بازدید 12534

تصمیم جنجال ساز زاهدی فر در بازی سپاهان-استقلال

کد خبر: ۹۴۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 30 November 2019

داور بازی استقلال برابر سپاهان در دقیقه ۵۱ بازی تصمیمی جنجالی گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در دقیقه ۵۱ بازی استقلال-سپاهان سانتر میلیچ از روی نقطه کرنر را کی روش استنلی با دست دفع کرد که در تصمیمی عجیب داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

بعد از این صحنه نیمکت نشینان استقلال به شدت به داور بازی اعتراض کردند و بعد از اینکه توپ به اوت رفت بازیکنان استقلال بودند که به سمت زاهدی فر حمله ور شدند و از او خواستند که تصمیم خود را عوض کند که البته این موضوع با مخالفت داور بازی همراه شد. این انفاق باعث شد جریان بازی دقایقی متوقف شود هرچند که در نهایت تصمیم داور عوض نشد.

زاهدی فر فصل قبل هم داور بازی استقلال برابر سپاهان بود که گل سالم علی کریمی را مردود اعلام کرد و به نظر می‌رسد تصمیم او در بازی امروز می‌تواند با واکنش شدید باشگاه استقلال همراه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
سيستم ويديويي وار براي اينگونه تخلفات است
این داور تخصصش بریدن سر استقلاله. قبل از بازی استقلال از کمیته داوران خواهش کرده بود که این داور رو برای این بازی انتخاب نکنه اما از اونجا که نتیجه برای تیم های متمول و پولداری مثل سپاهان و تیم پیروزی در خارج از زمین رقم میخوره، اعتراض استقلالی ها راه به جایی نبرد و زاهدی فر زهر خودش رو ریخت
نصف جهان راضی ؛ از کوری قاضی!
وقتی قرار نیست استقلال قهرمان شود.....
دیگه کسی هم هست منکر مهندسی داوری برای تعیین قهرمان باشه؟
بازى رو در مياره
خود این متن خبری یکجانبه و دروغ محض است ، چرا که استقلال و پرسپولیس عزیز دردانهء بعضی ها ست . تیم های دیگر مخصوصا" شهرستانی همیشه در مقابل این دو تیم ضرر کرده اند متاسفانه . !
خود این متن خبری یکجانبه و دروغ محض است ، چرا که استقلال و پرسپولیس عزیز دردانهء بعضی ها ست . تیم های دیگر مخصوصا" شهرستانی همیشه در مقابل این دو تیم ضرر کرده اند متاسفانه . !
همه می دونن از عمد این کار و انجام داد. همه می دونن این آقا برای استقلال چطور قضاوت میکنه. کمیته داوران با انتخاب ایشون به عنوان داور بازی های حساس استقلال ماهیت خودشو بیش از پیش نشون داد. چرا یه ارگانی نیست به فساد در فوتبال ورود کنه
وقتی استقلال قبل از بازی به انتخاب داور اعتراض کرد، باشگاه سپاهان بیانیه داد. از ادبیات این بیانیه معلوم بود که امر قلعه نوئی اون رو تنظیم کرده!
قلعه نوئی با نفوذی که تو فدراسیون داره تو انتخاب داور بازی هم اعلام نظر میکنه
چرا برای حمله ور شدن بازیکنان به سمت داور کارت داده نشد؟
چرا برای خطا داخل منطقه جریمه که برای سپاهان پنالتی گرفته نشد تیتر خبری گذاشته نشد؟
چرا برای اعتراضات و برخوردهای و حرکات بد بازیکنان استقلال که کارت داده نشد تیتر خبری گذاشته نشد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل