بازدید 7245
۴
در جلسه شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان مطرح شد؛

ابراز هم‌دردی با آسیب‌دیدگان اعتراضات سهمیه‌بندی بنزین

بیست‌وپنجمین جلسه شورای‌ عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با حضور اعضاء تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 01 December 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در این جلسه با آسیب‌دیدگان و خانواده‌های جان‌باختگان اعتراضات پس از اعلام نرخ جدید بنزین، ابراز همدردی شد و بر شناسایی آمرین و عاملین این خشونت‌ها و التیام زخم‌های به‌جا مانده تأکید شد و از نهاد‌های مسئول و رسانه ملی خواستند فرصت لازم را برای بیان و طرح اعتراضات مردم فراهم کنند و اجازه ندهند رسانه‌های برون‌مرزی با بهره‌برداری از این اعتراضات بر شکاف‌ها و بی‌اعتمادی‌ها دامن بزنند.

اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان ضمن درک شرایط خطیر کشور و فشار‌هایی که بر گرده مردم سنگینی می‌کند، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های کشور برای پیگیری خواست و مطالبات مردم، از همه نخبگان، زنان و مردان واجد صلاحیت و سلامت دعوت کردند تا در مهلت مقرر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند و اجازه ندهند شأن و جایگاه نهاد قانون‌گذاری کشور از رأس به حاشیه برود.

همچنین این شورا تأمین الزامات انتخابات پرشور، عادلانه و بر اساس رعایت مُرّ قانون را لازمه و شرط اصلی مشارکت و اعتماد مردم به صندوق‌های رای و انتخابات برشمردند و از نهاد‌های نظارتی و اجرایی خواستند، با رعایت قانون نسبت به تأمین این الزامات متعهد باشند.

در این جلسه جزئیات طرح سرا با اصلاحات انجام‌شده که از سوی احزاب به کارگروه راهبرد‌ها پیشنهاد شده بود، تصویب شد و با رأی اعضاء آقایان گرامی‌مقدم و مصلحی به ترکیب اعضای حقیقی شورای مرکزی ستاد انتخابات شورای عالی اضافه شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
آب ریخته به جوی بر نخواهد گشت،دل مردم از این اتفاق ناگوار خون است.
مگر اعتمادی هم دیکه بابی مانده ؟یا مجلس بین مردم جایگاهی دارد که بخواهند دوباره در اتخابات شرکت کنند؟۱۱دوره گذشته چه گری به سر ما زدند که این دوره هم رای بدیم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ابراز همدردی اصلاح طلبان با این تصمیم گیری های اقتصادی دولتشان نیاز به گفتن نداره
آقایون لطف کنین به جنوب بیشتر رسیدگی کنین وامکانات بیشتری برای مردم فراهم کنین
مااینجا کلی پول برق پمپ اب و فیلتر و تصفیه میدیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار