بازدید 7361
۳
یکی از بهترین بازی‌های تاریخ لیگ را شاهد بودیم

قلعه‌نویی: استقلال خیلی بهتر از تیم ما بود

تیم استقلال یک تیم قدرتمند است و امروز از لحاظ آماری خیلی بهتر از ما بودند و باید این موضوع را قبول کنیم. ما هم می‌توانستیم بازی را برنده باشیم، همانطور که آن‌ها می‌توانستند برنده باشد.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 30 November 2019

سرمربی سپاهان می‌گوید دیدار این تیم مقابل سپاهان یکی از بهترین دیدار‌های ادوار لیگ برتر بوده است و میهمان بازی بهتری نسبت به تین خودش ارایه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان و استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ضمن عرض تشکر از طرفداران خوبمان که امروز یک رفتار در شان و شخصیت باشگاه فرهنگی سپاهان داشتند. یک تبریک به فوتبال می‌گویم که امروز یکی از روز‌های خوب ادوار لیگ بود.

قلعه نویی در ادامه افزود: تیم استقلال یک تیم قدرتمند است و امروز از لحاظ آماری خیلی بهتر از ما بودند و باید این موضوع را قبول کنیم. ما هم می‌توانستیم بازی را برنده باشیم، همانطور که آن‌ها می‌توانستند برنده باشد. گل‌هایی که دریافت کردیم، گل‌هایی بود که نباید دریافت می‌کردیم.

بعد از اینکه بازی ۲ بر یک شد، موقعیت‌هایی داشتیم که یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد. زمانی که استقلال جلو می‌افتد، تعداد گل‌هایش را بیشتر می‌کند، اما پس از گل دوم استقلال توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. این نکته امیدوارکننده‌ای است، اما از نظر آماری آن‌ها بهتر بودند.

قلعه‌نویی: استقلال خیلی بهتر از تیم ما بود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بسمه تعالی
استقلال عالی بود.....
خودت فهمیدی چی گفتی؟
استقلال که سپاهانو تو قوطی کرده بود. با کمک داوری و شانس مساوی گرفتین.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار