بازدید 14354
۲

قطار مسافری تهران - تبریز از ریل خارج شد

دو واگن از قطار مسافری تهران - تبریز بامداد امروز در محدوده ایستگاه سهند از ریل خارج شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 19 November 2019

مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی گفت: دو واگن از قطار مسافری تهران - تبریز بامداد امروز در محدوده ایستگاه سهند از ریل خارج شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از تبریز، ارصلانی اظهار داشت: دو واگن از قطار مسافری تهران - تبریز بامداد امروز در محدوده ایستگاه سهند از ریل خارج شد.

وی افزود: حدود ساعت ۶:۲۰ بامداد امروز اتفاق افتاده وهیچ گونه تلفات جانی و مالی نداشته است.

ارصلانی گفت: با حضور عوامل امدادی راه آهن، مسیر تا ساعت ۱۰ بازگشایی و به حالت عادی باز می‌گردد.

مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی تصریح کرد: این قطار شب گذشته با ۳۵۰ مسافر تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
مجلسیان محترم که هر روز به اقای آخوندی از هوا و دریا و خشکی حمله می کردند الان کجا هستند؟ بعد از ایشان چند بار هست که قطار از ریل خارج شده و کسی صداش در نیامده؟
وقتی بی تفاوت از کنار آدمایی که مظلومانه تو قطار تبریز مشهد سوختند گذشتند و آب از آب هم تکون نخورد، مشخص شد که جان مردم چقدر براشون اهمیت داره... چرا بررسی موضوع قطار تبریز مشهد بدون هیچ نتیجه ای از دستور کار مجلس خارج شد .. این توهین به شعور مردم و خانواده داغدار کشته شده ها نیست؟
به نظر میاد این یک روال شده تو این مملکت .. هر حادثه ای که پیش میاد مسئولین تو بوق و کرنا می کنند که فلان می کنیم بیسار می کنیم ... بعد که آبها از آسیاب افتاد و دیدن که عامه مردم فراموش کردن خیلی بی تفاوت و خونسرد از کنارش رد میشن.. انگار نه انگار که اتفاقی افتاده .. نمونه ش حادثه پلاسکو، زلزله ورزقان، زلزله سرپل ذهاب، حادثه قطار تبریز مشهد و .... مسئولین بی مسئولیت اما بدانند که ما مردم فراموش نخواهیم کرد ..با این حجم بالای بی مسئولیتی از این به بعد به وفور شاهد همچین اتفاقاتی خواهیم بود .. خدا رو شکزر که این سری تلفات جانی نداشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر