بازدید 5283

تیرانداز ایران در المپیک؛ لنگ ۴۰میلیون برای تعویض سلاح

کد خبر: ۹۴۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 30 November 2019

تیرانداز المپیکی ایران می‌گوید برای حضور موفق در المپیک نیاز دارد که سلاح خود را عوض کند، اما هزینه آن ۴۰ میلیون تومان است و اسپانسر هم ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهیار صداقت یکی از تیراندزان المپیکی ایران است که در ماده تفنگ سه وضعیت مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه پنجم قرار گرفت و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد. صداقت در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در قطر برگزار و در ماده‌های تفنگ بادی و سه وضعیت هر کدام سه سهمیه توزیع شد. در بخش بادی هفتم شدم و با اختلاف یک نفر از کسب سهمیه بازماندم، اما در سه وضعیت با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به سهمیه المپیک رسیدم.

او در ادامه افزود: تمرکزم بیشتر به کسب سهمیه در بخش بادی بود، اما در سه وضعیت هم خوب بودم و شانس داشتم. وقتی در بادی نتوانستم سهمیه بگیرم کمی ناامید شدم، اما با حرف‌های مربی‌ام آرام شدم و تلاش کردم تا در سه وضعیت بهتر کار کنم. صداقت در مورد حضور در المپیک توکیو بیان کرد: خیلی خوشحال هستم و از طرف دیگر مسئولیت بزرگی دارم و باید به بهترین شکل از آن استفاده کنم، به همین دلیل تمام تلاشم را می‌کنم.

هزینه ۴۰ میلیونی تعویض سلاح!

صداقت با بیان اینکه سلاح اکثر تیراندازان قدیمی است ونیاز به تعویض دارد، افزود: من هم باید سلاحم را عوض کنم. شاید این سلاح‌ها برای سهمیه گرفتن مناسب بود، اما برای کسب مدال در المپیک باید بهترین تجهیزات و امکانات را داشته باشیم. تعویض سلاح بادی چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه دارد و اگر اسپانسری وجود نداشته باشد به احتمال زیاد باید خودم سلاح جدیدی بخرم.

او در این مورد افزود: فعلا اسپانسری ندارم، اما وقت زیادی برای تیراندازی گذاشتم و بالاخره باید این سلاح‌ها را تهیه کنم. این کار سخت است، چون حقوقی از طرف فدراسیون نمی‌گیریم. صداقت در پایان گفت: یکی از نگرانی‌هایم در رابطه با خانم هاشمی است که هنوز نمی‌دانیم در تیم ملی می‌ماند یا نه. دومین نگرانی من هم به خاطر تامین هزینه‌های مالی و تهیه تجهیزات و امکانات است، چون با رقبایی مسابقه می‌دهیم که همه چیز در دسترس دارند و این کارمان را سخت می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر