بازدید 9457
۸
نادری با تاکید بر تنظیم بازار مطرح کرد

انتقاد از عدم واریز یارانه معیشتی به حساب برخی از سرپرستان خانوار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس مُصر به اجرای قانون و توزیع عادلانه یارانه معیشتی میان مردم است، از این رو دولت باید هر چه سریع تر نسبت به پرداخت این بسته معیشتی به خانوارهای جا مانده اقدام کند.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 25 November 2019

شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از عدم واریز یارانه معیشتی به حساب برخی از سرپرستان خانوار، گفت: مهلت دولت برای واریز یارانه معیشتی به حساب خانوارها پایان یافت، اما متأسفانه هنوز بسیاری از خانوارهای ضعیف و متوسط جامعه از جمله برخی از بازنشستگان این مبلغ را دریافت نکرده اند.

تاکید مجلس بر اجرای قانون و توزیع عادلانه یارانه معیشتی

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس مصر به اجرای قانون و توزیع عادلانه یارانه معیشتی میان مردم است، از این رو دولت باید هر چه سریع تر نسبت به پرداخت این یارانه به خانوارهای جا مانده اقدام کند.به نظر من بسیاری از مردم باید یارانه معیشتی دریافت کنند و دولت باید در این راستا حرکت کند.

نادری از تدوین طرح شفاف سازی درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین در مجلس خبر داد و گفت: این طرح برای شفاف سازی منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین تدوین و ارایه شده و قرار است که بر اساس این طرح، حساب جداگانه ای برای درآمدهای مذکور در خزانه ایجاد شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: دولت باید از راه کارهای مختلف برای کاهش فشار اقتصادی بر جامعه و تنظیم بازار استفاده کند تا شرایط اقتصادی دچار تلاطم و نوسان نشود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
کارگر بازنشسته هستم و مستاجر، با دو فرزند دانشجو و از کل دنیا یک ماشین ایرانی قدیمی دارم و ایثارگر جنگ .. نمیدانم چرا به من تعلق نگرفت . نه خانه نه زمین و نه حقوق بالا دارم این 60 میلیون چه کسانی بودند که از من بدبختر بودند لطف کنند شفاف بگویند.
چجوری حساب کردن که به کسی که هم شاغله و هم خونه داره هم 2 ماشین و حقوق خودش و همسرشزبالاس 11میلیون هست تعلق گرفته، من که کارگر بازنشسته و مستاجر هستم و یک ماشین ایرانی 11 ساله خراب دارم و دو فرزند دانشجو تعلق نگرفته ؟ ...کسانی به حسابشان واریز شده که مستاجر دارند !!
... به والله پول تعمیر ماشینم را ندارم. اجاره نشینی و بی خانه در تهران میدانید یعنی چه؟
...همه چیز گرون کردن مردم وچشم انتظار 100تومن پول کردن حالا ای کاش حرف خودشون ثابت میکردن
بنظرم استفاده برخی اشتباهه
چون به اکثر خانواده ها ندادند
این دولت که میگه درماه این پول از حساب شما برداش شده باخودش فکرنمی کند ایا بابرجی 1500000توما ن باهم جور درمیادبرداشتها من دراین ماهایی که دولت میگه برای خرید جهیزیه دخترم ازدو بانک مجبورشدم وام بگیرم ونگاه نمی کنند که این بابا چقدر وام گرفته ودارد بیشتراز حقوقش دارد قسط میدهد اگرمنظورتان این است که ندید هی بهانه بیاریدمن هرچیزکه خریدم فقط باوام بوده نه چیز دیگربااین حقوق ممنون
پس رای مجلس در مورد یارانه معیشتی چه شد اینها که تراکنشها را حساب کردند حساب نکردند که بیشتر این تراکنشها پویاست که از حسابی به حساب دیگر واریز میشود مثلا چکی که من امانت به دوستی دادم او هم وجه را موعد مقرر به کارت بنده واریز میکنه من هم دوباره آن را به حساب جاری انتقال میدهم یا دیگران که رمز پویا ندارند وجه را به کارت من واریز میکنند و با کارت من خرید اینترانتی میکنند همچنین حقوق ۲۵۰۰۰۰۰تومان را به چند حساب تقسیم میکنم لذا اگر واقع بین باشید و عادلانه قضاوت کنید با این حساب تراکنشم افرادی هستند که پولشان را در دلار و طلا و خونه پس انداز میکنند و کاری با بانک ندارند چندمیلیونی حساب میشوند هم یارانه میگیرند هم دوبرابر یارانه بنزین ماشینهایشان را می فروشند در مقابل ما کارگران با حقوق ۲۵۰۰۰۰۰میلیون و یک روآ ی ۸۶ هم بنزین کم به ما میدهند هم یارانه معیشتی نمیدهند ...
یارانه های معیشتی ام ازسال۹۸ تاکنون پرداخت نشده است.یعنی شامل حال من نشده است.
سئوال:این 60 میلیون یارانه بگیران چه کسانی هستند که من فرهنگی بازنشسته جزو این گروه نیستم؟!
چرا یارانه معیشتی بهمون تعلق نگرفته پدرو ازدواج کرده و از حقوق مستمری خانمش بهم نمی‌ده چرا واقعا یارانه بنزین به حسابم نمیاد احتیاج دارم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان