بازدید 10999
۲

کارشناسان داوری: زاهدی فر پنالتی استقلال را نگرفت

کد خبر: ۹۴۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 30 November 2019

کارشناسان داوری به اتفاق معتقدند داور دیدار استقلال و سپاهان برای تیم آبی‌پوش میدان باید خطای پنالتی اعلام می‌کرد که چنین تصمیمی نگرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید مظفری زاده و حیدر سلیمانی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در دیدار استقلال و سپاهان نظری مشترک ارایه دادند. سلیمانی گفت: ابتدا می‌خواهم به کمیته داروان انتقاد کنم که برای بازی حساس استقلال و سپاهان، زاهدی‌فر را به عنوان داور انتخاب کرد. او پارسال هم در همین دیدار یک گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد و نشان داد که عملکرد ضعیفی دارد. وی افزود: داور در دیدار استقلال و سپاهان در دقیقه ۵۰ روی حرکتی که کی‌روش استنلی انجام داد و توپ را با دست زد، باید اعلام خطای پنالتی می‌کرد. کی‌روش با زیرکی خاصی دستش را عقب کشید که وانمود کند خطای هند انجام نداده است، اما خطا اتفاق افتاد و باید برای استقلال اعلام پنالتی می‌شد.

کارشناسان داوری: زاهدی فر پنالتی استقلال را نگرفت

این کارشناس ادامه داد: در اواخر بازی هم یک خطا در کنار خط محوطه جریمه استقلال رخ داد که سپاهانی‌ها معتقد بودند که خطای پنالتی رخ داده است، اما این خطا بیرون محوطه جریمه رخ داد و اعلام ضربه ایستگاهی کاملا درست بود. البته داور یک اخطار هم باید وریا غفوری می‌داد، چون او زیاد به داور اعتراض می‌کرد.

پیروز سیف‌الله‌پور دیگر کارشناس داوری نیز درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار سپاهان و استقلال اظهار کرد: عملکرد کلی داور با توجه به نتیجه بازی خوب نبود زیرا می‌توان عملکرد ضعیف تیم داوری را در نیتحه تاثیرگذار دانشت. من نمی‌دانم داور، کمک داور و حتی داور پشت دروازه چگونه هند به آن واضحی را ندید؟ نه تنها زاهدی‌فرد بلکه کمک‌های او به شدت در این صحنه کوتاهی کردند و کی‌روش حتی باید به خاطر خطای هند کارت زرد می‌گرفت. در ادامه بازی و در دقیقه ۴۰، عارف غلامی باید کارت زرد می‌گرفت اما گویی داور یادش رفته بود با خود کارت‌هایش را بیاورد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: کیانی به صورت مسمتر به داور اعتراض می‌کرد و به نوعی بیشتر از وظایفش در کار داور دخالت می‌کرد که زاهدی‌فرد باید به او کارت زرد نشان می‌داد. همچنین خطای قائدی بر روی نیازمند کارت زرد داشت. تنها بش امیدوارکننده قضاوت زاهدی فرد، صحنه‌ای بود که نزدیک محوطه جریمه استقلال رقم خود که خطا در بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد و داور پشت دروازه به درستی به زاهدی‌فرد مشورت داد. اعلام وقت اضافه به درستی در نظر گرفته شده بود اما در کل عملکرد زاهدی‌فرد و تیمش راضی‌کننده نبود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من پرسپولیسی ام . واقعاً به تیم استقلال تبریک می گم . خیلی خوب بازی کردند . حق شان برد بود ولیکن متاسفانه دستان پشت پرده حق مسلم این تیم خوب را خورد ... امیدوارم پرسپولیس و کالدرون بی ارزه از این نتیجه باد آورده نهایت استفاده را ببرد!!
خیلی هم عادلانه بود دو خطای پنالتی برای دم تیم نگرفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل