بازدید 6758

حضور تیم بسکتبال با ویلچر شکسته در قهرمانی آسیا!

در بخش ویلچر بانوان مشکل خاصی وجود ندارد و سعی کردیم با رفع برخی نواقص ویلچرها را برای قهرمانی آسیا آماده کنیم. اما در بخش مردان برخی از ویلچرها قدیمی و بدنه آنها بارها شکسته و جوش خوردند. به هر صورت چاره‌ای نداریم
کد خبر: ۹۳۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 19 November 2019

رییس انجمن بسکتبال با ویلچر از اعزام تیم زنان و مردان به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو خبر داد و گفت: به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه در مردان و کسب تجربه در زنان هستیم.

مهرداد آگین در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: برای شرکت در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، تیم مردان روز جمعه یکم آذر و زنان روز شنبه دوم آذر عازم تایلند می‌شوند که مسابقات از روز ششم آذر در پاتایا آغاز خواهد شد.

وی درباره وضعیت تیم زنان برای شرکت در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گفت: با جوانگرایی که در تیم زنان انجام شده امیدواریم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم. البته چون سهمیه پارالمپیک توکیو تنها به تیم‌های اول و دوم اختصاص پیدا می‌کند با وجود تیم‌هایی همچون؛ استرالیا، چین و کره کار سختی را برای کسب سهمیه خواهیم داشت. به هر صورت هدف‌گذاری ما از اعزام تیم بانوان به این تورنمنت بیشتر کسب تجربه است و امیدواریم با نگاه حمایتی که نسبت به آنها داریم در چند سال آینده تیم بانوان همانند مردان در آسیا شناخته شود.

رییس انجمن بسکتبال با ویلچر پیرامون این پرسش که آیا مشکل تجهیزات بانوان از نظر ویلچر برای شرکت در قهرمانی آسیا مرتفع شده است یا خیر؟ تصریح کرد: در بخش ویلچر بانوان مشکل خاصی وجود ندارد و سعی کردیم با رفع برخی نواقص ویلچرها را برای قهرمانی آسیا آماده کنیم. اما در بخش مردان برخی از ویلچرها قدیمی و بدنه آنها بارها شکسته و جوش خوردند. به هر صورت چاره‌ای نداریم با همین ویلچرها در قهرمانی آسیا شرکت کنیم و پس از کسب سهمیه برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ویلچرهای مدرن و استاندارد برای تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان در صورت تامین اعتبارات تهیه کنیم.

آگین در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سهمیه بانوان در قهرمانی آسیا وجود دارد، اضافه کرد: تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا چهارم آسیا شد و از آن زمان تاکنون به هیچ تورنمنت برون مرزی اعزام نشده است، ما امیدوار به تکرار همان جایگاه چهارمی آنها در تایلند هستیم.

وی در پایان گفت: آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال باویلچر زنان و مردان که وصل به اعزام است از امروز در تهران آغاز می‌شود و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت. البته برخی از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر مردان لژیونر هستند که از همان تیم های اروپایی خود به تیم ایران ملحق می‌شوند و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار