بازدید 19354

اینترنت برسون مریض از دست رفت!

اظهارات محمدرضا تابش، عضو فراکسیون امید مجلس که گفته امروز اینترنت برای جامعه مانند اکسیژن است، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 23 November 2019

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۶
خوب حرف درستی زده
باید اپراتور همراه اول ضرر زیان ما را بدهد و بسته هایی را که خریده ایم پس بدهد چون یک بسته 50 گیگ سه ماهه خریده ام ولی لامصب قطعش کرده تا حالا...شرعا حرام است...
چه شوخی بی معنی و بی مزه ای. آفرین! تشویق کنید. حد و مرز که نمی شناسید. بدونید که وجود آزادی برای زنده ماندن روح بشر درست مانند اکسیژن برای جسم اوست. کسی که آزادی را محدود کند روح جامعه را می کشد.
اینترنت برای شغل ما مثل اکسیژن می مونه. مسخره بازی هم نداره
دلقک ها خودتون رو بزنید به اون را

بزنید توی مسخره بازی

روانی شدیم از دست شما
ورشکست شدیم
تو شرکت ما 22 نفر پرسنل زیر 30 سال مشغول به کار هستن و 99 درصد درامدمون از اینترنت بین الملل هست. مدیرمون گفته اگر این هفته اینترنت وصل نشه به طور کلی شرکت منحل خواهد شد و شرکت و تمام اموال و سرمایه رو به ترکیه انتقال میده تا امنیت شرکت رو تامین کنه. 22 نفر جوان تحصیل کرده در عرض 2 هفته بیکار میشن.
دهه شصتیا زندگی پر از سرگرمی و نشاط و با صفا رو بخوبی به یاد میارن....اکسیژن هم کم نیاوردند ..زمانی که اینترنت نبود...اما انواع و اقسام بازی ها با بچه های فامیل و در و همسایه بود...عضو کتابخونه محل شدن کلی معنا داشت...پیاده مدرسه رفتن ..و همین راه مدرسه چقدر درس داشت..و چقدر به شناخت بچه ها کمک میکرد ... چقدر لذت بخش بود کتاب خوندن در روزهای بلند تابستون....پیکنیک رفتن ....تاب بازی ..توب بازی ...طناب بازی....پابرهنه روی چمن ها دویدن......البته همه اینها با وجود شرایط بد اقتصادی اون زمان و کمبودهای زیاد زمان جنگ و بعد از پایان جنگ بود....عصر ها کل خانواده تو حیاط جمع بودند ...عصرانه کنار حوض ....و شام در مهتابی......معنی اینا این نیست که اینتر نت خوب نیست....نه ..اما خودمون بهتر میدونیم که بعضیا دیگه شورشو درآوردند....و استفاده ی نابجا و وقت گذرونی چقدر به زندگیشون آسیب زده.....
یک سال پیش به خاطر تحریم ها و متوقف شدن واردات، شغل خودم رو از دست دادم بعداز اون با هزار زحمت، تلاش و هزینه یه کار اینترنتی راه انداختم تا خرج خانواده رو بتونم از این طریق دربیارم که الان هم به خاطر قطعی اینترنت دچار هزینه های سنگینی شدم و هنوز هم این هزینه ها ادامه داره و واقعا داره نفسم رو بند میاره... آخه تا کجا و تا کی باید این مشکلات رو تحمل کنم چرا باید چوب ندانم کاری های بعضی ها رو ما بخوریم. ای آقایونی که جاتون نرم و گرمه و ادعای خدا پیغمبریتون همه جا رو برداشته حالا که دیگه اعتراض ها جمع شد چرا تمومش نمیکنید این وضع رو، چرا همه جوانب قطعی اینترنت را مد نظر قرار نمیدید. تا کی آخه باید تحمل کنیم این و ضع رو......... به خدا با این کار مردم رو دارید بیشتر جری میکنید تخم نفرت رو تو دل مردم میکارید.

تابناک اگه واقعا رسانه همه اقشار جامعه هستی شرح حال این درد و زخم ما رو منتشر کن.
مسخره . چقدر یه کاریکارتوریست باید شوت باشه که ت ابن وضعیت دغدغش سوژه کردن چنین چیزی باشه . تو یه دنیای دیگه زندگی می کنه
چرا هیچکس نمی فهمه که اینترنت فقط پیام و گروه اشغال و مستهجن نیست. من فریلنسر هستم یعنی خودم پول درمیارم از اینترنت از طریق انجام پروژه های برنامه نویسی برای کلاینت های خارجی و داخلی.حالا می گند اینترنت رو باز باز نکنید در شرایطی که مهمترین سایت های مستندات علمی تحریم‌ هست!بقیه ش هم خود زنی کنیم و فیلتر!
مریض از دست رفته؟! اره مریض از دست رفته چون خیلیا ازشون خرج زندگی و داروشونو در میارن!
اینترنت چی هست مگه هست اگه هست چرانیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله، همه چیز از نظر شما شوخیه و مسخره به نظر میرسه ...
هار هار هار . نمکدان.
طنز تلخ ماجراست. یک هفته اینترنت کل یک کشور قطع می شود (در عصر ارتباطات هستیم) و آب از آب تکان نمی خورد انگار در عهد تیرکمون سنگی زندگی می کنیم! خودمانیم تنها ملت پایین تر از ما (فقط یک پله) دزدان دریایی سومالی هستند که در قرن 17 میلادی مانده اند
عجب مزخرفی .قلب اینترنتی . کمک فنر کلیه با وای فای یادت نره
اصلا شوخی قشنگی نیست!
الان دیابتی ها مشکل تامین انسولین دارن! اصولا جان مردم اصلا مهم نیست!
خخخخخ چقدر خندیدیم
حقیقته
خوب شد که الحمدلله خود اینترنت هم راسا وسیله تفریح وسرگرمی شد
خوب راست گفته..براي افراد با سواد جامعه اينترنت كاملا ضروري هست......
مرگ بر اینترنت !
اگه یکم درک مسوولا داشتن فقط یکم
روزانه ۴۳۰۰ میلیارد تومان ضرر قطعی اینترنت به اقتصاد ایران است. علی برکت ا...
شما که نمیفهمید اما از اکسیژن هم واجب تره
مسخره.چقدر از آزمایشات ژنتیک که در کشورهای خارج انجام میشود معتل اینترنت است .نکند بچه ای ناقص یا بیمار متولد بشود که جوابش رو باید در همین دنیا بدهید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل