بازدید 6940
۱

دستگیری باند سارقان مسلح در زاهدان

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: با تلاش مأموران انتظامی باند ۵ نفره سرقت های مسلحانه در شهر زاهدان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 25 November 2019

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: با تلاش مأموران انتظامی باند ۵ نفره سرقت های مسلحانه در شهر زاهدان دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع در دستورکار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۷ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زاهدان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با یک دستگاه پراید ۱۳۲ سفید رنگ و تهدید شهروندان با یک قبضه سلاح ساچمه زن وینچستر این سرقت ها را مرتکب می شوند.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۷ با اشراف اطلاعاتی و انجام یکسری اقدامات تخصصی اعضای این باند سرقت را در محلات مختلف شهر زاهدان شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری گفت: با شناسایی مخفیگاه سارقان، صبح روز گذشته متهمان با هماهنگی قضائی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در محله های زاهدان دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف خودروی پراید از اعضای این باند بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، علاوه برکشف یک قبضه سلاح وینچستر و مهمات مربوطه، ۳ دستگاه گوشی موبایل، ۲ دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۴دستگاه کیس رایانه و ۲دستگاه پلی استیشن مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت های دیگر به پلیس آگاهی منتقل شده اند، عنوان کرد: دستگیری سارقان توسط مأموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه صورت می گیرد و پلیس با عزمی راسخ به هیچ وجه اجازه نمی دهد عده ای هنجار شکن با دست درازی به اموال مردم امنیت شهروندان را مختل کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سرهنگ اکبری
دست مریزاد . خدا قوت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر