بازدید 8796
گزارش

شیرین‌کاری تاج و توییت بچگانه سخنگوی وزارت‌ورزش رویای بیرانوند را کشت

تاج اگر می‌دانست بیرانوند مردسال نیست، حداقل ۲۴ساعت قبل از مراسم به بیرانوند اطلاعی نمی داد تا نماینده ایران با شور و شعف خود راهی تالار مراسم می‌شد. هنرنمایی سخنگوی وزارت ورزش مازیار ناظمی هم جالب است. او که از طریق تاج به این خبر رسیده بود، برای جلب فالوئر در توییتر دست پیش می‌گیرد و خبر را نشر می‌دهد. بیننده ایرانی مراسم بخش عمده انگیزه اش برای پیگیری مراسم را از دست داد .
کد خبر: ۹۴۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 02 December 2019

در حالی‌که حدود ساعت ١۴:٣٠ امروز در مراسم رسمی ای اف سی، مرد سال فوتبال قاره آسیا در تالار نمایشگاه هنگ‌کنگ معرفی خواهد شد، پیشاپیش به بیرانوند تنها گزینه ایرانی کسب این جایزه مهم طی سالیان اخیر گفته شد که برنده جایزه بهترین بازیکن آسیا ، او نیست و بی جهت تا محل برگزاری مراسم این راه طولانی را طی کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، از سال ٢٠١٣ که جواد نکونام نامزد مرد سال آسیا شد، دیگر هیچ ایرانی بین سه نامزد نهایی مرد سال قرار نگرفته بود. با این‌حال عملکرد فوق‌العاده علیرضا بیرانوند درون دروازه‌ پرسپولیس و تیم ملی باعث شد، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نام دروازه‌بان ایرانی را بین سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا در سال ٢٠١٩ قرار دهند. این درحالی است که این جایزه سال گذشته حق مسلم بیرانوند بود اما از او دریغ شد و به عبدالکریم حسن رسید.

حالا که علیرضا بیرانوند بامداد یک‌شنبه با هزار شور و شوق، تهران را به مقصد هنگ‌کنگ ترک کرد، این دروازه‌بان ایرانی پس از رسیدن به هتل محل اقامتش خبر زودهنگامی از رییس فدراسیون فوتبال ایران دریافت می‌کند. خبری که همه شعف او برای حضور در این مراسم را می کشد و ۲۴ ساعت قبل از مراسم، شادی موقت او را هم خراب می کند.

شیرین‌کاری تاج و توییت بچگانه سخنگوی وزارت‌ورزش رویای بیرانوند را کشت

مهدی تاج که در AFC هم مسئولیت دارد، زودتر از موعد از نام بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا و همین‌طور جوایز دیگر مطلع شد و عجیب اینکه در اقدامی عجیب و مبهم که دلیل عقلانی اش برای مخاطبان هم مشخص نیست بلافاصله این موضوع را به «بیرانوند» گفت! و تاکید می‌کند که این جایزه قرار است بار دیگر به اکرم عفیف دیگر بازیکن قطری برسد! به همین راحتی و سادگی رویا‌ها و آرزوهای گلر بلندبالای فوتبال ایران زودتر از موعد بر باد رفت.

تاج گویا از مدت‌ها قبل می‌دانسته بیرانوند مردسال 2019 آسیا نیست، اما تا قبل از پرواز طولانی بیرانوند به هنگ‌کنگ چیزی به او نگفت، در غیر اینصورت بیرانوند در اوج دیدارهای سخت و حساس تیمش در لیگ، این سفر طولانی را به جان نمی‌خرید و مراسم برترین‌ها را از تهران و از تلویزیون تماشا می‌کرد. 

تاج حداقل می‌توانست در ۲۴ ساعت قبل از مراسم نیز به بیرانوند اطلاعی از نتیجه مراسم ندهد تا نماینده ایران با امید و رویاپردازی خود راهی مراسم می‌شد و حداقل استرس عجیب معرفی نام بازیکن سال را از نزدیک می‌چشید.

غیر از تاج، شاهکار سخنگوی وزارت ورزش هم دیدنی است. او که زودتر از بقیه خبرنگاران، از طریق رئیس فدراسیون فوتبال باخبر شده بود که بیرانوند مرد برتر سال جاری فوتبال آسیا نیست، با انتشار توییتی در صفحه شخصی اش موضوع را پیشپاپیش رسانه‌ای کرده است تا نشان دهد خبرها رو زودتر از رسانه های رسمی دارد! موضوعی که ذوق علاقمندان به برگزاری این مراسم را هم کور کرد و بیننده ایرانی مراسم بخش عمده انگیزه اش برای پیگیری مراسم را از دست داد .

رسانه‌ها هم آماده بودند این مراسم را به لطف حضور یک ایرانی در بین سه نامزد نهایی بازیکن سال، با حساسیت پوشش بدهند. نامزد مرد سال هم لباس‌های رسمی خود را آماده کرده بود تا بر روی صندلی‌های نزدیک سن بنشیند و منتظر لحظه‌ای باشد که می‌خواهند نام بازیکن سال را اعلام کنند، اما به لطف پروژه مشترک مدیران فوتبال و وزارت ورزش همه این حس‌ها خراب شده است.

واقعیت این است که پس از سال‌ها ایرانیان زیادی می‌خواستند با استرس مراسم برترین‌های آسیا را به‌طور زنده دنبال کنند، اما بی‌تدبیری محض، لذت تماشای مراسم را بر کام هواداران فوتبال ایران تلخ کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر