بازدید 4407
۱

باید لایحه بودجه 99 را حداکثر تا 12 آذر در دولت نهایی کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که در حوزه هدفمندی یارانه‌ها و خرید تضمینی گندم، عملکرد سال جاری بسیار خوب بوده است، اظهار امیدواری کرد که این روند در سال آینده همچنان استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳ 19 November 2019

به گزارش فارس به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، هفدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، به ریاست دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور معاونان و مدیران و نیز روسای برخی از سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها در محل سازمان مذکور برگزار شد.

محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس این سازمان در جلسه مذکور اظهار داشت: با توجه به نهایی شدن مراحل تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، این لایحه را حداکثر تا دوازدهم آذر ماه سال جاری باید در دولت نهایی کنیم تا در موعد مقرر قانونی، تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

وی افزود: به همراه لایحه بودجه، برنامه اشتغال، برنامه سالانه و برنامه طرح‌های عمرانی هم با تصویر روشنی از وضعیت کشور ارایه خواهد شد.

دکتر نوبخت تصریح کرد که هیج اولویتی برای ما در حال حاضر مهم‌تر از لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور نیست و به همین دلیل، سفرهای استانی را در زمان و مجالی مناسب انجام می‌دهیم تا هیچ خلل و تأخیری در برنامه زمان‌بندی بودجه پیش نیاید. 

وی تأکید کرد که در لایحه مذکور واقع‌بینی و شفافیت کامل در تمام اعداد  و ارقام و منابع و مصارف رعایت شده و از ارایه و اعلام ارقام غیرواقعی با جدیت اجتناب خواهیم کرد.

دکتر نوبخت در ادامه سخن خود اظهار داشت: در مورد قطع وابستگی به منابع نفتی هم تمام تلاش خود را معطوف می‌کنیم که از محل فروش نفت در اعتبارات هزینه‌ای مبلغی اختصاص ندهیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که در حوزه هدفمندی یارانه‌ها و خرید تضمینی گندم، عملکرد سال جاری بسیار خوب بوده است، اظهار امیدواری کرد که این روند در سال آینده همچنان استمرار داشته باشد. 

گزارش مذکور حاکی است که در این جلسه  فیروزه رفعتی معاون منابع و تلفیق بودجه و بهبود روش‌های امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور ارایه کرد.

بر پایه این گزارش، در ادامه این جلسه دکتر علی‌رضا نعمتی رییس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور هم گزارشی از بودجه استان‌ها و اقدام‌های نوین استانی در لایحه مذکور ارایه کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نمیخواد الکی زود تصویب کنید . بشینید کارشناسانه بررسی کنید با دقت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار