بازدید 5947
۱

اسلامیان: با این وضع نمی‌توانیم با ویلموتس کنار بیاییم

کد خبر: ۹۴۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 27 November 2019

محمود اسلامیان نایب رییس فدراسیون فوتبال معتقد است که حق پخش تلویزیونی می‌تواند بخش مهمی از مشکلات مالی فوتبال ایران را حل کند.

به گزارش تابناک ورزشی، اینروز‌ها فوتبال ایران چه در رده باشگاهی و چه ملی با مشکلات مالی عدیده دست و پنجه نرم می‌کند. مشکلاتی که حتی روی بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تاثیرگذاشت و سرمربی تیم ملی تمرینات را خیلی دیر برای بازی حساس برابر عراق آغاز کرد. محمود اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال همواره تاکید زیادی دارد که حق پخش تلویزیونی مسابقات می‌تواند بخش مهمی از مشکلات مالی فوتبال ایران را حل کند. در فوتبال ایران اکثر تیم‌ها درگیر مشکلات مالی هستند به جز چند باشگاه که به بنگاه‌های اقتصادی قوی متصل هستند و اگر مدیران این بنگاه‌ها به ورزش علاقمند باشند از این تیم‌ها حمایت مالی می‌کنند. 

اسلامیان در بخش دیگری از صحبت هایش به ماجرای مارک ویلموتس پرداخته و گفت:" یک وقت بازیکنی مثل محمد صلاح در چلسی جواب نمی‌دهد، اما همین بازیکن در لیورپول ستاره است. " او افزود:" ویلموتس رزومه خوبی داشت و فدراسیون هم هدفش این بود که یک مربی خوب را به تیم ملی بیاورد. من فکر می‌کنم که شرایط حال حاضر و داستان‌هایی که داریم که به گونه‌ای است که نمی‌توانیم با ایشان کنار بیاییم. نکته‌ای که بازهم باید بگویم این است که ویلموتس به عنوان یک چهره بین المللی فوتبال از شرایط ایران باخبر بود و حتما می‌دانست که ما ممکن است در زمان پرداخت مشکل داشته باشیم، اما در نهایت پول را می‌دهیم. انتظار داشتیم که او با آگاهی از این مساله به ایران بیاید. فدراسیون هرچه او خواست را فراهم کرد، بیشترین زمان مرخصی را داشته و پول دستمزدش را هم داده است. نمی‌دانم ویلموتس دیگرچه می‌خواهد. "

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ویلموس میخواهد مدیرانی چون شماها باشید تا بدوشد
همین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل