بازدید 6628

قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۷ آذر ۹۸/ طلا در بازار جهانی ۳ دلار ارزان شد

بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفته، بازهم تحت تاثیر نوسان نرخ ارز به ویژه دلار قرار داشت و همچنان با نوسان در کانال 4 میلیون برای هر قطعه سکه تمام سپری می شود. 
کد خبر: ۹۴۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 28 November 2019
بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفته، بازهم تحت تاثیر نوسان نرخ ارز به ویژه دلار قرار داشت و همچنان با نوسان در کانال ۴ میلیون برای هر قطعه سکه تمام سپری می‌شود.  

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز پنج شنبه هفتم آذرماه ۹۸، بازار طلا و سکه تهران با افزایش قیمت انواع سکه همراه شده است.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۴۰ هزار تومان به رقم ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۴۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.  

هر ربع سکه بهار آزادی در آخرین روز هفته، با رشد ۳۰ هزار تومانی به رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، بدون تغییر نسبت به روز چهارشنبه، به نرخ ۸۷۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، به رقم ۴۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته، گران‌تر شده است.
 
قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۷ آذر ۹۸/ طلا در بازار جهانی ۳ دلار ارزان شد


قیمت طلا در بازار‌های جهانی با ۳.۳ دلار کاهش ۱۴۵۸ دلار فروخته شد.  به نقل از رویترز، پس از اینکه ترامپ گفت: واشنگتن به یک توافق تجاری موقتی با چین نزدیک شده و تقاضا برای دارایی‌های ریسکی افزایش یافت، قیمت طلا در بازار‌های جهانی کاهش یافت.

هر اونس طلا با ۳.۳۰ دلار کاهش ۱۴۵۸.۰۹ دلار فروخته شد. قیمت‌ها روز گذشته به کمترین رقم دو هفته گذشته برابر با ۱۵۰.۳۰ دلار رسید.

ترامپ روز سه‌شنبه گفت: واشنگتن در مرحله آخر توافق است که می‌تواند به جنگ تعرفه‌ای ۱۶ ماهه با پکن پایان دهد.

پس از اینکه به دنبال اخبار مثبت تجاری، ارزش سهام وال استریت رکورد زد، ارزش بازار‌های بورس آسیا افزایش یافت و ارزش دلار هم بالا کشید.

سرمایه‌گذاران هنوز می‌ترسند لایحه تصویب شده توسط آمریکا در حمایت از معترضان در هنگ‌کنگ، مذاکرات را پیچیده کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر