بازدید 7187
ادامه تولید خودرو‌های بیسو

آغاز مجدد تحويل محصولات سيف خودرو

در روز‌های گذشته خبر‌هایی غیر رسمی از توافق سیف خودرو با شرکت ایتالیایی swm که به تازگی با مشارکت شرکت برلیانس اقدام به تولید خودرو‌های سواری شاسی بلند در چین نموده است نیز در برخی رسانه‌ها منتشر شده است که شنیده‌ها حاکیست سیف خودرو برای جلوگیری از تاخیر بیشتر در تحویل تعهدات خود پیشنهاد جایگزینی مدلی از این خودرو‌ها را نیز به مشتریان خود داده است.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱ 28 November 2019
آغاز مجدد تحويل محصولات سيف خودرو
 
به گزارش تابناک اقتصادی؛ شرکت سیف خودرو که بیش از دوسال است به عنوان شریک تجاری برند بیسو در ایران شناخته می‌شود که با خریداری و راه اندازی مجدد گروه خودروسازی مرتب دست به تولید خودرو‌های بیسو نموده است. خودرو‌هایی که در عین محدودیت در پیش فروش توانست با استقبال قابل توجهی از سوی مردم مواجه گردد و حال پس از دوسال این خودرو ساز جوان چند ماهی است اقدام به تحویل خودرو‌های تعهد شده خود کرده است.

خودرو‌هایی که از زمان اولین تحویل خود در خرداد ماه سال جاری توانست جهش قیمتی مناسبی در بازار داشته باشد. هرچند در این مدت به دلیل مشکلات تحریمی انتقال ارز میان دو شریک تجاری و تغییرات مدیریتی در طرف چینی تحویل این خودرو‌ها به تاخیر افتاده بود. ولی گویا مدیران سیف خودرو با پیگیری این مشکلات توانسته اند پس از تحویل چند سری خودروی بیسو از خرداد ماه سال جاری در هفته‌های گذشته تعداد قابل توجهی قطعات ckd خودرو‌های بیسو را به کشور وارد کنند که در حال حاضر روی خط تولید این گروه صنعتی قرار گرفته و در روز‌های آتی به خریداران تحویل داده خواهد شد.

البته در روز‌های گذشته خبر‌هایی غیر رسمی از توافق سیف خودرو با شرکت ایتالیایی swm که به تازگی با مشارکت شرکت برلیانس اقدام به تولید خودرو‌های سواری شاسی بلند در چین نموده است نیز در برخی رسانه‌ها منتشر شده است که شنیده‌ها حاکیست سیف خودرو برای جلوگیری از تاخیر بیشتر در تحویل تعهدات خود پیشنهاد جایگزینی مدلی از این خودرو‌ها را نیز به مشتریان خود داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی