بازدید 8053

شکست باورنکردنی منچستریونایتد مقابل آستانه

کد خبر: ۹۴۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ 28 November 2019

منچستریونایتد باشگاه بزرگ اما افول کرده انگلیس، با وجود اطمینان از صعود در آستانه مقابل این تیم ضعیف و درجه چهار اروپایی متحمل شکست باورنکردنی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه ۲ دیدار برگزار شد که شیاطین سرخ که صعود خود را از گروه L. مسجل کرده به مصاف آستانه رفت.

این دیدار در عین نا باوری در حالی که منچستر از بازیکنان ذخیره‌های خود استفاده کرده بود با نتیجه ۲ بر یک به سود آستانه خاتمه یافت. 

Europa League-لیگ اروپا

شرح گل‌ها
جسی لینگارد - ۱۰ (منچستریونایتد): پاس لوک شاو به جسی لینگارد و شلیک فوق العاده کاپیتان شیاطین سرخ از پشت محوطه جریمه که بازی را یک بر صفر کرد.

دیمیتری شومکو - ۵۵ (آستانه): پس از اینکه تاهیت چونگ دروازه خالی را گل نکرد، بازیکنان آستانه یک ضد حمله سریع را روی کار تیمی عالی خود شکل دادند که سرانجام پاس رومن درون محوطه جریمه به شومکو و شلیک وی باعث به ثمر رسیدن گل تساوی بازی شد.

برنارد (گل به خودی) (۶۲) - (آستانه): حرکت خوب قراق‌ها از سمت راست شیاطین سرخ که بازیکن آن‌ها را در موقعیت سانتر قرار داده، ولی سانتر او با برخورد به برنارد و برخورد به تیر دروازه، وارد دروازه لی گرانت شد.

نتیجه دو دیدار برگزار شده به شرح زیر است:

گروه L
آستانه ۲ -منچستر یونایتد یک

شیاطین سرخ پیش از این با ۱۰ امتیاز صعود خود را مسجل کرده بودند.

گروه C
کراسنودار صفر - بازل یک

در این گروه بازل ۱۰، کراسنودار و بازل ۹ امتیازی هستند و ترابزون با ۱ امتیاز در انتهای جدول دیده می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر