهوری اسلامی و حتی فروپاشی تمامیت ارضی ایران می‌انجامد. برهمین مبنا از آذر تا دی ماه ٩٦ و هرروز که گذشت فشار آمریکایی‌ها بر اقتصاد ایران و فعالان اقتصادی و برجمهوری اسلامی افزوده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۰
منظور همون زیر یک میلیون بشکه در روز هست دیگه؟! که اونم فقط خرج آقازاده ها و مفت خورها میشه!!!
خدا وکیلی از اون روش های بابک زنجانی نباشه ...اگه دکل دومی هم گم شود دیگر مردم پول ندارند بدن به شما تا جیب پر کنید ..!!!
آقای جهانگیری
پشت میکروفن برای عرض اندام جلو خبرنگار ها ، برای موفق جلوه دادن سیاست های بی تدبیرتان می گویید نفت را به روش های دیگر می فروشیم.
نوبت مردم که می شود کاسه نداری دستتان می گیرید که چون دیگر درآمد نفتی نداریم پوست مردم را با مالیات و اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و ... بکنیم...
اگر توانمند بودید از جاهایی که جرات اسم بردنشان را هم ندارید، مالیات بگیرید. آنقدر گردش مالی بالایی دارند که مالیاتشان کفاف کسری فروش نفت را بدهد.
آقای جهانگیری! اون بنده خدا هم به روش دیگری می فروخت. مگر یادتان نیست؟!
با چه قيمتي؟؟!!!!
راه حلش حمله به عربستان واسراییل ازطریق نیروهای نیابتی وآسیب رساندن به مراکز حساس وحیاتی این رژیمهاست تادست از دسیسه وتوطئه ودشمنی بردارند هر عملی عکس العملی دارد
بگو ما برو نیستیم که !!!
البته منظورشون از فروش نفت یه جور دیگه جیب عزیز مردمه
یعنی مفت
پولش هم به روش های دیگری خرج می کنین افرین بر شما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل