بازدید 23017
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت طلا و سکه سه شنبه 5 آذر 98/ نگاه سکه‌بازان به نوسانات بازار ارز

بازار طلا و سکه تهران در چهارمین روز هفته، پس از مدت ها، شاهد حباب سکه در معاملات بود، اما این حباب در پایان وقت امروز، دوباره از بین رفت.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 26 November 2019
قیمت طلا و سکه سه شنبه 5 آذر 98/
 
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در چهارمین روز هفته، پس از مدت ها، شاهد حباب سکه در معاملات بود، اما این حباب در پایان وقت امروز، دوباره از بین رفت.

به گزارش تابناک اقتصادی، در معاملات امروز سه شنبه پنجم آذرماه ۹۸ بازار طلا و سکه تهران، هم زمان با رشد قابل‌توجه دلار به به محدوده ۱۲۴۵۰ تومان، شاهد رشد بهای سکه بودیم. هرچند با ورود بازارساز ارزی و افزایش عرضه، شاهد بازگشت نرخ ارز به ویژه دلار در کانال ۱۲ هزار تومان بودیم و این عامل، تاثیر اصلی در کاهش بهای ارز داشته است.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر ثبات نسبی نرخ جهانی طلا در سطح ۱۴۵۶ دلار به ازای هر اونس، اظهار داشت: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش به رقم ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید، ولی با توجه به افت نرخ ارز در ساعات پایانی به رقم ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان کاهش یافت.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، به نرخ ۸۷۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر