بازدید 6523

آخرین خبر از حکم تاریخی فیفا علیه تیم لیگ برتری ایران

کد خبر: ۹۴۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 27 November 2019

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز که تیمش بخاطر بدهی از سوی فیفا سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است، گفت: کارگزار لوسیانو پریرا ارتباط خوبی با باشگاه دارد و قرار است در تهران پول را به او پرداخت کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده در مورد اینکه چه زمانی مشکل پرداخت طلب لوسیانو پریرا حل می‌شود تا پنجره نقل و انتقالاتی ماشین‌سازی باز شود، عنوان کرد: طی صحبت‌هایی که با کارگزار او انجام داده‌ایم، قرار است به تهران بیاید تا پول را به او پرداخت کنیم. کارگزار او ارتباط خوبی با ماشین‌سازی دارد و این مشکل به احتمال زیاد در دو هفته آینده حل می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیست ورودی و خروجی تیم ماشین سازی مشخص شده، اظهار داشت: هنوز سرمربی لیست و درخواستی در مورد جذب بازیکن به ما ارائه نداده، اما به صورت شفاهی و ضمنی در این مورد صحبت شده است. در مورد خروجی‌های تیم هم اگرچه فعلا لیست تیم پر است، اما رسول خطیبی هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی افزود: تیمی که پنجره نقل و انتقالاتش بسته می‌شود، ممنوعیت فقط برای جذب بازیکنان جدید است، اما می‌تواند قرارداد بازیکنان خودش را تمدید کند یا مدت آن را افزایش بدهد. این مساله در مورد قرارداد‌های کادر فنی، کادر پزشکی و کادر سرپرستی نیز صادق است. در تلاشیم تا پنجره باز شود و بتوانیم تیم را در نیم‌فصل و در صورت درخواست سرمربی تقویت کنیم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود بعضی از بازیکنان ماشین سازی مدنظر دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر قرار دارند، گفت: نه ما با باشگاهی تماس گرفته‌ایم و نه تماسی با ما در مورد بازیکنانمان برقرار شده است. جدایی هر بازیکنی از تیم به نظر سرمربی بستگی دارد و او نیز هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار