بازدید 27086

یارانه سوخت ۶۰ میلیون نفر پرداخت شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به واریز یارانه سوخت برای ۶۰ میلیون نفر اعلام کرد که یارانه دیگر متقاضیان دریافت یارانه درصورت ثبت درخواست وتایید در وزارت رفاه ماه آینده قابل پرداخت است.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲ 24 November 2019

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به واریز یارانه سوخت برای ۶۰ میلیون نفر اعلام کرد که یارانه دیگر متقاضیان دریافت یارانه درصورت ثبت درخواست وتایید در وزارت رفاه ماه آینده قابل پرداخت است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدباقر نوبخت در استودیو نگاه یک شبکه اول سیما گفت: همانطور که پیشتر هم اعلام کرده بودیم، مبالغ حاصله از فروش و صادرات بنزین در سه مرحله به حساب ۶۰ میلیون نفر تحت ۱۸ میلیون خانوار واریز می شود و امشب مرحله سوم این اتفاق انجام می‌پذیرد.

او ادامه داد: طرح واریز یارانه سوخت (بنزین) برای ۶۰ میلیون نفر (۱۸ میلیون خانوار) بود، اما با تاکید آقای رئیس جمهور قرار شد هر کسی که از ۶۰ میلیون تا حدود ۸۴ میلیون جمعیت کشور متقاضی دریافت این یارانه بنزین باشند با توجه به ساز و کار تعریف شده از سوی متولی این امر یعنی وزارت کار می‌توانند به صورت سامانه‌ای و غیر حضوری درخواست خود را اعلام کنند پس از بررسی‌ها و کمتر از یک ماه نتیجه به سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌شود و واجدین شرایط مشمول دریافت یارانه خواهند بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: برای آن دسته افرادی که پس از بررسی مجدد مشمول دریافت یارانه بنزین می‌شوند در ماه آینده دو نوبت واریز صورت می‌پذیرد تا با دریافت کنندگان قبلی در یک سطح قرار بگیرند.

نوبخت گفت: در نظر داریم برای ایجاد نظم در پرداخت‌های یارانه‌ای و حقوق به مردم، ماه را به سه بخش تقسیم و در ۱۰ روز اول یارانه‌های حمایتی معیشتی را پرداخت کنیم، ۲۰ هر ماه یارانه‌های هدفمندی را پرداخت کنیم و حقوق‌ها را هم ۲۸ هر ماه بپردازیم البته زمان دقیق پرداخت‌ها به مردم اعلام خواهد شد.

او با بیان اینکه به حمدالله تورم کاهش یافته است ادامه داد: این جمله بدان معناست که روند افزایش تورم کند و آهسته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر درآمد دولت از محل آزاد سازی نرخ سوخت بیشتر از ۳۱ هزار میلیارد تومان شد بدون آنکه ریالی از آن به بودجه وارد شود مستقیم به حساب مردم واریز خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه مصرف روزانه بنزین در کشور حدود ۸۹ میلیون لیتر است، افزود: حدود ۶۳ میلیون لیتر روزانه به صورت سهمیه‌ای با نرخ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌گردد آنچه باقی می‌ماند و با نرخ ۳ هزار تومان آزاد عرضه می‌شود ۲۵ میلیون لیتر می‌باشد که با اجرای طرح سوخت یارانه‌ای می‌توانیم روزانه ۶ میلیون لیتر صرفه جویی کنیم.

او تصریح کرد: در حال حاضر مصرف بنزین در کشور به صورت تصاعدی رو به افزایش است در سال ۹۵ مصرف روزانه بنزین ۷۴ میلیون لیتر بود که در سال ۹۶ به ۷۷ میلیون لیتر افزایش یافت، سال ۹۷ هم به ۸۸ میلیون لیتر و امسال هم به بیش از ۹۰ میلیون لیتر رسیده است پیش بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به ۹۶ میلیون لیتر هم برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مردم باید بدانند که انگیزه دولت از اجرای طرح بنزین یارانه ای، جبران کسری بودجه نبود، زیرا آقای روحانی به این شرط طرح را پذیرفت که ریالی از درآمد طرح به بودجه واریز نشود.

او ادامه داد: اگر با همین روند افزایش مصرف روزانه بنزین پیش برویم سال ۱۴۰۰ به وارد کننده بنزین تبدیل می‌شویم تا آن زمان هم که دیگر دولت فعلی به انتهای خود رسیده است، اما دولت بعدی هم برادران ما هستند و نباید کار را برایشان دشوار سازیم.

نوبخت ادامه داد: دشمن خبیث ما (آمریکا) بعد از سال ۱۴۰۰ اجازه واردات بنزین به ما نمی‌دهد تصور کنید اگر دشمنان ما به همین شدت که گوشت و دارو را تحریم کرده اند بنزین را هم تحریم می‌کردند چه اتفاقی رخ می‌داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ما اگر بنزین را ۵۰ سنت بفروشیم درآمد حاصله را به حساب مردم واریز می‌کنیم، ولی دیگر وارد کننده نخواهیم بود به این ترتیب کشور را هم از عوارض واردات بنزین نجات داده ایم.

وی افزود: آنچه که در راستای افزایش نرخ سوخت در کشور عملی شد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بود در ضمن به قدر کافی هم رسانه‌ها از جمله رسانه ملی از ضرورت و چگونگی افزایش نرخ بنزین صحبت کردند ضمناَ این طرح دوباره در برنامه ششم توسعه تکرار شد و طی آن نمایندگان مردم به دولت اجازه دادند قانون هدفمندی در سال‌های برنامه ششم توسعه اجرایی کند.

وی ادامه داد: گفتنی است نمایندگان طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها اجازه افزایش دیگر حامل‌های انرژی مانند برق و آب و ... را هم داده اند ما فعلا این قانون را در قیمت بنزین اعمال کرده ایم.

نوبخت گفت: دولت آقای روحانی در دو نوبت و در سال‌های ۹۳ و ۹۴ افزایش قیمت‌ها را انجام داد دولت قبل نرخ بنزین را از ۱۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان و دولت ما این رقم را یکبار به ۷۰۰ و سپس به ۱۰۰۰ تومان افزایش داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: وقتی دولت قبلی نرخ بنزین را از ۱۰۰ به ۴۰۰ تومان رساند حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد نصیب دولت کرد که باید در سیستم هدفمندی یارانه‌ها توزیع می‌نمود، اما طبق قانون ۵۰ درصد این رقم می‌بایست میان مردم توزیع شود، ۳۰ درصد به کار و اشتغال اختصاص یابد و ۲۰ درصد هم نصیب خزانه دولت گردد، اما دولت نهم و دهم هر سال ۱۲ هزار میلیارد تومان از خزانه دولت برداشت کرد و به این ۳۰ هزار میلیارد تومان افزود و حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه میان مردم تقسیم کرد به این ترتیب ما هم فکر کردیم باید سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان از خزانه دولت برداریم و به مردم بدهیم.

او افزود: دولت ۱۱ و ۱۲، برای بحث یارانه ها، عمده تمرکز خود را بر روی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار داد و حتی سعی کرد که یارانه این دهک از جامعه را افزایش دهد.

نوبخت تصریح کرد: پس از دومین مرحله افزایش نرخ بنزین به ۱۰۰۰ تومان در سال ۹۵، مجلس در سال ۹۶ اجازه افزایش دوباره را به دولت نداد سال ۹۷ هم وضع و اوضاع واردات و صادرات و تامین کالاهای ضروری با مشکلات و ناهماهنگی‌هایی همراه بود، چنین شد که امسال را برای اصلاح قیمت مناسب دیدیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر در کشورمان به یکدیگر رحم کنیم دیگر نیازی نیست بالا سر هر فرد یک مامور و بازرس قرار دهیم.

محمدباقر نوبخت افزود: در کشورمان به اندازه کافی ظرفیت و توان نظارتی وجود دارد، دولت هم به قدر کافی برای جلوگیری از تورم و افزایش قیمت‌ها اراده منسجم دارد.

او ادامه داد: برخی معتقدند دولت با اجرای فلان کار می‌خواهد کسری بودجه خود را جبران کند، حقیقت این است که دولت هیچ نیازی به ریالی ندارد و رقمی عاید دولت نمی‌شود و هر آنچه هست به مردم بر می‌گرداند حال چه در طرح‌های عمرانی‏، چه طرح‌های تولیدی یا حقوق و درآمدهای کارمندی، یکی از عوامل موثر بر افزایش حقوق و دستمزد کارمندان افزایش درآمد دولت از طریق مالیات است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۹ هزار میلیارد تومان از بودجه صرف طرح‌های عمرانی شده است، افزود: اگر درآمد دولت از مالیات بیشتر می‌شد می‌توانست ارقام بالاتری را به بخش‌های عمرانی و آبادانی کشور اختصاص دهد تا افراد بیشتری مشغول به کار و اشتغال شوند پس یکی از درآمدهای سالم دولت، مالیات است.

نوبخت با بیان اینکه تا پایان سال امسال کسری بودجه نخواهیم داشت، عنوان کرد: امروز پیش نویس بودجه سال ۹۹ را تقدیم دولت کردیم.

او با اشاره به اوضاع ارز و ثبات بازار افزود: با توجه به همت دوستان ما در بانک مرکزی امید می‌رود که باز هم بتوان نرخ ارز را کنترل و ثبات بازار ارز را حفظ نمود خوشبختانه از حیث ارزی وضع خوبی داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: آنچه گفته شد که قرار است با تک نرخی کردن ارز، رقم ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را بالا ببریم صحت ندارد، آقای رئیس جمهور دستور داد که سال آینده هم همه اقلام اساسی کشور با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۰۳
انتشار یافته: ۱۲۲
ما جزو این مملکت نیستیم؟
پاسخ ها
mrv
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
فکنم منظور دولت 6 میلیون نفر هست نه 60 میلیون نفر من از هرکی پرسیدم گفته نگرفتم
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
برا من هم وایز نشده و تمام اطرافیانم پس کی گرفته این یارنه رو
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
خدا رو شکر همه پولدارا بسته حمایتی رو گرفتن انوقت من با حقوق کارگری و یارانه بگیر برام واریز نشده.حالا بدو دنبالش نمیدونم شایدهم پولدارم خبر ندارم.شما که خبر دارید جای پولا منو بگید لطفا
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
سلام من کارمند آموزش و پرورش هستم . یارانه من هم پرداخت نشده ؟؟؟؟؟/
کارمندان نبایستی یارانه سوخت بگیرن!!؟ با این چندرغاز حقوق ... معلوم نیست به کی ها دادند.
دروغی بزرگ
من کارگر شرکت جهاد نصر کرمانشاه هستم و خدا گواهه 8 ماهه که حقوق نگرفته ام ؛ برای من واریز نشده !!!! ساعت 08:03
با سلام
این 60 میلیون نفر شامل چه کسانی است ما نفهمیدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از تمام دوست ، آشنا ، همکار و فامیلها که پرسیدم برای هیچ مس این مبلغ واریز نشده است .
دروغ.. دروغ و دروغ..................... به کی پرداخت کردی؟
به نظر نمی رسد این آمار 60 میلیون درست باشد 60 میلیون از 80 میلیون یعنی 75% جامعه یعنی از هر 4 نفری که می بینیم باید 3 نفرشون این کمک را دریافت کرده باشند ولی تقریبا 1چهارم افراد دریافت کرده اند که یا روستایی بودند یا تحت پوشش نهادهای حمایتی لطفا یک نظر سنجی بزارید تو سایت ببینید چند درصد بازدیدکنندگان سایتتان دریافت کرده اند.
یه خبر دروغ دیگه از دولت بی تدبیر نا امید
اطراف ما حتی بازنشسته و کارمند و کشاورز هم براش واریز نشده
اطرافیان خودشون 60 میلیون نفر میشن؟؟؟؟
مردم این یارانه معشیتی رانمیخواهند وبجایش قیمتهارابرگردان بوضعیتی که روحانی روی کارآمد.
دروغه.من که متاهلم پول ندارم خودمو بیمه کنم خونه ندارم ماشین ندارم چطوری مرفه محسوب کردن منو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز که به خانواده ما پرداخت نشده. یک بازنشسته مستمری‌بگیر سرپرست و یک بیکار هم در جمع خانواده است
این کسانی که گرفته‌اند چجوری بوده؟
آقایان به خودشون به 60 میلیون یارانه میدن.اول اینکه از کجا معلوم که به60 میلیون این رقم داده می شود کجا چک میشود این موضوع.دوم این که خیلی خجالت آور است که کشوری که رو پول خوابیده 60میلیون نفر از مردمش نیاز به یارانه دولت دارند.فکر نمی کنید که باید به خودتون بیائید؟؟؟
برای بنده که کارمند هستم واریز نشد. تقریباً برای همه آشنایان و همکاران هم که سؤال کردم واریز نشده است. معلوم میشه که سرکاریه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
بازنشسته یکی از دستگاههای اجرایی هستم ، برای من وبسیاری از همکاران بازنشسته ام هم واریز نشده است
من از اطرافیانم پرسیدم از ده نفر دو نفرشون گرفتند. دولت داره دروغ میگه.
من با حقوق کارمندی زیر 3 میلیون با خونه مستاجری و کلی بدهی بانکی مرفه تشخیص داده شده ام و به من تعلق نگرفته
من یک خانواده چهارنفرهرو یک کارمند ساده بدون شغل دوم هستم
مسخره است. من کارمند مستاجر که حتی پول خرید یه پراید دست دوم ندارم بهم تعلق نگرفته است. وقتی هم کد *6369# را میزنم میگه این سامانه برای شما فعال نیست!!!!!
بی تدبیری تا کجااااا
به حساب من که واریز نشده. من راضی نیستم
من یک خانواده چهارنفره و یک کارمن ساده بدون شغل هستم بمن تعلق نگرفته تو بین همکاران ۱۳نفره فقط برای یک نفر واریز شد
سلام
والله من سرپرست خانواده ام و شهرستانم.بدلیل تعدیل نیروی کار اخراج شدم و بیمه بیکاری هم تموم شد.متاهلم و یک فرزند دارم . الان ماههاست که شغلی ندارم و بدترین شرایط رو میگذرونم نه پس اندازی نه ملکی ندارم نمیدونم چجوری مستحق دریافت یارانه بنزین نشدم!!! در حال حاضر با چندغاز شغل همسرم گذران زندگی میکنیم.
واقعا ملاک بررسی چی بوده من حیران موندم!!!
دقیقا به کیا پرداخت کردن؟
من که از هر کسی پرسیدم کسی چیزی نگرفته بود
این هم وعده سر خرمن دیگری بود از دولت تحقیر و امید باطل به ایرانیان
یارانه ما رو که قطع کردی . من رو مجبور کردی بنزین 3000 هزار تومنی بزنم و در حالی که به من یارانه نمیدی . من و همسرم در دوجای مختلف شهر کار میکنیم .هزینه های زندگی بالا هست. خرج بچه ها رو با یک کارمند جوردر نمی یاد. با یک ماشین نمیتونیم . تو شهرستان سیستم حمل و نقل ارزان نداریم . به بهانه دو ماشین بودن اونم ماشین ایرانی یارانه ما سالهاست قطع شده .
فقط بیچاره مملکتی که من کارمند با سه و چهارصد حقوق و بدون مسکن شدم پولدارش!
اخه چقدر ازمون و خطا؟ عمر مردم که همیشه بهار نیست که براشون فرقی نکنه! مگه رییس جمهور قبلی بخاطر نبوغش در تغییر ندادن ساعت ،اول کلی به خودش تبریک نگفت بابت صرفه جویی در هزینه ها !؟ چند ماه بعد فهمید که اشتباه بوده !
حالا هم آقای نوبخت فکر نکن که تو همین چند روزه شش میلیون لیتر صرف جویی شده .
جوجه ها را آخر پاییز می شمارند جناب نوبخت ! الان زوده ذوق زده بشی.
با سلام .کمک هزینه معیشتی برا اینجانب که واریز نشده است تا این لحظه و از چند نفر اطرافیان پرسیدم همچنین واریز نشده است نه میلیاردم نه میلیونر.
منو و حداقل 50 نفر از فامیل بهمون پرداخت نشده . کدوم 60 میلیون نفر ؟؟؟؟؟
البته 60 میلیون نفر نه شصت میلیون.
من مادرم مستمری بگیره بهش تعلق نگرفته مادر زنم دوتا خانه داره به اون دادن .عدل علی رو عشق است
خداشاهده دروغه. کدوم شصت میلیون نفر؟
این 60 میلیون نفر کی هستند؟از هر کسی سوال میکنیم می گویند برای آنها واریز نشده!!!
واسه ما واریز نشد . امروز صبح تو سرویس کارخونه داشتیم میومدیم واسه هیچکدوم از همکارها واریز نشده بود. بعید هم میدونم واسه 60میلیون واریز کنند.دیگه چه کاریه. به شماره *6369# هم تماس گرفتیم بعد از ارسال کد ملی پیام میده "نهاد مورد نظر پاسخگو نمی باشد"چوب گرونی رو همه دارن میخورند.من وامثال من که بهمون تعلق نگرفته چند برابر.ما با حقوق دو میلیون و هشتصد جزء پولدارها به حساب اومدیم رفت.
پرداخت شد؟؟
سلام .سخنگوی دولت اعلام میکنه یارانه سوخت به تمامی بازنشسته ای تامین اجتماعی تعلق میگیره پس چی شد چراپرداخت نکردن.ازساعت ۸صبح هم سامانه ثبت شکایت مشکل داره اخه این چه وضعشه
واقعا 60 میلیون نفر یارانه بنزین گرفتند ؟
دروغ به این بزرگی!!!!
از هرکسی میپرسیم میگن پولی به حسابشون نیومده!
تابناک عزیز لطفا بعنوان تیتر یک بررسی کن!!
سلام والا ما به هرکی میگیم براتون ریختن میگن هیچ پولی به حسابمون واریز نشده پس برای چه کسی رختن اون 60 میلیون چه کسانی هستن؟؟؟؟ احتمالا همه اطرافیانمون از قشر مرفه جامعه هستن...
من راننده اسنپ جزو 23 میلیون نفر مرفه شدم؟!!! واریز نشد که؟!! یعنی 60 میلیون نفر از من گرفتارتر هم هست؟!!!
فرهنگی بازنشسته هنوز واریز نشده است این مبلغ - ساعت یک ربع به 9 برسی حسابم را کردم
این صحبت صحیح نیست، بنده از هرکدام از دوستان، همکاران و بستگان در این رابطه سوال کردم اظهار داشتن هیچ پولی به حساب آن ها واریز نشده. این شصد میلیون نفر چه کسانی هستند؟
اما چه طوریه که از هر کی می پرسم یارانه بنزین گرفتی می گه خیر؟ این 60 میلیون نفر کجا هستن؟
دورغ است
این واریز هم شد شبیه گند یارانه ، به اونی که اوضاعش خوبه دادند و یکی دیگه که لازم داره ندادن ، عجب سیستم پر خطایی دارن
سلام
من در شرکتی کار می کنم که رئیس من حداقل دو برابر من حقوق دریافت می کند با این حساب برای رئیس بنده یارانه معیشتی واریز شده اما خوشبختانه بنده محروم از یارانه معیشتی و جزء بیست میلیون افراد ثروتمند کشور هستم...
دروغ به بزرگی60 میلیون.به من که ندادند تا الان هم از هرکی دور برم هست پرسیدم کسی یارانه جدید نگرفته.
ما نه خونه داریم و نه حقوق بالا چرا برای من واریز نکردند؟؟؟؟ توی سامانه ای هم که اعلام کردند امکان اعتراض وجود نداره
جسارتا بنده کارمند شرکت خصوصی هستم و یارانه بگیر هنوز بابت سهمیه بنزین مبلغی به بنده و البته چند تن از همکاران بنده حتی آبدارچی محترممون هم پرداختی صورت نگرفته !!!!
دددددددرررررررررررروووووووووووغغغغغغغغغ
چرا دروغ میگین؟؟؟؟؟
اون 60 میلیون نفر نمیدونم مردم کدوم کشور هستن!!!!
برای یک خانواده چهار نفره 172000 تومان یعنی نفری 43000 تومان با این پول خیلی کارها میشه کرد خونه خرید .ازدواج.و......
دروغ می گن برای 60 میلیون نفر واریز نکردند.
من که دانشجوی سرپرست خانوار هستم و دو سالی است که ازدواج کردم و نه درآمد قابل قبول، نه خونه، نه ماشین و نه 10 میلیون تومان سرمایه رو دارم، شامل این 60 میلیون نفرنشدم (در ضمن جزو اون 18 میلیون خانواری هستم که ماهیانه 91 هزار تومان یارانه برای دو نفر به حساب بنده واریز می شود).
فقط دروغ تحویل مردم بدهید
به نظرم یک جای کار می لنگه دروغ بزرگی را به خورد مردم میدن 60میلیون یعنی 3/4ملت در حالیکه من از هرکی می پرسم به حسابش نیومده .قابل بررسیه
دروغی بیش نیست در اداره ای که من کار می کنم تقریبا" برای هیچ کس واریز نشد.علی برکت الله
سلام اینو هر ماه میخوان بدن؟ ما که ماشین ندارم تا از سهمیه سوختمون استفاده کنیم پولشم ک ندادن یه کسی ک نه خونه داره نه ماشین و کلی بدهی داره چطور به این نتیجه رسیدید که یارانه بنزین بهش تعلق نمیگیره؟
دروغ نگید 60 میلیون نفر پرداخت شده !!!
من از هرکی می پرسم واریز نداشته ...!
در واقع دولت التماس آخر برای حذف دریافت یارانه رو این دفعه آورده اول کار مردم دنبال یارانه بنزینشون بدوند ...
کجا واریز شد!!! خانواده من با حقوق یک میلیون و نیم و مستاجر هیچ واریزی نداشت! لابد جزو دهک های بالا هستیم با این درآمد و خبر نداریم!!!
چرا برا من نریختی؟
خونه دارم؟
کار دارم؟
شوخی آقای نوبخت خیلی جالبه : این مبلغ برای بیش از 5 میلیون نفر واریز نشده
به کی واریز شد ؟ من و خانواده من که نگرفتن خانواده 5نفره با این وضعیت که ما در منطقه جنوبی تهران میشنیم و پدرم بازنشسته هست و 1500 حقوق میگیره
شصت ملیون نفر در جمعیت 80 میلیونی یعنی از هر چهار نفر باید سه نفر گرفته باشند ولی من تو جمع سی نفر همکاران و صد نفری فامیل فقط یکنفر بیان داشت که دریافت کرده است !! خب اگر واقعا دولت میخاد به قول خودش این پول رو به مردم برگرداند چرا از مردم میگیرد وقتی شصت میلیون نفر واجد شرایط دریافت هستند ؟ پس نتیجه میپگیریم که اقاین واقعیت را نمیگن و پول افزایش بنزین صرف کسری بودجه و حیف و میل های جنبی ان میشود !!
سلام
78 ميليون يارانه بگير هستن چطور يارانه بنزين 60 ميليون نفر؟!!
تعجبه؟! 18 نفر يايانه بنزين نه؟!!
سلام : بنده فرهنگی هستم از هر کی از دوستان فرهنگی و غیر فرهنگی می پرسم یارانه به حسابشان واریز نشده است . پس این 60میلیون چه کسانی هستند . حتی از چند تن از کارگران پرسیدم برای آنها هم واریز نشده است
چرا اینقدر دروغ میگید ازهرکی میپرسم میگن به حساب ما واریز نشده اگه میخاستید بدیدسماره حساب یارانه همه رو دارید
تو کل فامیلای ما که بیشترشون ده و شهرستان هستن یک نفر هم دریافتی نداشته . این 60 میلیون که میگید کی هستند. تو اداره هم حتی یک مورد دریافی نداشتیم. یعنی هرچی دروغ بزرگتر باورپذیرتر
سلام
چرا بیخود میگن واریز شد!
من یک معلمم... مستاجرم وهیچی اموالی ندارم که به نامم باشه. یک پراید دارم که روزی ۲۸۰ کیلومتر مسیر رفت و برگشتم به محل کاره و ۲ تا بچه دارم...

واقعا چرا یارانه معیشت به حسابم نریختنه؟؟!!!!

ازهر کی هم میپرسم میگن به حسابم نیومده!!!
والا دروغه بلا دروغه برای ما چیزی واریز نشده است مگه نگفتید همه یارانه بگیرها شامل حالشون میشه پس چرا رندومی پرداخت کردید؟؟کسی نیست جواب بده؟
همه جای دنیا شفاف اعلام می کنند به چه کسانی حمایت های دولتی تعلق گرفته است. دولت اگه راست می گه شماره ملی و نام و نام خواندگی کسانی که از حمایت دولتی برخوردارند را شفاف به عموم اعلام کند.
باسلام امروز که اتمام پرداخت یارانه ها بنقول دولت تمام شده بایدعرض کنم طبق اماری که بنده گرفتم وشغل وکارشناس امارم دولت دروغ بسیاربزرگی بجهت اهداف خاصی به مردم میگه وتابحالجز کمیته امداد وبهزیستی وتعداداندکی ان هم به قید قرعه که نهایت جمع ان پنج درصد نمیشه به مردم شصت درصد اعلام میکنه روز قیامتی اگرباشه جوابگو خواهیدبود اگرنباشه شماپیروز شدین.فریب ومکر بنفش تمامی نداره
دروغ میگن! از هرکسی میپرسیم واریز نشده و کد دستوری هم برای ثبت نام کار نمیکنه
سامانه اعلام شده کار نمی کند ومن بازنشسته هستم وچیزی به حساب نرخیدند.
سلام آقايان مسئول لطف مي كنند اسامي اين 60 ميليون نفري كه ادعا مي شود يارانه معيشتي را دريافت كرده اند به صورت شفاف اعلام كنند بنده كه كارمندهستم و خيلي از همكاران من دريافت نكردند و پدرم هم بازنشسته تامين اجتماعي است و ايشان هم دريافت نكردند
سلام. #6369* فعال نیست
واسه ما که چیزی پرداخت نشد....
در حالیکه یارانه میگیرم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
هر کی دریافتی نداشته ، بدون شک جز بیست میلیونی هست که قراره یارانه اشون قطع بشه ،
دروغ میگه
من از هرکی پرسیدم نگرفته :(
باسلام
نمیدانم اقشار کم درآمد از نظر این سرمایداران چه کسانی هستند؟
منیه بازنشته فرهنگی و سرپرست خانواده هستم البته زن هستم
با دریافتی 2170000 تومان و کلی وام یارانه هم قطع شده بدلیل ثروتمند بودن و این یارانه بنزینی را هم دریافت نکردم؟
آیا کسی هست که به داد کسانی به امثال من که خیلی هم زیادهستند برسد؟ آیا گوش شنوایی است؟
واقعا ما باید چکار کنیم و پیش چه کسی ببرویم؟
من نه شغلی دارم، نه ماشین، نه خونه... متاهل و دارای فرزند... یارانه طرح معیشتی برام واریز نشده... یعنی منو جزو اون 20 میلیون قشر مرفه حساب کردن... خدایا شکرت
دروغی بیش نیست... من از هر کسی دور و بری هام میپرسم میگه برا ما واریز نشده... احتمالا دولت محترم باز افعال معکوس بکار برده، یعنی برا 20 میلیون واریز کرده و برای 60 میلیون واریز نکرده
من که از ۶-۷ نفر پرسیدم که یارانه می گیرند فقط برای ۲ نفر واریز شده بود!!یعنی واقعا برای ۶۰ میلیون نفر ریخته اند؟چگونه قابل استناد و اثبات است؟!
خوب سر مردم را با وعده های واهی گرم کرده اید!کدام یارانه؟کدام ۶۰ میلیون نفر؟!
من ساکن سرخسم، نقطه ای مرزی و محروم با بیکاری بسیار زیاد و مردمی در سطح پایین از نظر اقتصادی، امروز تو اداره خودمون از هر 10 تا ارباب رجوع دو سه نفر اعلام میکنن که به حسابشون یارانه سوخت (کمک هزینه معیشتی) واریز شده، خوشحالم که تقریبا 70 درصد مردم شهرم جز 25 درصد ثروتمند ایران هستند، اگه ثروتمنداش ما باشیم خدارحم کنه به فقیراش
از نهادهاي نظارتي خواهشمنديم واقعا كنترل نمايند كه اين رقمي كه فرمودند واريز شده است يا خير؟ بنده و خيلي از دوستان كارمند هستيم و مستاجر هم هستيم ولي براي هيچ كدام واريزي صورت نگرفته است!!!!!!!!!!!!!
مطمین هستند 60 م نفر را واریز کردند؟ در 20 همکار ما 2 نفر فقط واریز شده!
یاد خوشه بندی اولین زمان یارانه افتادم که همه خوشه یک بودند!
همش دروغه برای بنده که کارمند دولت هستم و بسیاری از همکاران که یارانه میگیریم پرداخت نکردند دارند راست راست تو چشم ملت نکاه میکنند و دروغ میگویند
همش دروغه برای بسیاری از یارانه بگیران پرداخت نکرده اند سامانه هم کار نمی کند صبح تا شب فقط بلدید دروغ بگویید.
فک کنم یه صفر اشتباه شده برا 6 میلیون واریز شده ما که از هرکی پرسیدیم گفتن نریختن!!!
همش دروغه الان ما 3 نفر کارگر یه شرکت خصوصی هستیم به هیچ کدوممون واریز نشده نه ماشینی به اسممون هست نه زمینی اجاره نشین هستیم چرا انقد دروغ میگین
بابام که بازنشسته فرهنگی هست اعصابش خورد شده میگه یارانش واریز نشده و از خیلیا پرسیده واسه اونا هم واریز نشده. من باور نکردم که دولت چنین دروغ بزرگی تو روز روشن گفته باشه، تا اینکه اومدم اینجا دیدم که همه همین نظرو دارد.
ادمین ممنونم
ما که هم‌مستاجریم و هم همسرم بیمار باید برای دخترم جهیزیه جورکنیم نداریم چی کنیم والا ما جزو پولداراهستیم نمیدونیم برای ما نریختید پس برای پولدارا ریختید
تابي دمت گرم كامنت قبلي منو نزاشتي
اينو ميخواستم اضافه كنم:
زيبنده نظام نيست 60 ميليون نفر محق دريافت اين يارانه باشند.
چند درصد مردم درگير حقوق اوليه زندگي هستند كه با يارانه قرار است به آنها كمك شود.

دوستان دروغ است دروغ
حالا فردا ميرن آمار سازي و مثل دوليت قبل كه ميگفت ما يارانه توليديها رو داديم و بعد كه پيگيري كردن گفتن تو قيمت آب و برق و گاز برايشون جبران كرديم.
بیکار مطلق هستم با چهار نفر نامردا کجای من مرفه که نریختین
نها د مورد نظرپاسخگو نمی باشد!!!!
کارمندم ، مستاجر ، برای من واریز نشده .... پس برای کی واریز شده ؟؟؟؟؟؟/ از آشنایان هم سوال می کنم براشون واریز نشده .......
واقعا متاسفم که ایرانیم همچیمون شده دروغ هیچ اعتمادی نیست اخه خونوادای که همه اطلاعاتش رو دارین میدونینن بدبخته چجوری مشمول یارانه نیست
ای مردم من بازنشسته ام ، قبلاً یارانه ام قطع شده و هنوز یارانه سوخت هم واریز نشده ، گول نخورین دروغ میگن!
برای راستی آزمایی گفته های سخنگوی دولت کافیست بدانیم ازهمین تابناکی ها چند نفر رایانه گرفتن
برای ما هم واریز نشده...
من از چندنفرپرسیدم گفتن نریختن
از۷نفراز بستگان که بازنشسته و کارمند ساده هستن پرسیدم گفتن چیزی واریزنشده
بنده بازنشسته دولت هستم ، برای من که یارانه معیشت واریز نشده هیچ ، برای چندین خانوار از فامیل دور و نزدیک هم که پرسیدم ، برایشان واریز نشده ، ظاهرا برای درصد بیشتری از مردم واریز نشده ، *6369# هم درست جواب نمی دهد ، این هم یک معضل جدید که برای مردم درست کردن
کو پول بنزین که گفتی ، هر گز نخورده ملت ، دروغی بدین بزرگی
منم از هرکی میپرسم از 10 نفر فقط برای 2نفر واریز شده. اون کد هم که کار نمیکنه
یه خانواده بسیار معمولی مستاجر میشناسم که براشون واریز نکردن ، وقتی برای اونها واریز نکردن دیگه من خودم که یه کارمند معمولی ام را پیگیری نمی کنم.
منظورش ۶۰میلیون تومنه خخ
شش میلیون دروغ است. من خیلی از کسانی را می شناسم که برایشان پرداخت نشده است. برای خود من هم پرداخت نشده است. کدشان هم کار نمی کند. فقط یکبار توانستم تا آخر بروم که در نهایت نوشت این شماره موبایل مختص این شماره ملی نیست در حالی که سیم کارت به نام خودم است. جایی هم نیست برویم تقاضا بدهیم نه سایتی نه مکانی؟!!!!!!
منم دو ساله ازدواج کردم شغلم آزاد و رو هواس بیمه اختیاری 450 در ماه 1700 کرایه خونه و کلی خرج و قسط بمن تعلق نگرفته / توی جایی که کار میکنم 15 نفر دو نفرشون یارانه گرفتن
این هم دروغه از هر کس که میپرسم میگه برام واریز نشده .
مردم باید از کجا بفهمن دروغه و سرکاریه شاید به 10 میلیون نفر هم نداده باشند
سلام من نظرم را در جا هایی دیگه هم گفتم خدا را شکر من معلم پولدار بودم نمیدونستم دیگه نگید معلم ها جز قشر آسیب پذیرند راستی از خیلی ها پرسیدم یارانه سوخت نگرفتن پس کی گرفته اقا زاده ها/؟؟؟؟؟؟؟
من یک بازنشسته ارتش هستم.ماشین هم ندارم..پنج ماه پیش عمل قلب باز کردم.حالم خوب نیست.هزینه دارو ودکتر زیاده.درامد دبگری جز حقوق بازنشستگی ندارم.گرانی کمر شکن است .چرا برای من واریز نشده.پس این ۶۰ میلیون چه کسانی هستند.
بعید می دونم دیشب واریز کرده باشند
چون از هر کی سوال می کنم میگه برام واریز نشد
شایدم الکی گفتند یارانه میدیم تا کسی چیزی نگه
من همیشه خبرهای درست رو توی تابناک می خونم
لطفا پیگیری کنید اصلا انگار برای کسی واریز نشده
یا شاید فقط برای ۶ میلیون واریز کردند
لطفا پیگیری کنید اصلا انگار برای کسی واریز نشده
یا شاید فقط برای ۶ میلیون واریز کردند
اصلا برای کسی واریز شده ؟؟؟
برا ما و دوستان و خانواده و فامیل که واریز نشد
پدرم کارگره.سه تا جوان توی خونه که دوتاشون بیکارن.پنج نفریم.واقعا چطوری حساب کردین که ندادین به ما . به درک که ندادین.
من کارمند مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم همسرم خانه دار یک فوق لیسانس بیکاردارم و یک محصل پایه یازدهم ویک دختر دم بخت و خونه هم ندارم حالا چطور شده ما جزش نیستیم الله العلم
بگید خودنمون بدونیم
یه ماشین مدل86 دارم مسافر کشی میکنم
ما از صبح تا حالا کد ۶۳۶۹ رو وارد میکنیم بسته است .آخه چرا اینقدر دروغ.بس دیگه ...
واقعا تا اگر کسی این یارانه رو دریافت نکرده چرا میگید ۶۰ ملیون.
پس خواهشها شفاف سازی بشه .
آقای نوبخت خواهش میکنیم اسامی ۶۰ ملیون واریزی رو با نام و کد ملی و نام شهر برای عموم روشن کنید.
این کد الکیه.همش ارور میده.الان ما ۵نفر ادم بی خونه بی ماشین بسته حمایتی بهمون تعلق نگرفته چرا اونوقت؟ به کیا تعلق گرفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل