بازدید 16067
۳
آلودگی هوای تهران از مرز خطرناک گذشت

برگزاری بازی پرسپولیس-نساجی و پیکان-تراکتور ممنوع‌شد

شاخص آلودگی هوای تهران در روز جمعه به بالای ۱۷۰ رسید که برای همه گروه‌ها آسیب رساننده خواهد بود و برگزاری مسابقه ورزشی نیز برای بازیکنان خطراتی جدی به همراه خواهد داشت. سازمان لیگ فوتبال ایران نیز راهی جز لغو بازی پرسپولیس با نساجی و پیکان با تراکتور نخواهد داشت و این مسابقه‌ها باید به زمان دیگری موکول شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 29 November 2019

با اعلام رسمی مسوولان مربوطه در ستاد آلودگی هوا و تصمیم کمیته اضطرار هوای تهران، برگزاری همه مسابقات ورزشی در تهران در روز شنبه لغو شده و ممنوع شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، فردا شنبه نهم آذرماه ۹۸ همه مدارس استان تهران به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شده است و غیر از لغو کلاس‌های درس مدارس تمامی مقاطع در سطح شهر تهران و دیگر شهرستان‌های استان تهران،  اجرای کلیه مسابقات ورزشی روز شنبه در تهران لغو شده است. در تهران قرار بود طبق برنامه دو دیدار پرسپولیس برابر نساجی قائمشهر و پیکان مقابل تراکتور برگزارشود که با این مصوبه لغو شد.

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز در کمال تعجب تصمیم گیری در این باره را به فردا موکول کرد و حاضر نشد این مصوبه را به اجرا بگذارد! در صورت وقوع حادثه ای برای یکی از تماشاگران یا بازیکنان و عوامل برگزاری این مسابقات، مطمئنا مدیران سارمان لیگ و فدراسیون فوتبال مقصر خواهند بود.

در این اطلاعیه آمده است به استثنا فیروزکوه، دماوند و پردیس، مدارس و مسابقات در سایر شهرستان‌های استان تهران فردا شنبه تعطیل است. فردا کلیه مراکز آموزش عالی تهران نیز تعطیل خواهد بود و طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعِمال می‌شود. شاخص آلودگی هوای تهران در روز جمعه به بالای ۱۷۰ رسید که برای همه گروه‌ها آسیب رساننده خواهد بود و برگزاری مسابقه ورزشی نیز برای بازیکنان خطراتی جدی به همراه خواهد داشت.

به این ترتیب سازمان لیگ فوتبال ایران نیز راهی جز لغو بازی پیکان و تراکتور نخواهد داشت و این مسابقه باید به زمان دیگری موکول شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کاش ادارات هم تعطیل میشدن واللا در ونک شاخص الودگی از مرز 200هم زد شده...
!!ابحغ
الودگی هوا اره تو که راست میگی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر