بازدید 42605
مخالفت مبتنی بر طرح کارشناسی یا اغراض سیاسی و پوپولیستی؛

«گرانی بنزین» و صدای اعتراض نمایندگانی که زود خاموش شد!

بسیاری از نمایندگان مجلس، که به نظر می‌رسد طرح بهتر و جایگزینی برای آنچه درباره بنزین اتفاق افتاد، نداشتند، فقط این اتفاق را فرصت خوبی برای پیگیری اهداف خود ـ آن هم در آستانه انتخابات مجلس یازدهم ـ دیدند و دست به تحلیل‌ها و موضع گیری‌های عمدتا پوپولیستی زدند که نه تنها منجر به بهبود شرایط نمی‌شد، بلکه در بسیاری از موارد منجر به تحریک بیشتر مردم و دمیدن به آتش اعتراضات هم شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 19 November 2019

روز ۲۱ آبان، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، در حالی که به نظر می رسید تصمیم به افزایش نرخ بنزین گرفته شده و آماده اجراست، درباره سهمیه بندی و تغییر قیمت بنزین خیلی محکم به خبرنگاران گفت: «این طرف و آن طرف با توئیت شایعه پراکنی نشود. مردم نگران نباشند، هر وقت ابلاغ شد، به مردم اطلاع رسانی می‌کنیم.» هرچند این موضوع دو روز بعد یعنی در پایان روز پنجشنبه 23 آبان ماه رنگ واقعیت به خود گرفت و «بالاخره بنزین گران شد.»

به گزارش «تابناک»؛ البته در این میان، هستند افرادی که مثل همیشه، صدای بلندی در مقابل تصمیمات دارند، بدون اینکه اقدام عملی، طرح کارشناسی و خروجی خاصی را در مقابل آنچه با آن مخالفت می کنند، شاهد باشیم. افرادی که بیشتر به خاطر مطامع سیاسی شان با هر حرف، تصمیم و سخنی که از طرف مقابل آنها صادر شود، مخالفت می کنند و کمتر شاهد طرح و اقدام عام المنفعه از سوی آنها هستیم.

بامداد جمعه ۲۴ آبان، «بنزین سهمیه‌بندی شد» و قیمت این فرآورده نفتی، سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودروهای شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد که طبق اعلام «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه و «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت از محل اجرای این طرح در یک سال آینده، ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب خواهد شد و همه این مقدار به مردم تعلق می‌گیرد.

با اتخاذ این تصمیم از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، شاهد بروز اعتراضاتی از سوی مردم در قبال چنین تصمیمی بودیم که در این میان، صدای اعتراض برخی نمایندگان مجلس هم بلند شد؛ هرچند برخی ادله کافی و وافی برای اعتراض خود داشتند، شاید غالب اعتراضات، استدلال کارشناسی و مبتنی بر طرح بهتر از آنچه اجرا شد، پشتش نبود و به نظر می رسید، بیشتر در ادامه پیگیری اهداف و اغراض سیاسی و جناحی است، به ویژه اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم هم هستیم.

یکی از این اعتراضات نسبت به تصمیم سران سه قوه ـ که البته رهبری هم آن را تأیید کردند ـ مربوط به حجت الاسلام «مجتبی ذوالنور» نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود که در صفحه شخصی خود نوشت: «مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت هیچ گونه دخالت و حتی اطلاعی از این اقدام غافلگیرانه دولت نداشته اند. این اقدام در مجموع اقدام غلطی است.»

ذوالنور گفته بود: «در اولین ساعات شروع کار مجلس در روز یکشنبه، بنده و تعداد قابل توجهی از نمایندگان ملت، که تلفنی موافقت آنان را گرفته ام، با ارائه یک طرح دو فوریتی خواستار توقف و لغو اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین خواهیم شد.»

دو روز پیش از اعلام افزایش نرخ بنزین نیز احمد امیرآبادی فراهانی، دیگر نماینده قم و عضو هیأت‌رئیسه مجلس، با اعلام این که مجلس با افزایش نرخ سوخت مخالف است، گفت: « دولت نباید با افزایش بنزین و گازوئیل کسری بودجه خود را رفع کند.» اگرچه دولت و سران قوا با یک تصمیم هوشمندانه، هیچ گونه اقدامی پیرامون افزایش قیمت گازوئیل انجام ندادند تا مبادا افزایش نرخ جابجایی کالا منجر به گرانی بشود.

این سخنان در حالی است که به گفته امیرآبادی فراهانی، تصمیم به افزایش نرخ بنزین احتمالا در جلسه «شورای‌عالی هماهنگی سران سه قوه» در سی ام شهریور گرفته شد. سرانجام در حالی که به احتمال زیاد از حدود دو ماه پیش مشخص شده بود نرخ بنزین افزایش پیدا می کند، در اولین ساعات جمعه ۲۴ آبان، تنها دقایقی پس از نیمه شب، افزایش سه برابری نرخ بنزین اعلام و از همان هنگام اجرا شد.

بسیاری از نمایندگان مجلس که به نظر می رسد، طرح بهتر و جایگزینی برای آنچه درباره بنزین اتفاق افتاد، نداشتند، فقط این اتفاق را فرصت خوبی برای پیگیری اهداف خود ـ آن هم در آستانه انتخابات مجلس یازدهم ـ دیدند و دست به تحلیل ها و موضع گیری های عمدتا پوپولیستی زدند که نه تنها منجر به بهبود شرایط نمی شد، بلکه در بسیاری از موارد، منجر به تحریک بیشتر مردم و دمیدن به آتش اعتراضات هم شد.

موضع گیری‌های افراطی و پوپولیستی بعضی نمایندگان که حتی یکی از آنها در کسوت ریاست کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فعالیت دارد، از آن جهت گفته شد که عمدتا بدون پشتوانه و طرح و نظر کارشناسی است که همه اعتراضات و طرح های دو فوریتی و سه فوریتی پس از سخنرانی رهبر انقلاب متوقف شد و موج اعتراضات این افراد یکی پس از دیگری فروکش کرد. آنهایی هم که اعتراض دارند، فقط اعتراض می کنند و خواستار توقف موضوع هستند و در حقیقت طرح جایگزین و بهتری ندارند.

اگر این افراد اهداف انتخاباتی و یا سیاسی از بیان اعتراض نسبت به تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه در خصوص گرانی بنزین نداشتند، تلاش نمی کرد حرف و نظر خود را در قالب سخن و یا مخالفت رهبری و رئیس قوه قضائیه با این مسأله بگنجانند و با استدلال قوی و مبتنی بر کار و طرح کارشناسی بیان می کردند که اگر موضوع گرانی بنزین بر مبنای فلان طرح پیش می رفت، می توانست تأثیر بیشتری داشته باشد و منجر به رضایت مردم بشود، ولی در هیچ یک از اعتراضات شاهد چنین موضوعی نبودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۴۶
دادن پول نقد به مردم سیاست غلطی است. زمانی که آقای احمدی نژاد دادن یارانه نقدی را به مردم باب کرد، کلی از مزایای آن گفت و همه مسئولین به به و چه چه کردند. اما بعد از زمان کوتاهی مشخص شد که این سیاست غلط و شکست خورده ای است و در هیچ جای دنیا اجرا نشده است.
حالا آقای روحانی که در زمان انتخابات به سیاست دادن یارانه نقدی می تاخت، خودش دارد آن سیاست شکست خورده را اجرا می کند و می خواهد به 60 میلیون نفر یارانه بیشتری دهد.
هر اقتصاددان باسوادی میداند که دادن پول نقد به مردم مانند سم بوده و باعث بالا رفتن نرخ تورم می شود، چون قدرت خرید را بالا می برد، آنهم در زمانی که کشور با مشکل واردات کالا و کاهش تولید مواجه است. از طرف دیگر افزایش 300 درصدی بنزین نیز نرخ تورم را حداقل در کوتاه مدت 10 درصد دیگر بالا خواهد برد.

واقعا ، جز تاسف چه حرف دیگری می توان گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آیت الله رئیسی معتقد است طرح گرانی بنزین مقدمات زیادی لازم دارد که انجام نشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
پولی قرار نیست به کسی بدهند که تورم افزایش پیدا کنه ، نگران نباش ، این حرفها فقط به خاطر آروم کردن اوضاع هست و اون پول هم برای جبران کسری بودجه هست نه پرداخت به مردم
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اگر قطع شدن اینترنت که جز فساد و تباهی حاصلی برای مردم ندارد ادامه داشته باشد ما مردم با بنزین ۱۰ هزار تومانی هم مشکلی نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اشکال در جای دیگریه بحث احمدی نژاد و روحانی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای گزینشگر نظرات شما هم داری با منتشر نکردن و ادیت کردن نظرات به هموطن هات ظلم میکنی

خوددانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مدیریت کشور حتی توان آزمون و خطا هم نداره و خیلی راحت کارهای اشتباه قبلی رو عینا تکرار میکنه
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برای کسانیکه ماشینشون رو استیجاری تو شرکت ها استفاده می کنند هیچ سهمیه ای در نظر نگرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سطح حوزوی ابراهیم رئیسی حجت الاسلام است نه آیت الله!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اعتراضات کار دشمن است
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
لطفا استعفای اون خانوم خانوما و اون آقاهه نماینده تهران(راستش اسمشون رو ادم نیومد) رو هم پیگیری بکنید ببینید حاضرن حتی شده 3 ماه از این مجلس دل بکنن
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرا نمایندگان محترم مجلس بجای استعفاء از ظرفیت قانونی خود برای سوال از آقای روحانی رییس جمهور استفاده نمی کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دولت می تواند کارهای زیر را انجام دهد
1-کسانی که موتور سیکلت و ماشین های زیر 70 میلیون دارند 60 لیتر هزارتومانی و ازاد1500 تومانی
کسانی که ماشین های بالای 100 میلیون دارن بنزین کارتی 2000 تومانی
کسانی ماشین های بالای 200 میلیونی دارن بنزین کارتی 4000 تومانی
کسانی که ماشین بالای 500 میلیونی بنزین ازاد 7000 تومانی
بنزین بر اساس کد ملی داده شود و نه به تعداد ماشین هر فرد
2-کسانی که در مناطق شمالی تهران که گرانقیمت است مثل منطقه 1 و 2 و ... می نشینندپول اب و برق و گاز را به قیمت ازاد پرداخت کنن
3-مالیات پزشکان و وکلا ومسکن خالی و ... گرفته شود
4- دولت سایپا و ایرانخودرو را ملزم کند که همه ماشین های تولیدی ان دوگانه سوز باشد
5-دولت به صورت رایگان و ضربتی تمام ماشین های پراید و پژو را دوگانه سوز کند تا مردم به سمت مصرف گاز بروند
دولت به راحتی بدون اینکه قشر فقیر ناراحت شود می تواند درامد خود را بیشتر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
زینال جان تو هنوز هستی؟ من یادمه پنج شش سال پیش که
تابناک میخوندم شما بودی و ما رو از کامنتات بهره مند
میکردی. الان که دوباره مجبور شدم بیام سراغ تابناک بازم کامنتای شما هستش. تو این چند سال تابناکو ول نکردی؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این طرح کاملا متفات با طرح هدفمندی یارانه هاست زیرا در هدفمندی اولا سهم هر فرد بسیار بیشتر از میزان منابع در نظر گرفته شد.ثانیا برای تمامی افراد و طبقات درآمدی در نظر گرفته شد
Y
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای رئیسی بفرمایند مقدمات چه بود که اجرا نشد؟ با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای روحانی فرمودند عددی نیستند.
چرا برای این ها که عددی نیستند اینترنت را قطع کردند. کار و زندگیمان تعطیل شده.
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
الان مجلس شورای اسلامی در راس امور نیست هست؟؟!!!!
بوشهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جناب زینال بندری عزیز
اگر اینترنت برای شخص شما جز فساد و تباهی چیزی نداشته تا به حال ، خب شما از اینترنت استفاده نکن دوست عزیز
برای ما اینترنت اسباب کسب و کارمونه، الان چند روزه که فروشگاهمون درست و حسابی باز نمیشه و فروشمون به اندازه یک دهم روزهای قبل شده
کلی ضرر کردیم توی همین چند روز
گذشته از همه اینها زینال جان
شما نماینده من و وکیل مردم نیستی که از جانب ما حرف میزنی و میگی با بنزین 10 هزار تومانی هم مشکلی نداریم، لطف کن بجای خودت حرف بزن و حد و حدود خودت رو بدون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرا دولت نمی تونه از افرادی که چندین ملک میلیاردی و یا سپرده های میلیاردی داره ، مالیات بگیره ، چرا دولت نمی تونه حلوی ریخت و پاشهای شرکتهای دولتی را بگیره ، چرا از نهادها و شرکتهای نیمه دولتی و خصولتی که یارانه های پنهان میلیارد دلاری میگیرند مالیات نمی گیرید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ناشناس 13:31
اول: آقای رئیسی را در تمام مکاتبات رسمی به ویژه احکام صادره از دفتر مقام معظم رهبری "حجت الاسلام" خطاب می کنند. لطفاً شما بی خودی خود شرینی نفرمائید و او را به درجه آیت اللهی ارتقاء ندهید.
دوم : ایشان فعلاً یکی از ارکان اصلی نظام هستند و اگر مخالف بودند میبایست در همان شورا با ارائه دلائل و مدارک لازم مانع این کار می شدند. بعلاوه اگر هم اکنون هم مخالف هستند پس یکی از روسای قوای سه گانه هستند که با نظر رسماً اعلام شده مقام معظم رهبری مخالفت می کنند.شاید دیگران حق مخالفت داشته باشند اما ایشان که مستقیما توسط رهبری منصوب شده اند چنین حقی را ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نقد کاملا درستی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بر اساس محاسبه موسسه نت بلاکز که مسئولیت وضعیت و آمار اینترنت جهان را برعهده دارد، میزان خسارت قطعی اینترنت سراسری در ایران ببیش از ۳۶۹ میلیون دلار در روز است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بستن اینترنت هم مثل بستن خیابان در لغت اخلال محسوب میشه.
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
با این شرایط انزوای جهانی و تحریم و گرانی و تورم و فساد و سانسور و آزادی و استقلال باید در راهپیمایی وانتخابات شرکت کرد تا مشت محکمی به دشمنان ایران زده بشه و این مصیبت ها دیگه تکرار نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
به این نکته باید توجه کرد که دادن پول نقد به مردم زمانی تورم ایجاد میکنه که دولت خلق پول کنه و اون رو در اختیار مردم قرار بده، ولی اینجا قضیه فرق میکنه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تابناک شما دیگه چرا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگر دادن پول نقد به مردم غلط است دادن کالای ارزان به مردم غلط تر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اقای زینال بندری کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این مصداق بارز گدا پروری هست
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بخداتوزیع این پول باعث تورم نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
با تحریک احساسات سعی میکنن ملت رو از ترس سر کار اومدن جناحی پای صندوق رای بکشن. چاره کار کلا رای ندادن در هر شرایطیه
خبرنگار اگر واقعا خبرنگاری اگر شرف داری اگر باوجدانی
از دل من بگو از دل من جون که ب خاطر قطعی اینترنت کسبو کارمو از دست دادم
پولی ندارم بی پول شدم ضرر کردم
باید چی کار کنم برم گداهی؟
چقدر حرص بخورم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این قطعی الان دیگه ربطی به اعتراض نداره
دارن مردم رو میجزونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نه تنها سانسورت میکنن مثبت منفی نظراتم کم و زیاد میکنن
به ایران خوش امدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دولت می تواند کارهای زیر را انجام دهد
1-کسانی که موتور سیکلت و ماشین های زیر 70 میلیون دارند 60 لیتر هزارتومانی و ازاد1500 تومانی
کسانی که ماشین های بالای 100 میلیون دارن بنزین کارتی 2000 تومانی
کسانی ماشین های بالای 200 میلیونی دارن بنزین کارتی 4000 تومانی
کسانی که ماشین بالای 500 میلیونی بنزین ازاد 7000 تومانی
بنزین بر اساس کد ملی داده شود و نه به تعداد ماشین هر فرد
2-کسانی که در مناطق شمالی تهران که گرانقیمت است مثل منطقه 1 و 2 و ... می نشینندپول اب و برق و گاز را به قیمت ازاد پرداخت کنن
3-مالیات پزشکان و وکلا ومسکن خالی و ... گرفته شود
4- دولت سایپا و ایرانخودرو را ملزم کند که همه ماشین های تولیدی ان دوگانه سوز باشد
5-دولت به صورت رایگان و ضربتی تمام ماشین های پراید و پژو را دوگانه سوز کند تا مردم به سمت مصرف گاز بروند
دولت به راحتی بدون اینکه قشر فقیر ناراحت شود می تواند درامد خود را بیشتر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دولت می تواند کارهای زیر را انجام دهد
1-کسانی که موتور سیکلت و ماشین های زیر 70 میلیون دارند 60 لیتر هزارتومانی و ازاد1500 تومانی
کسانی که ماشین های بالای 100 میلیون دارن بنزین کارتی 2000 تومانی
کسانی ماشین های بالای 200 میلیونی دارن بنزین کارتی 4000 تومانی
کسانی که ماشین بالای 500 میلیونی بنزین ازاد 7000 تومانی
بنزین بر اساس کد ملی داده شود و نه به تعداد ماشین هر فرد
2-کسانی که در مناطق شمالی تهران که گرانقیمت است مثل منطقه 1 و 2 و ... می نشینندپول اب و برق و گاز را به قیمت ازاد پرداخت کنن
3-مالیات پزشکان و وکلا ومسکن خالی و ... گرفته شود
4- دولت سایپا و ایرانخودرو را ملزم کند که همه ماشین های تولیدی ان دوگانه سوز باشد
5-دولت به صورت رایگان و ضربتی تمام ماشین های پراید و پژو را دوگانه سوز کند تا مردم به سمت مصرف گاز بروند
دولت به راحتی بدون اینکه قشر فقیر ناراحت شود می تواند درامد خود را بیشتر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دادش سلام، یقینا سخته ولی بهتر، کاری که یک روز اینترنت قطع باشه، باعث میشه بری گدایی، عوضش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای روحانی در وعده های انتخاباتی فرمودند هرگز دست من روی دکمه فیلترینگ نمی رود. ایشان درست فرمودند. فیلتر نمی کنند، کلا اینترنت را قطع می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای ابوالفضل از همون زمانی که تلگرام که همه سازمان های دولتی هم ازش استفاده می کردند، فیلتر شد، دیگه مشخص بود اینترنت فضای مناسبی برای کسب و کار نیست. به نظر میرسه به این زودی ها هم اینترنت وصل نشه. الان هم وصل بشه شاید مثل تلگرام بعدا برای همیشه از دسترس خارج بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یک گزارش بگیرین که بخاطرقطعی اینترنت چقدازمردم وازنون خوردن انداختین؟؟؟؟؟برن دزدی کنن؟آدم بدزدن؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرا سایت های داخلی با کندی همراهه؟
تابناک هم با سختی و کندی باز میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تا سال 2025 وزیر ارتیاطات گفت اینترنت جهانی راه میافته اولیشم هم مال ایلان ماسکه که از 12000 ماهواره 120 تا شو تا حالا به فضا فرستاده اونوقت راحت میشی هم از فیلتر هم از اینترانت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اولا تحریم های آمریکا بی اثر بود-2-ما مشکلی در فروش نفت نداریم 3-خزانه دولت پر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
منم همین شرایط رو دارم، کسب و کارم در حال فروپاشی هست، این چه وضعیه درست کردند، خاک بر سر ما که اینجا به دنیا اومدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هدفشون چزوندن مردمه و ولاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این مثل آتیش زیر خاکستره.
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حیف که هیچکس فرمایشات ایشان رو گوش نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرا اینقدر منفی!؟ یعنی دلیلش چی می‌تونه باشه؟
سه ماه دیگه بازم رای میخوان که....
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نمایندگان فعلی پشت گوششون رو دیدن رای هم میبینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عجب تهدید خفنی
فکر کنم بنزینو محانی کنن دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فکر میکنی رای ما براش مهمه؟ خخخخخ
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نه دیگه براشون مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
براي نمایندگان فعلي اصلا مهم نیست انتخاب بشن یا نه چون تو این 4 سال حسابي استفاده کردن میمونه افرادجدید که با یه شگرد خیلیارو میارن پاي صندوق راي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اتفاقا با این کار رای حداقل 30 مییلیون رو برا خودشون تضمین کردن ... عمدتا کسانیک هیچ وسیله نقلیه ای ندارن ... این یک سیاست بود نه یک کار کارشناسی اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اگر تویی که بازم اول وقت که من خوابم رفتی رای دادی!!
ایرانی دلسوز وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
با سلام

هر چند از مجلس ناامیدم ولی خب نمیتوان حق را نگفت
اینبار اتفاقا مجلس نه سر پیاز بود نه ته پیاز که الان دارن به آن حمله میکنن.
البته از حالا به بعد میتواند پیگیر باشد که تحت چه شرایط و تصمیماتی حق دخالت ندارد و تلاش کند در تصمیمات مهم هم وارد شود. مانند همین قیمت بنزین، برجام و...
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سلام چقدر شما ساده هستید همه میرن رای میدن با یک عدد ساندیس این مردم خیلی زود یادشون میره تا اخر ماه یادشون میره چقدر بدبخت شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خیالت راحت باشه همچین میرن رای میدن که فکت بیفته.
شیرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
به عنوان یک شیرازی که تمام کاندیداهایی که رای دادم،انتخاب شدند. از عملکرد پوپولیستی انها در .مجلس شرمسارم.هرچند کاندیداهای بهتر رد صلاحیت شده بودند.کاش رای نمی دادم.
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اگه ابی و داریوش هم بیان کاندید بشن من رای نمیدم. شما حالا میخوای بده میخوای نده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
واقعا توی این فکرم بازم مردم رای خواهند داد؟
در این انتخابات رو ببندید بدون رو در بایستی هر کار میخواید بکنید
عملا هم همین جوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دقیقا سه نفر برای هشتاد میلیون جمعیت یک شبه تصمیم گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
به نظر من اصلا نماینده لازم نیست یک رئیس مجلس کافیه هر کاری خواستید جلسه سران قوا بگذارید تصمیمتون رو بگیرید رای گیری نماینده لازم نداره دیگه

دو تا منفعت هم داره تازه
اول اینکه وقت تلف نمیشه
دوم اینکه دویست و نود تا بیست , سی میلیون تومن پول مفت به کسی نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
و اگر در ته کاسه چیزی ماند
سهم مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
منم بانظر۱۴:۲۷دقیقه موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من میگم کارکنان تئاتر شهر و مجلس جاشون رو با هم عوض کنن فکر کنم کارایی بالاتر بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
انتخابات رو گذاشتن که بگن دموکراسی هست چون بیشتر از 50 بار اتخابات داشتیم- وگرنه نظر من و شما مهم نیست
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حالا به این فکر کن تا چند وقت پیش دوتاشون هم داداش بودند!
دو تا داداش برای 80 میلیون تصمیم می گیرند!!
با مزه نیست؟
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اگه ده بار دیگه هم میرفت مجلس رای نمیاورد
حتما دوباره میاییم پای صندوق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آره ! حتما ! خعخخخخخخخخ
پوپولیستسی... واقعا خوب گفتی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این اقایان پوپولیستی هم نیستند از مصلحت و دریچه ای برای فرار چنین موضعی را گرفته اند!
نماینده؟
بام؟
شیب؟
جنگل؟
مطهری و صادقی و.. یادتون رفت .واقا که ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یادشون نرفت . صلاح نبود استعفا آقایون رو تو سایتشون بزنن . تیغ انتقاد تابناک فقط سمت اصولگرا ها هست.
تابناک جان دقیقا بگو از کدوم مجلس حرف میزنی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از همون مجلسی که دمپائی توش راه میرن گلابی میخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همون مجلسی که هیچ گامی برای مردم بر نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کلی طرح داشت مجلس اما
یه چیزیو گرون میکنن، بعد اعتراض میکنی یه چیز دیگه رو هم ازت میگیرن، بعد باید التماسشون کنی اون چیزی که گرفتنو برگردونن!
اون اینترنت رو وصل کنید، مردم کار و زندگی دارن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چرا بقول آقایون اغتشاشگرا باید به مردمی صدمه بزنن که برای اعتراض مسالمت آمیز اومدن در حالیکه اغتشاشگرا باید از خداشون باشه که مردم بریزن تو خیابونا نه اینکه اونارو بترسونن که دیگه نیان. منطق چی میگه ما رو چی فرض کردن
انتخابات درپبش است وگوشت نمایندگان زیردندان شورای نگهبان کوچکترین حرکت =ردصلاحیت ،یه چی میگی تابی جونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اصلا دیگه برامون اهمیتی نداره.مگه برای شماداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما هم مرتب کم کاری نمایندگان رو به شورای نگهبان ربط بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چرا بقول آقایون اغتشاشگرا باید به مردمی صدمه بزنن که برای اعتراض مسالمت آمیز اومدن در حالیکه اغتشاشگرا باید از خداشون باشه که مردم بریزن تو خیابونا نه اینکه اونارو بترسونن که دیگه نیان. منطق چی میگه ما رو چی فرض کردن
این چه مجلسیه ظرف چند ساعت حرفش عوض میشه.چقدر ما بدبختیمممممممممممممممممم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مجلس ملت نیست، مجلس خودشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مجلس دورهمی است!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چرا بقول آقایون اغتشاشگرا باید به مردمی صدمه بزنن که برای اعتراض مسالمت آمیز اومدن در حالیکه اغتشاشگرا باید از خداشون باشه که مردم بریزن تو خیابونا نه اینکه اونارو بترسونن که دیگه نیان. منطق چی میگه ما رو چی فرض کردن
مردم تو انتخابات جواب این حرفهای نادرست شمارو میدن ، شب دراز است و قلندر بیدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
انتخابات؟ انتصابات درسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هی کس رای نخواهد داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مردم توانتخابات جواب هیچی ونمیدن.کدوم انتخابات؟چی میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دلت خوشه مثلا رای دادی نماینده انتخاب کردی؟
اقای خاتمی و احمدی نژاد که هر کدوم نماینده طیف فکری خاصی هستند چرا درباره ی وقایع اخیر سکوت کردند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
با کدوم رسانه حرفشون رو به گوش برسونن الان؟ فارس؟ :))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سانسور نظر مراجع تقلید را مگر ندیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
میخوای انگ فتنه و انحراف بخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دلت خوشه
شاهدخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
امثال شما باز میرن رای میدن با این طرز تفکر!!! کدوم نماینده !!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سکوت؟خبر نداری مگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هم آقاي خاتمي هم آقاي احمدي نژاد با اين طرح موافقند، اغلب اقتصاد دانها هم با آن موافق هستند، اقتصاد يارانه اي علي الخصوص يارانه هاي پنهان و ناعادلانه و زمينه ساز فساد است لذا همت همه مردم و مسئولين بايد خارج شدن از اين نوع اقتصاد باشد، كشورهاي غربي هم كه دلسوزتر از دايه شده اند سالهاست كه از اين نوع اقتصاد نجات پيدا كرده اند و الان هم فرمول صندوق بين المللي پول براي كشورهاي در حال توسعه حذف يارانه ها مي باشد.
ايراني آباد و آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اکثریت مردم و اینها که نام بردی بلندگو و رسانه ای ندارند که . مردم اگر رسانه خوب داشتن که کار به این اعتراضات سخت و خشن نمی کشید.
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بنظرت اونوقت تلویزیون حرفاشونو پخش میکنه یا فترس یا تسنیم یا ایرنا یا ایسنا و یا ...؟ شبنامه پخش کنن ؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خاتمی فقط وقتی دعوت به شرکت در انتخابات کنه حق حرف زدن داره
چه اسمی هم میذارن! خانه ملت!!!! کدوم ملت؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ملت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگو هویج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ملت یعنی خانواده های خودشون
دربه در
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عجب ملتی
ازذوالنور گفتین از سلحشور وصادقی نگفتین
باید بنزین به همه مردم حتی اونایی که ماشین ندارد باید تعلق میگرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خوب الان هم همين كار كرده اند منتها به جاي بنزين پول آن را توزيع مي كنند.
این دوستان کار را تا استیضاح رئیس جمهور و رئیس مجلس هم پیش بردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خیلی ساده لوحی.فکر میکنی واقعا کمک به معیشته اسمش؟؟؟
اقای روحانی گفتند من حقوقدانم و سرهنگ نیستم. الان داره معترضان را به شدت تهدید میکنه. متاسفم از رای یی که به روحانی دادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فریب خوردید، من که به هیچ کدام رای ندادم، حداقل دلم نمی سوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حقوق دادن؟! خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اتفاقا پادگانی ترین رییس جمهوره. فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هيچ نظامي تحمل اغتشاش و تخريب را نخواهد كرد چه مسئول آن سرهنگ باشد چه حقوقدان يا ...
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بهش گفتن بگو من سردار نیستم
حقوقدانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
الان با اون یکی ها دارن برنامه میریزن که چه جوری مردم رو گاز انبری ساکت کنن
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حقوق دانه منتها یوخده امنیتیه در بعضی موارد هم ....
0100
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خوب یادمه سال 92 وقتی در خوابگاه دانشگاه امیرکبیر داشتیم با دوستامون مناظره ها رو تماشا میکردیم ، یکی از دوستان که به شدت هوادار روحانی بود از اینکه ما میگفتیم همه اینها سر و ته یک کرباسند ناراحت میشد و اعتراض میکرد و میگفت شما سر در نمیارید. ما که به هیچ کدوم رای ندادیم و پشیمون هم نیستیم. اما همون دوست حالا منتقد دو آتیشه روحانی شده.....#سر و ته یک کرباس
اصلاح متناسبی می توانستند انجام دهند. برای این مورد اگر کار کارشناسی بهتری ارائه می کردند هیچ مغایرتی با حمایت رهبری نداشت و ۲۹۰ نفر نمایندگان مجلس هم می توانستند بهتر از ۳ نفر تصمیم بگیرند. کما اینکه فرصت داشتند و چون این کار را نکردند، در واقع از حق و تکلیف خود چشم پوشی کردند و آن را به ۳ نفر سران قوا سپردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تصميم بزرگ مردان بزرگي را مي طلبد
00120
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
ما الان مشکلمون اینه اینترنت قطعه نمیتونیم به کار و بارمون برسیم و درآمدی داشته باشیم که از پس بنزین 3تومنی بربیایم چه برسه به گرونیهای بعدش.
انگار که دست و پامون رو قطع کرده باشند بعد بگن برای اعتلای ایران عزیز! تلاش کنید.
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
واقعا برخی به اینترنت و موبایل معتاد شدن ! فکر کنم الان دست و پای یک عده را بستن به تخت ! برای ترک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نفت هست احتیاجی به تلاش مردم ندارند
حداقل یک سوال از یمی از وزرا بپرسید بیاید در صحن به مردم توضیح بدهد
اگر نمایندگان مجلس حق بحث بررسی چنین موضوعی را ندارند و تنها حضور رییس مجلس در اخذ تصمیمات کلان کافی است، دلیل تشکیل مجلس چه توجیهی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دلیل تشکیل مجلس برقراری دموکراسی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مجلس برای گرفتن ژست دموکراسی تشکیل میشه
آقایان صادقی و مطهری و دیگر اعضای نمایندگان مجلس آقای
رییسی گفته«حیف» مانند «میل» باید رسیدگی شود
خوب چیکار کنند؟؟؟؟؟
سه نفر جای 270 نماینده تصمیم گرفتن.بهتره رسما یه نفر جای خمه اینا تصمیم بگیره و بودجه مملکت رو خرج تاتر انتخابات نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مگه الان غیر اینه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همین طور هم هست عزیزم تو خبر نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مگه اتفاقی غیر از اینم میوفته ؟
یعنی خداییش شما به عنوان نماینده مجلس به هیچ کجات بر نخورد که به هیچ چیز حسابتون نکردن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نه بابا اینا گلابی‌شون رو میخورن و کاری به این چیزا ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
رئیس مجلس که سکوت اختیار کرده
معترضین ساکت شده اند تا روسای سه قوه در جهت حفظ منافع مردم به خواسته های به حق مردم پاسخ مثبت دهند
به مردم تعلق میگیره!
شاید اخبار رو دنبال نمی کنید. رئیس جمهور اعلام کرده بود یه میدان نفتی دیگه پیدا کرده
ما را به خیر تو امیدی نیست، تو شر مرسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اون مال خودشونه ! واسه ماس نیست !
موقع ورود زنان به ورشگاه و توقیف فیلم و کتک خوردن از گشت ارشاد و فیلتر تلگرام، مملکت صد تا نهاد موازی و غیرموازی داره که اختیار دخالت و قانونگذاری دارند صدامونم در بیاد میگن اولویت الان با مسئله معیشتی مردمه
الان داریم زجه میزنیم میگیم آقا با قطع اینترنت مسئله معیشتمون به خطر افتاده. دریغ از یک جواب مشخص!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جواب مثل همیشه امنیته تا همه مردم قبول نکنن گرونی بنزین به نفعشون بوده هم وصل نمیشه
متاسفام برای خودم که 6سال طرفدار رییس جمهور بودم
آقای رییس جمهور مردم خیلی باشعورتر از اون مقداری هستند که شمافکر میکنید! طرح لزوم اصلاح قیمت مصرف سوخت برای همگان آنقدری روشن و مفهوم هست که حتی مردم کوچه و خیابان میتونند درموردش سه تا پایان نامه بنویسند!!
ولی همه شوکه شدند و میپرسند چرا به این شکل ضربتی و شبانه و بدون هیپچ توضیحی؟
چرا پلکانی نه؟!
چرا 6سال مغطلش گذاشتی؟!
چرا نمایندگان قانونی ما در مجلس نباید لااقل مطلع میشدند؟

چه شد طرح دو فوریتی و سه فوریتتان؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همین مردم باشعوری که میگی 1400 میرن رای میدن دوباره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تازه منت هم میزارن که ببینید ما چند سال بنزین رو ثابت نگه داشته بودیم!! پس الان هر ... دلمون بخواد میتونیم بکنیم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بهبودی تو خبر نداشتی مشکل خودته !!!
مگه قراربوده نمایندگان حقوق مردم رو زنده کنن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
انصاف بده حقوق خودشون مهمتره یا حقوق مردم.اولویت با کدومه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کدوم قرار. پس چرا ما بی خبریم
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بابا دمت گرم گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مردم ایران هیچ نماینده ای در هیچ کجا ندارند تمااااااااااااااام
به این جمله در مورد مجلسی که قسم خورده از حقوق مردم دفاع کنه توجه داشته باشید:

همه اعتراضات و طرح های دو فوریتی و سه فوریتی پس از سخنرانی رهبر انقلاب متوقف شد و موج اعتراضات این افراد یکی پس از دیگری فروکش کرد


من هیچ چیز دیگه نمی گم یک کلمه هم بگم سانسور می کنه.حتی ممکنه تحمل همین اندازه رو هم نداشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تابناک دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
رهبر فصل الخطاب است و مطمئنا بصریت عمیق ایشان از مجوع نمایندگان بیشتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از اینجا تا هرجایی که هستی لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خودش گویاست دیگه حرفی نمیمونه
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
داری ناشناس i love you
گل آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
گل گفتی داداش
رحمت به همون شیری که تو رو خورده...ببخشید منظورم این بود که خوردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خیلی حرف بود توی این کامنت! مرسی از ادیتور عزیز :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
احسنت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
احسنت
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خوشم اومد.
پوپولیست و فرصت طلب کسانی هستند که اعتراض مردم به فقر و بیچارگی رو می خوان بندازن گردن نماینده های مجلس
به همه ۲۰۰ لیتر بنزین یارانه ای بدهید
تمام هشتاد میلیون ایرانی
چه فرد ماشین داشته باشد چه نداشته باشد
چه نوزاد باشد چه پیر و سالخورده
همه همه همه مردم ایران
این میشه عدالت
به هیچ ماشین و تاکسی و اتوبوس هیچ بنزین مازاد داده نشود
هر کس خواست سهمیه خود را تبدیل به بنزین یارانه ای می کند و در ماشینش می ریزد
هر کس خواست سهمیه خود را به پول یا کارت معاش تبدیل می کند
فقط این پول یک محدودیت داشته باشد
که فرد بتواند فقط برای
خرید تخم مرغ ،نان ، برنج ،روغن ، حبوبات ، لبنیات ، میوه ، حمل و نقل و پرداخت قبض از آن استفاده کند ودر غیر اینصورت قابل استفاده نباشد
و همچنین افراد بیکار در صورتی که در طرح آموزش رایگان فنی فوق حرفه ای کسب و کار شرکت نکنند این یارانه برایشان قطع شود
این محدودیت باعث جلوگیری از تورم می شود
و حفره ها و خلا ها ی این کار را باید طبق نظر جوانان نابغه کشور که کم نیستند پر کرد
و خلاقیت در استفاده از ناوگان حمل و نقل
اتوبوسها و تاکسی ها و حمل و نقل جاده ای به این شکل
که فرد مثل انتقال وجه قابلیت انتقال بنزین به حساب دیگران را داشته باشد برای جلوگیری از بهانه رانندگان
و افزایش نا عادلانه کرایه ها
به عنوان مثال اگر اتوبوس تهران مشهد از من ۴۰ هزار تومان گرفت من ۵ لیتر بنزین یا گازوئیل به راننده انتقال گازوئیل می دهیم با عابر بانک یا همراه بانک یا ussd
40 نفر تو اتوبوسیم
40 ضربدر 5 میشه 200 لیتر که برای راننده اتوبوس خوشحال کننده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تولید روزانه بنزین ایران حدود 100 میلیون لیتره که در ماه میشه 3 میلیارد لیتر و سهم هر نفر در بهترین حالت حدود 35 لیتر میشه .. اونوقت شما این 200 لیتر را از کجا آوردی ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
به اين مي گويند تساوي نه عدالت و تساوي با ظلم تفاوتي نمي كند
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ای کیو خوب بگو یک سایت برای خرید و فروش بنزین تو کارت هر ایرانی باز کنند
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این طرحی که دادین فقط قسمت اولش خوبه
ولی در قسمتهای بعدش مشکلات زیادی داره
نگین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عزیزم کجاییی من میخوام بهت رای بدم.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
قرار نیست که امه از 200 لیتر بنزین استفاده کنن . بنزین منتقل میشه برای چیزای دیگه
اون ررررشد اقتصادی رو بی من نیشان بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ساغول
هیچیک از نمایندگان فعلی به دوره بعد خانه نشین خواهند شد بدلیل آنکه جسارت کافی را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تنشون لرزید با این تهدید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کی رای میده!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یکم مبهمه جمله ات.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اتفاقا به خاطر اینکه حرف گوش کن هستند انتخاب میشن-کی از اینا بهتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ای بابا ساده ای
نماینده؟
نماینده چی؟
نماینده کی؟
نماینده کجا؟
من؟ ما؟ شما؟ آنها؟
جوک می گی تابناک تازگیا!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سری پیش کی به اینا رای داد؟؟؟؟؟!!!!!
!!!!!!!ین سری هم رای میارن!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مدرسان شریف
نماینده هیچ قدرت سیاسی تصمیم گیری ندارد و کارش اطاعت و اجرای فرامین است
حداکثر آن که دنبال منافع مالی و غیرو خودش باشد و برای دوستان و خویشاوندان و اطرافیانش دنبال شغل و وام و دیگر منافع باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پس چرا رای می دید
پس چی میگید بیائید قانونی و بی سر و صدا اعتراضتون رو بگید تو که یک سایت گمنامی الان نصف نظرات رو سانسور کردی. توی اینجا هم نظر مردم رو نمیتونید تحمل کنید چه برسه به اعتراض آرام خیابانی
باید قبول کنیم که ما پارلمان به معنای واقعی کلمه را نداریم و از انقلاب مشروطه تا امروز
تنها شاید ۲۰ یا ۲۵ سال دارای مجلس مردمی و مقتدر و واقعی آنهم بصورت نامتوالی داشته ایم .
مخصوصا در این ۴۰ ساله پس از انقلاب تنها در مجلس اول و ششم تا حدودی مجلس واقعی داشتیم
باید قبول کنیم که ما پارلمان به معنای واقعی کلمه را نداریم و از انقلاب مشروطه تا امروز
بابا کسب و کار مردم رو داغون کردین، آخه این چه کاریه، بزور میخواین سرویس های داخلی رو تحمیل کنید... تر و خشک با این کارتون دارن باهم میسوزن
یه سوال:چرا این مردم معترض زمان انقلاب اسمشون مومن وانقلابی بود الان اسمشون شده آشوبگر وضدانقلاب و مزدور اسراییل؟سوال دوم:چرا زمان انقلاب تخریب اموال عمومی و هرج ومرج ایراد نداشت اما الان ایراد داره؟
پاسخ ها
ماکیاولیست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هدف وسیله رو توجیه میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مرغ همسایه غازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حرف 80 درصد مردم ايران همينه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هزار لایک
آفرین
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حرف حساب
کوه الماس
جمالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
منم این سوال هارادارم . ازکی بپرسم ؟
شیرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تا هفته قبل من هم باهات موافق بودم.اما این بار واقعا اشوبگر بودند...حالا بماند کار چه کسی بود...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تخریب اموال ایراد داره و قابل دفاع نیست
اسمش روشه
تخریب خرابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
درود به شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
سوال منم همینه چه فرقی میکنه
نویسنده محترم نمایندگان معترض اقدامشان پوپولیستی نبود.وقتی رهبر موضع گیری کرد نمایندگان کنار کشیدن تا به ضد ولایت فقیه متهم نشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چ ضدیتی مرد مومن
ذوالنور؟
واقعا صحبت های این آقا روی مخ مردم است. ایشان تنها نیست . شریعتمداری کیهان و .. نیز همین ویژگی را برای مردم دارند. انسان باید شاخص برای صحبت کردن داشته باشد. متاسفانه در 40 سال اخیر انسان توانمند توسط حاکمیت ساخته نشده است. به نظر می رسد پروژه اصلی انقلاب بایستی آدم سازی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینا بدون شاخص شدن نماینده. ازشون انتظاری نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تحمل انسان اندیشمند و بزرگ را ندارند به خاطر همین هم خداوند زده اشان.
این پوپولیست ترسو که میخواست رئیس جمهور ملت ایران را بکشه پائین کجا قایم شده . پس چرا دیگه صداش درنمیاد . فکرکرده مملکت صاحب نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فقط اون نیست نگاهی به افراد به اصطلاح حر هم بندازی متوجه همه چیز میشی
با توجه به حمایت بی دریغ نمایندگان از مردم در مقابل گرانی بی منطق بنزین، در اسفند ماه ساعت 7 صبح برای دادن رای به پای صندوق های خواهیم رفت .... چرا می خندید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حیف وقتمون که پای صندوق تلف بشه

میریم دامان طبیعت و جوج میزنیم. البته اگه پولی دستمون مونده باشه
درباره همه موضوعات تحلیل و مقاله می نویسید جز درباره اصل موضوع ، زندگی بخش عظیمی از جامعه به معنای واقعی کلمه در حال نابودی است و مردم نا امید و مایوس و درمانده هستند ، تصور کنید ترامپ باز هم رئیس جمهور شود و تحریم ها ادامه پیدا کند و یا یک دموکرات رای بیاورد و قرار باشد دوباره شش ماه یا یکسال مذاکره کنیم ، حکمرانان محترم تصور می کنند چیزی از این مردم باقی می ماند ، مطمئن باشید تا سیاست ورزی خردمندانه و عقلانی به خاطر مردم و زندگی آنان نداشته باشیم وضعیت هر روز بدتر از این است ، اگر انسان نباشد هیچ چیز معنا ندارد ، لطفا منتشر بفرمائید بدون حذف و سانسور
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کجای کاری ؟ سیاست ورزشون که ظریف بود گفت ما خودمون انتخاب کردیم . از بقیشون چه انتظاری داری ؟؟؟
مردم رو گیر آوردید شما مگه نمی گید مشکل قاچاق سوخته؟ الان فقط بنزین قاچاق میشه ؟ گازوئیل قاچاق نمیشه؟ اگه هدف جلوگیری از قاچاق بود اونم گرون می کردید
پاسخ ها
شیرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
به نظرم به زودی برای قاچاقچیان سوخت هم سهمیه می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نگران نباش نوبت اونم می رسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
افزایش قیمت گازوییل و گاز و برق و آب و... هم در راهه
آقا اینا چطور بدون همه پرسی یه طرحو به تصویب رسوندن؟ همونجوریم نماینده ها رو انتخاب میکنن ! ما رای بدیم یا ندیم مهم نیست ! فرد نماینده از قبل انتخاب شده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ما در ایران خیلی بدبختیم
آقا اینا چطور بدون همه پرسی یه طرحو به تصویب رسوندن؟ همونجوریم نماینده ها رو انتخاب میکنن ! ما رای بدیم یا ندیم مهم نیست ! فرد نماینده از قبل انتخاب شده !
اینترنت رو وصل کنید. عجب گیری کردیم از دست شما.
مجلس اساسا موجودیت خارجی ندارد.
حجت الاسلام «مجتبی ذوالنور» نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود که در صفحه شخصی خود نوشت: «مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت هیچ گونه دخالت و حتی اطلاعی از این اقدام غافلگیرانه دولت نداشته اند. این اقدام در مجموع اقدام غلطی است.»______آقای ذوالنور یادت میاد برای اینکه ازرانت فیلتر کردن ورای آوردن استفاده کنید چگونه از نظارت استصوابی دفاع میکردید شما شاید نماینده مجلس باشید ولی نماینده مردم نیستید واینرا سران قوا وکشوربهتر میدانند به همین جهت بیخیال مجلس میشوند وکارخودشونو انجام میدن حضرت محمود قبلا بشما گفت که در راس امورنیستید الان هم روحانی ثابت کرد هیچکاره هستید
آقایوووووون دولت
آقایووووونه همه کاره هیچ کاره
اینترنتو چرا از ما گرفتید؟
خیلی اینترنت ملیه قشنگی دارید... بعد با اعتماد به نفس چندین روزه که اینترنت رو قطع کردید؟
مرسی دارید کاری میکنید بشیم شبیه کره شمالی
مرسی که دارید کاری میکنید منو امثال من که سرمایمونو گزاشتیم تو فضای مجازی و یه لقمه نون در بیاریم همش متضرر بشیم و سرمایمون بره
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقا رضا شما و دیگر دوستانی که از قطعی اینترنت شکایت دارید واقعا ایا کسب و کار شما قدرت تحمل چند روز تعطیلی را ندارد . اگر چنین است حتما در روند ادامه کسب و کارتان تغییراتی انجام دهید. چون اگر بدین صورت ادامه دهید هیچوقت کسب و کار مطمعنی نخواهید داشت و همیشه با کوچکترین تلنگر دولتی و یا اتفاق دیگری مجبور به تمکین خواهید بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بدبختمون کردن
تفسیر دولت از اقتصاد مقاومتی. هر وقت بانک ها کم آوردن باید با سکه و دلار بازی جیب مردم رو خالی کرد. هر وقت صادرات نفت کم شد با افزایش قیمت بنزین.عوارض و جرایم رانندگی و البته تعطیلات برای فروش بیشتر بنزین و جرایم.عالیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
لایک داری شهرام
نماینده ای که حقوق و مزایای چن صد میلیونی میگیره از حال مردمش خبر نداره براش فرقی نداره بنزین لیتری هزار باشه یا سه هزار
فقط نمایندها ها نیستند صدایشان خاموش شده فعلا صدای بسیاری خاموش شده
این نمایندگان مجلس در خواب ببینند دوباره انتخاب بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مگه فکر کردی تو انتخاب می کنیشون که داری تهدید می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
غصه نخور میرن یه حوضه انتخابی دیگه که مردم نشناسنشون-مهم اینه که از شورای نگهبان رد شن
فعلا که نظرات شما نمایندگان مهم نیست تا بعد ببینیم خدا چی میخاد
در انتخابات مجلس بی‌اختیار در امور مهم شرکت نخواهم کرد.
خوش بحال خودم که از سال 88 به این طرف در هیچ انتخاباتی شرکت نکردم چون فهمیدم بین حسن و حسن و حسن و حسن ، هر انتخابی بکنم آخرش حسن رای میاره !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من که کلاً صفحه انتخابات شناسنامم سفیده سفیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مثل خودمی
اینترنتو وصل کنید
انتخابات سران قوا کی هست بریم رای بدیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وای مردم ازخنده
سلام، سه‌تا سئوال دارم میپرسم خوشحال میشم جوابم رو هم بگیرم، یک در دولت اول آقای روحانی گفتن ک سهمیه‌بندی بنزین باعث رانت و فساد میشه چطور در دولت دوم سهمیه‌بندی باعث رانت و فساد نمیشه! ؟ دو گفتن ک میخوان جلوی قاچاق رو بگیرن خیلی هم خوب اما ب گفته‌ی خودشون هر لیتر بنزین 15 هزار تومن سود داره برای قاچاقچی چطور با افزایش دو هزار تومنی میخوان جلوی قاچاق رو بگیرن سود قاچاقچی از 15 هزار میشه 13 هزار، سه چطور برای پرداخت یارانه فلان میشه و بهمان میشه اما در این طرح تقریبا همون مقدار حالا یکم کمتر یا بیشتر میخوان بپردازن ب مردم فلان و بهمان نمیشه، دقیق کلمه‌ای ک آقای نوبخت استفاده کرد رو یادم نیست ولی ی چیزی تو مایه‌های مصیبت عظما بود حالا اگه کسی یادش هست بگه چی گفت نوبخت برای شبی ک یارانه پرداخت میشه خواستم از مجلس و ق ق هم استیضاح و محاکمه‌ی آقای روحانی و زنگنه‌س هرچند این خواسته رو ب گور خواهیم برد ولی آرزو بر جوانان عیب نیست
والا آدم میمونه تو کار اینا ..... روز به روز زندگی سخت تر میشه ... ای کاش می‌شنیدیم یه چیزی تو کشورمون بهتر شده .... مجلس ما هیچ کارآمدی نداره و هیچ بازخوردی مثبتی هم ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بلاخره یک روز باید پاسخ بدهند تا اون روز....
گوربابای بنزین اینترنت کوفتی رو وصل کنین از کار و زندگی افتاااااادیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این دقیقا همون چیزیه که این بنده خدا ها میخوان.
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آهااااااا ! دقيقا همين. ميخواستند از زبان مردم بشنوند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دقیقا همین کارو کردن که بنزین رو یادمون بره :/
بودجه مجلس رو به دولت بدین اموراتش بگذره. نیازی به مجلس نداریم.
اینترنت کی وصل میشه. همه چی ارومه ک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بچه گریه میکنه پول میخواد مامان کتکش میزنه میگه از نهار هم خبری نیست.
بچه هه پول یادش میره منتها این بار گریه میکنه میگه گشنمه نهارمو بیار.اینام خوب بلدن ...
خدایی اینترنت رو چرا قطع کردین به هر کی تو ادرمون میاد نه میگیم چهار روزه علائم اونی که اومده واسه اغتشاش نیاز به ای دی اس ال ما نداره اونقدر تجهیزات دارند که با بیرون تو ارتباط باشه قطعی اینترنت فقط آدمای بیشتری رو میکشه خیابون این طایفه روحانی رو آزاد کنند مثل فریدون از زندان همه چی حل میشه دولت داره عمدی اینکارا و میکنه
تا وقتی شورای نگهبان بصورت سلیقه ای هر کس را بخواد تایید میکنه و هر کس را بخواد رد میکنه ، اوضاع همینه .. افراد ضعیف وارد مجلس و شوراها و دولت میشن که نمیشه ازشون توقع کار مثبت و سازنده داشت و همین که خرابکاری نکنن باید شکرگذار باشیم

ای کاش این انتخابات و مجلس و شوراها و شورای نگهبان و تمام دم و دستگاه های مربوط به انتخابات تعطیل میشد تا حداقل هر سال چند هزار میلیاردی که بابت حقوق و هزینه های این نهادها از جیب مردم میره ، صرف کارهای مثبت مثل مدرسه سازی البته در ایران !!! میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هزاران لایک
اون موقع که ترامپ گفت فروش نفت و صفر میکنه اقایون گفتن نفت ما فروش نره از بقیه کشورا هم فروش نمیره! تنگه هرمز بسته میشه!
پس چی شد اون همه شعار؟
راحت دست در جیب مردم میکنید برای جبران کسری بودجه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حرف نزن اغتشاشگر !!!!!!!!!!!!!!!!!!

من نمیدونم دردمون رو چطوری بگیم ، که نشیم اغتشاشگر ؟!؟
آقایوووووون دولت
آقایووووونه همه کاره هیچ کاره
اینترنتو چرا از ما گرفتید؟
خیلی اینترنت ملیه قشنگی دارید... بعد با اعتماد به نفس چندین روزه که اینترنت رو قطع کردید؟
مرسی دارید کاری میکنید بشیم شبیه کره شمالی
مرسی که دارید کاری میکنید منه جوون سرمایه و کار و زندگیمو به سادگی از دست بدم
یه کار خیلی راحت هم اینه که آدم پاشه از این مملکت بره
حیف این مردم نجیب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اگه راحت بود کی میموند جز خودشون مومن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کدوم کار راحت حداقل صد تا دویست هزار دلار پول برای هر نفر میخواد مثل اینکه وضعت خیلی خوبه
Aber
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کجا بریم پای پیاده دست خالی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هیچ جا رامون نمیدن مگه به این راحتیه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یه کاری کردند اونطرفم رامون نمیدند و بهمون میگن تروریست
ادم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مگه مهمه
دور از جون شما وقتی رفتیم اون دنیا میگن از کدوم کشوری؟ میگیم ایران، میگن همون کشوری که به قلب دنیا معروفه، همون کشوری که خدا انواع و اقسام نعمت ها رو بهش داده، چهار فصله، پر از نفت و گازه، پس شما زیادی تو زندگیتون خوش بودید، جهنم نمیندازیمتون ولی بهشت هم نمیبریمتون برید دوزخ.... و آنها چه دانند که چه به مردم ایران گذشت................ . خدا بر همه چیز نظاره گره فقط طنزشو گفتم، من دهه شصتی که تموم شدم رفت، دهه هفتاد هم که به همه ارزوهاش رسید... به دهه های بعد رحم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دهه شصتیاروسوزندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آخ ؛ بخدا چشمام پر از اشک شد .

لعنت به این زندگی که ما کردیم .
اي بابا دوباره اينترنت قطع شد دلم داغوووون داغووونه
دولت به عنوان اغتشاش گر و عامل تشویش اذهان عمومی باید بازخواست شود .
چه کسی است که نداند اعلام ناگهانی قیمت بنزین ذهن مردم را مشوش و آنها را سردرگم می کند ؟!
هرکس که یک مطلب ساده اعتراضی مینویسد به جرم تشویش اذهان عمومی دستگیر می کنند .
چه تشویش اذهان عمومی از این بالاتر که یک شبه مردم را به خیابان ها ریختند ، میلیاردها تومان ضرر مالی و هزاران ضرر جانی و خانوادگی و... برای یک کشور ایجاد کردند ؟
واقعا باید بپذیریم که هیچ راه دیگری برای حل مشکل دولت بدون تشویش اذهان عمومی وجود نداشت ؟!
حتما باید چنین شوک بزرگی به جامعه وارد میشد ؟!
این بود تدبیر و دوراندیشی ؟!
چرا فکر این روز را چند سال قبل نکردند و بنزین را ذره ذره گران نکردند ؟!
و هزاران سوال دیگر که نمایندگان هم جرات پرسیدن آنرا ندارند !
اووووووووووووونچنان رونق اقتصادی ایجاد خواهم کرد که کسی به فکر دریافت یارانه نباشدددددددددددد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرخش کنده اونم تندش کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چه سخنان آشنایی ! کسی که میگفت نباید دست و انگشت رو دکمه فیلترینگ بره
این به معنی تمام اقتدار مجلس می باشد
پوپولیسم رو صرفا در این ها نبینید آیا این که با حرارت بگوییم به 60 میلیون میخواهیم کمک معیشتی کنیم و چند روز بعد از جیب مردم محل اون رو تامین کنیم پوپولیسم نیست ؟ مگه اینو قبلا پوپولیسم نمیدونستید؟ نمیدونم نویسنده این مطلب کیه ولی یا مغرضانه عمل کرده یا از روی ناآگاهی
به نظر من نیازی به مجلس نیست و انتخابات مجلس و هزینه های و حقوق نمایندگان هم باری است به دوش مردم مستضعف کلا تعطیل شود صرفه جویی خیلی بیشتری از افزایش قیمت بنزین دارد
میزان رای ملت است. سرنوشتی که داریم دقیقا نتیجه رای دادن است. با تمام وجود به شناسنامه سفیدم افتخار میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شناسنامه سراسر از مهر منم باعث شرمم شده
شاید بهترین شیوه برای افزایش قیمت بنزین این باشه که هر سال در ابتدای سال یه مبلغ به بنزین اضافه کنند. مثلا 200 تومان هر سال. اگر این کار می شد، از سال 94 که آخرین افزایش قیمت بنزین بود تا الان بنزین به لیتری 1800 تومان می رسید و مردم هم با آن کنار میومدند و شک به جامعه وارد نمی شد. ولی اینکه یه دفعه بگن 3000 تومان شوک آوره
پاسخ ها
مملکت گل و بلبل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در مملکت ما به طور متوسط حدودا سالی 20 درصد تورم هست متوسط سالیانه رو عرض کردم ها

دولت ها برا این که بگم ما خوبیم و امید واری بدن به ملت که ما امیدو اریم و ما تدبیر می کنیم و این ها این سالی 20 % رو نگه می دارند هر 8 سال یه بار ولش می کنن و هر رئیس جمعوری هی نگه می دراه نگه می داره عین ابی که پشت سد هی جمع میشه جمع میشه رای دوره 4 ساله دوم رو که اوردن دیگه خرشون خوب ز پل گذر کرد
یوسف اکبری از همدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
برادرمن مثل اینکه فراموش کردید در سال89قیمت بنزین لیتری100تومان بود آنهم 100لیتر درماه تا آبان 98لیتری 1000تومان یعنی افزایش 1000درصدی داشته فقط اون 100لیتر دیگه شده بود نامحدود بااین تصمیم اخیر 60لیتر1500و بقیه 3000هزار تومان شده چرا برخی از مردم فکر می کنند که افزایش قیمت بنزین نداشته ایم
اوصیکم به تقوی الله و نظم امرکم : ای کاش مدعیانی که در حکومت وجود دارند به جای پرداختن به ظواهر دین به نظم امرکم فرمایشات حضرت علی توجه می کردند و آنرا در اقتصاد و سیاست و ... بکار می بستند تا این همه شاهد بی نظمی در اقتصاد نبودیم که هر روز شاهد افزایش های قیمت بی رویه باشیم
تازگی ها نمی دونم چرا هر بار که روحانی صحبت میکنه، بخاطر رای ی که بهش دادم صد بار به خودم دشنام میدم....
هر چی بر سرمون بیاد حقمونه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خوب کاری می کنی!دویست تا بده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو همون بدنسازه هستی که با تیشرت قلبی آمریکایی وسط خیابون قر میدادی؟ عکسش هم همه جا هست
خیر چنین نیست که نماینده به دلیلایل پپولیستی طرح دو فدریتی ارائه کند و اعتراض کند. کار نماینده همین است. اعتراض نماینده و پیگیری مطالبه و خشم مردم در مجلس به نا آرامی دامن نمیزند بلکه بالعکس خشم انباشته شده را کاهش میدهد اما وقتی رهبری از این تصمیم حمایت کردند نمایندکان معترض هم به درستی فصل الخطاب را رهبری دانستند و از پیگیری صرف نظر کردند. همانطور که رییس مجلس اعلام کردند نمایندگان مطیع رهبری هستند
تابناک میدونم تو هم معذوراتی داری ولی تا اونجا که جا داره بزار مردم حرف بزنن این مردم کوچه بازار هیچ تریبونی ندارن
باید گفت که دیگه مجلس شورای اسلامی در رأس امور نمی باشد... والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خیلی وقته در رأس امور نیست .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مگه از اول در راس امور بود
لااقل شما رسالت خبرنگاریتون رو انجام بدین
اکر چه فقط از یک رسانه ی مستقل میشه انتطار داشت بدون ذهنیت قبلی سوال بپرسه از صاحبان قدرت
سوال ساده است
کی اینترنت وصل میشه؟
لااقل این شرکتها بتونن بی دغدغه کارمنداشون رو به مرخصی بفرستن کارمندام چند روز استراحت کنن
وگرنه امروز و فردا کردن جز اعصاب به هم ریختن چی داره؟
روزی ز سرسنگ عقابی به هوا خواست ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خاست نه "خواست"!
کدوم نظر نماينده کدوم مردم؟
سعی و خطا تا کجا؟ بهتر این بود که به جای اختصاص بنزین به خودرو ها این امر به افراد تعلق می گرفت و در صورت نداشتن خودرو پول آن به حساب فرد واریز می شد تا حداقل تا زمانی فرزندان کشورمان به سن 18 سالگی می رسیدند اوالا سرمایه برای آینده داشتند ثانیا گداپروری را در کشور نهادینه نمی کردیم. از طرفی آیا خانواده چهارنفری که 4 خودرو دارد در مقابل خانواده 4نفره ای که اصلا خودرو ندارد و نمی تواند از سرمایه ملی بهره مند شود برابرند. باور کنید افزایش قیمت بنزین برای خانواده های با توان مالی بالا هیچ فشاری تحمیل نمی کند .
عملا ثابت شد مجلس بود و نبودش هیچ تاثیری در تصمیمات کشور ندارد، اون از برجام 20 دقیقه ای و اینم از بنزین که که کسی نگفت مجلس کیلویی چند
نشنیدن صدای مردم معترض بزرگترین توهین به مردم است

این نمایندگان دیگه رایی از مردم نخواهند گرفت
در واقع مشکل از اون زمانی شروع شد که دولت آقای روحانی استفاده از کارت بنزین را کنار گذاشتند . منابع انرژی فسیلی بسیار ارزش دارند و شاید این از تنها کارهای مثبت اقای احمدی نژاد یود .مردم چند سالی به کارت بنزین عادت کرده بودند و تقریبا فرهنگ استفاده درست از بنزین کم کم داشت فراگیر می شد . طبق معمول اقای روحانی اشتباه کردند .
این اینترنت لعنتی رو وصل کنید
می بینم که داریم به توصیه آقای شریعتمداری (کیهان) عمل می کنیم و کره شمالی می شیم
تمام نمایندگان مجلس فقط و فقط به فکر منافع خودشون و خانوادشون هستن و ذره ای برای مردم تلاش نمیکنن. اینو بعد از سالها مطمئن شدم .
تازه میشه فهمید ظریف منظورش از "مردم" دقیقا چه کسایی بوده اونجا که به خبرنگار خارجی گفت : "مردم ما خودشون انتخاب کردند بدین شکل زندگی کنند" !
دولت هیچ منبع درامدی ندارد و برای پرداخت یارانه باید بین بد وبدتر یکی را انتخاب میکرد یا یارانه پرداخت نمیکرد و با عصیان پابرهنه ها و فقرا مواجه می شد ویا دست درجیب قشرمتوسط میکرد این قشر حاضر به هزینه نیستند و اعتراضی اگر دارند بصورت مدنی است این تعداد جوانهای هیجان زده وسرخورده را براحتی جمع می کنند و ان قشر فقیر که قراره ۵۰ تومن بگیرند نمیدانند که با گرونی بنزین ۵۰۰ تومان ازجیبشون خواهد رفت حرف اقای جهانگیری درزمان انتخابات صحیح بود و هست
اینتزنت رو خودمون باید وصل کنیم مثل اینکه!
اصلا چرا کسری بودجه؟؟؟؟
چراا جزو ثروتمند ترین کشورها از نظر منابع باشیم و کم بیاریم؟؟؟که مجبور بشیم برای جبرانش با افزایش قیمت ها به جیب مردم دست ببریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
در طول تاریخ کشورهایی بودند که با سوء مدیرت منابع یک کشور رو ورشکسته کردن مثل یونان و بلاروس.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
منبع زيرزميني معيار ثروت و فقر يك كشور نيست، همين الان كه بنزين ٣٠٠٠ ت است دولت دارد براي هر ليتر ار ٢٥٠٠ تومان يارانه ميدهد، چون قيمت بنزين براي دولت ٥٥٠٠ اب ميخورد، اين در مغز خود فرو كنيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این را هم در مغز خود فرو کنید که درآمد مردم هم به انداز قیمت ۵۵۰۰ نیست. این مردم درآمد رو از کجا بیارن به بنزین ۵۵۰۰ بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما هم اين در مغز خود فرو كنيد
من یارانه نمی خواهم .. دولت محترم لطف کند پای مبارکش را از اقتصاد بیرون بکشد و اقتصاد را به دست مردم بسپارد
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
سلام
پسرم اتفاقا دقیقا در ثروت یک کشکور همه منابع زیرزمینی و رو زمینی . نیروی انسانی تحصیل کرده منابع خدادادی و ... همه حساب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بنزین که تولیدداخل می باشدچرا5500
تاکی می خواهیدمردم راحالوحساب کنیددرامدهای مردم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه تیکه تیکه م کنن دیگه در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دقیقااااااااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اگر خورشید را در دست راست من و ماه را در دست چپ من هم بگذارند بنده هم در انتخابات شرکت نخواهم کرد. باور نمی کنی؟ جان تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از همین الان مجلس آینده رو چیدن، زیاد حرص نخور
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از ترس شغل تون همه تون میرید رای میدید :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نیازی نیست امار سازی میکنن.انتخابات ما که مثل بقیه دنیا نظارت بین المللی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شرکت میکنی چون حافظه کوتاهه و جوگیری زیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
منم همینطور. البته میر حسین یه استثناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خداوکیلی به من یکی هم همین موضوع ثابت شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اخ گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من هم همینطور
الان یه سوالی که هست اینه که رییسی و روحانی که تهش یکم از حقوق اینا سر رشته دارن لاریجانی هم که تا اونجا که ما می دونیم سر رشته ای از اقتصاد نداره الان این سه نفر یه قانون به این بزرگی را برای اقتصاد تصویب کردن . بعد واقعا چه انتظاری دارید؟ انتظار کف و هورا دارید؟
اونایی که میگن تابناک سانسور میکنه خدا رو شکر کنند.
من تو یه خبرگزاری نوشتم کدال بورس باز نمیشه، موقع انتشار تغییرش داده بودند به کدام بورس باز نمیشه.
کلی فحش خوردم از ملت :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تابناک سعی شو میکنه نظرات رو پخش کنه ولی خب محدودیت هایی هم داره

داره توی این مملکت کار میکنه باید جوابگو باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
احتمالا اگر می نوشتی "مرگ بر گرانی" تبدیلش میکرد به مرگ بر امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فکر کن یه خبرگزرای چقدر باید سردبیر بیسوادی داشته باشه که سایت کدال بورس تهران رو هم نشناسه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
باید یه پانوشت در توضیح کامنتت می ذاشتی !:-(
متاسفم از رای یی که به آقای روحانی دادم متاسفم از فریبی که خوردم متاسفم از اینکه تعدادی رو راضی به رای دادن کردم هیچ وقت خودم رو نمیبخشم خدا شما رو ببخشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرا باید خدا ببخششون؟ نباید ببخشه، خدا هم راضی نیست ما اینها رو ببخشیم
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خیلی خودتو ناراحت نکن انشاءالله خدا از سر تقصیرات همه ما بگذره. فعلا به فکر سلامتی خودت و خانواده ات باش. انشاءاله همه چی درست میشه با توکل به خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
غصه نخور داداش .. به هر کس رای میدادی نتیجه ای جز این نداشت ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من از همه رای هام متاسفم
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
پس هنوزم فریب خورده ای اگه فکر میکنی روحانی به تنهایی همچین قدرتی داره
ینی اوج قانونمندیه کشورمون!!!
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دقیقا منم هم شدیدا پشیمون و خجالت زده ام از رایی که دادم و از حمایتی که از ایشون کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خواهشی از همه عزیزان دارم، اگر روزی در هر جایی خواستید به کسی رای دهید، حتما از آن شخص شناخت کامل بدست آورید، و تخصص لازم در آن کار داشته باشد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مقصر واقعی امریکاست و نه دولت و کسی دیگر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کلا رای دادن اشتباه بود چه به روحانی چه به هرکس دیگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کسی که دنبال برقص و کنسرت و این حرفهاست انسان عادلی نیست باید دنبال یه انسان آرمان گرای عادل بودی تا کسی که دنبای بی حیایی هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آرمان گرای عادلتون هم دیدیم، احمدی نژاد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای روحانی بُز آورد و کسی تصور آمدن دیوانه ای مثل ترامپ را نکرده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بزن برقص کدومه مردم رو چیز فرض کردین این یارو میانه بود شد اصول گرا دو آتیشه خطش معلو نیست هی خط عوض میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حتما انسان آرمانی و عادل هم از نظر شما آقای رئیسی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ناشناس ۱۶و۴۲ مثل اینکه خیلی عقده تو دلت جمع شده که با مناسبت و بی مناسبت راجع به کنسرت و رقص حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس 1642

الان به نظر شما اگه روحانی رئیس جمهور نمیشد ، وضع این شکلی نمیشد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حسن حسین و تقی ونقی فرقی نداره مردم بفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چه فرقی می کنه از اینور که می افتین میرین اونور. هیچ وقت درس نمیگیرین
اشکال جامعه ما یک اشکال ریشه ای است.ثروت این جامعه می بایست بر اساس کار باشد و نه منابع اولیه.
سلام : ایران با ۸۰ میلیون جمعیت، سالانه ۶۹ میلیارد دلار از بیت‌المال را برای یارانه انرژی هزینه می‌کند و از این نظر رتبه اول جهان را دارد ! در همین حال کشور چین با یک میلیارد و پانصد میلیون جمعیت سالانه ۴۴ میلیارد دلار بابت یارانه انرژی هزینه می‌کند! یعنی ۱۹ برابر ما جمعیت دارد ولی ۲۵ میلیارد دلار کمتر از ایران برای یارانه انرژی هزینه می‌کند! تعجب‌آور که چه عرض شود؟ تاسف‌آور نیست؟!
- این ۶۹ میلیارد دلار از بیت‌المال هزینه می‌شود، یعنی از جیب همه ملت بیرون می‌رود، چه مصرف‌کنندگان بنزین و چه کسانی که بنزین مصرف نمی‌کنند! ضمن آنکه افراد عادی یعنی توده‌های عظیم مردم، در مقایسه با صاحبان ثروت، میزان مصرف بسیار کمتری دارند. این نکته گفتنی است که مطابق آمار موجود ۵۰ درصد یارانه انرژی را ۳ دهک ثروتمند جامعه ایران مصرف می‌کنند.
- به عنوان نمونه در سال ۱۳۹۷، بودجه عمرانی کشور ۶۲ هزار میلیارد تومان بود و در همان سال ۹۷۰ هزار میلیارد تومان بابت یارانه انرژی هزینه شده بود. یعنی ۲۰ برابر بودجه عمرانی کشور که باید صرف آبادانی و عمران می‌شد، برای یارانه انرژی مصرف شده است!
- میزان مصرف بنزین در ایران دو برابر میانگین جهانی آن است.
- روزانه به طور متوسط ۳۰ میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می‌شود، چرا که بهای آن در کشورهای همسایه چند برابر قیمت بنزین در ایران است( به نقل از روزنامه کیهان مورخ 27/8/98).
- بر اساس عقل سلیم ومحاسبات منطقی کارشناسان اقتصادی بنا به هردلیلی اگر سهمیه بندی و قیمت بنزین و فرآوردهای سوختی افزایش نیابد،معضل ترافیک پیچیده تر،آلودگی هوا و مرگ و میرناشی از آن بیشتر وبیشتر،قاچاق سوخت بیشتر ،مصرف بی رویه سوخت و بنزین وحشتناکتر می گردد منتهی در کنار افزایش قیمت سوخت دستمزد حقوق بگیران نیز برای ارتقای قدرت خرید آنان قطعاًبایدافزایش یابد.
نرخ هر لیتر بنزین در عربستان ۶۲۰۰ تومان، در امارات ۶۴۰۰ تومان، در افغانستان، ۷ هزار تومان، پاکستان ۸ هزار تومان، ترکیه ۱۳۲۰۰ تومان و در کشور‌های پیشرفته‌ای مانند هلند و سوئد ۲۰ هزار تومان و در ترکمنستان حدود ۵ هزار تومان به پول ما فروخته می‌شود.
درود بر نماینده بوکان که بخاطر مردم استفا کرد
بابا اينترنت رو وصل كنين، با سه تا كارگاه كار دارم، نميتونم برای هر کدوم چند ده کیلومتر برم و بیام تا یه فایل تحویل بدم، پیمانکارم از همه تعهداتم عقب میمونم و آخر سال میخورم به بی پولی بعدشم تازه باید برم برای اظهار نامه مالیاتی سر و کله بزنم، الووووووووو میشنوین
برای مردم ازعسل شیرین تر بود اگر مصوبه بنزین را قبلابه مردم میگفتند ودر ثانی اگربنزین ندا ریم چرا افزا یش قیمت دولت اگر راست می گویدماموافق سهمیه بندی هستیم ولی بشرط اینکه کاهش قیمت دا شته با شد نه اینکه 50 درصد افزایش و سهمیه بندی حداقلی و افزا یش سه برابری برای هرمقدار که خوا ستند بفرو شنددرمرحله بعداین سوا ل پیش میاد مرفعین ازخودرو های کم مصرف وهیبریدی استفاده میکنند ولیاقشار کم درامدمجبور به استفاده ازفرگون سا زها با مصرف بنزین بیشتروبی کیفیت هستند این افزا یش بی رویه دررفاه حال محروم ین نیست
ولی اگه امنیت نداریم، بنزین نداریم، پول نداریم، اینترنت نداریم، آینده نداریم و ... مجلس منتخب مردم که داریم!
چقدر داریم شبیه کره شمالی میشیم
امیدوارم مردم تو اسفندماه به هیچکس از نمایندگان رأی ندن
امیدوارم همه یکی باشن باهم و نرن
اگه به نمایندها حقوق ندن
چون قراره به ملت خدمت کنن

اون وقت میبینیم کی کاندید نمایندگی میشه

نماینده ای که پا پس بکشه رو چی میگن؟
اگر شما در این برهه از زمان مثل من جونی و اول زندگی تون هدر میرفت و هیج کاری از دستت برنیاد میفهمیدید فقط درد گرانی بنزین نیست که مردم ریختن تو خیابون .
شیرفهم شدم که چند دهه فریب خوردم
بازم برید رای بدید
خلایق هرچه لایق
امروز رفتم شونۀ تخم مرغ بخرم
هفتۀ پیش 18000 تومان بود
امروز خریدم 25500 تومان

میگم چطور در عرض یک هفته 7500 تومان گرون شد؟
میگه بنزین 3000 تومان شده کرایه‌ها رفته بالا

اونوقت در رادیو و تی وی اعلام میکنند هیچی گرون نمیشه!
اینهمه حقوقی که به نماینده‌ها میدن به‌درد چی میخوره نمیدونم جمع کنین این مجلسو
مگه امام خمینی نگفت نظر همه محترمه
نظام برای برگشتن اعتماد مردم باید یه رفراندوم قانونی و اصولی بذاره وگرنه نارضایتی ها هر روز عمیق تر میشه.
هنوزم برام کنار زدن ناگهانی مجلس جای سواله.
اشتباه کردم به آقای روحانی رأی دادم
اگر به گذشته برمیگشتم در انتخابات شرکت نمیکردم
برای نگارنده متن واقعا متاسفام
سلام
خیلی جالبه روز شنبه که تا ساعت ۱ نت بود رییس هر سه قوه گفتن مخالف هستن
رهبری مانند هر مدیر ارشدی از تصمیم مدیران زیر دست خود دفاع کردند. حتی خود رهبری هم فرمودند من در این زمینه صاحب نظر نیستم و به تصمیم سران سه قوه و کارشناسان آن ها احترام می گذارم و دفاع می کنم.
اما نمایندگان مجلس چه کردند؟
نمایندگان مجلس وظیفه خود را به عنوان نمایندگان مردم فراموش کردند. آنها اعتراضات مردم را ندیدند و مانند همیشه خاموش شدند.
لبيك يا خامنه اي
جانم فداي رهبر
تا خون در رگ من خامنه اي رهبر من
جانم فداي رهبر
من مسلمانم ولی والله دیگر تا ابد رای نمی دهم
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
مردم = هویج !
همه جا اعتراض ميكنند مثل اعتراض ايران نيست اين چه اعتراضيه تمام ايران رو داغون كردين ... بلد نيستيد اعتراض كنيد بيرون نريد
سخنم با نمایندگان مجلس هست
بابا لااقل یکم به غیرتتون بر بخوره
آن چه امروز از نماینده ها می بینیم مطالبه ی حقوق مردم در یک مقیاس وسیع تر و یا پی گیری مشکلات حوزه ی انتخابیه ی خودشان نیست
چقدر ما ملت بدبختیم خودمون امثال روحانی و ربیعی رو بردیم بالا حالا رفتن اونجا با رای ملت با پول ملت با حقوق ملت که اینترنت یکی از ناچیز ترینشونه برای خود ملت خط و نشون میکشم
سلام به نظر من فشار گرانیهای چند ماهه گذشته و اختلاسهای زیاد و عدم توانایی کنترل گرانی کالاها بعد از گران شدن بنزین، باعث این وضعیت در جامعه شده است.
اگر نت وصل نشه من هم به معترضین می پیوندم ... مطمین باشید
قبلترها تو یه روز بیست تا روزنامه رو فله ای می بستی رییس. حالا پیشرفت کردی تو یه دقیقه سیم اینترنت رو قطع می کنی. ((: کاش تکنولوژی پیشرفت کنه که بتونی دهن مردم رو هم ببندی و دیگه راحت به کارات(!) برسی.
مجلس عملا وجود ندارد
۳۱ هزار میلیارد تقسیم بر ۸۰ میلیون ایرانی میشه نفری ۳۹۰ هزار تومن
درسته؟؟؟؟؟
به این نتیجه رسیدیم که نماینده بی نماینده؟؟؟!!
فرض کنید شما یه مسکن تا قبل انتخابات برای فروش داشتید با یه قیمتی مثلا 500 میلیون واقعا الان منتظر نیستید گران تر بفروشید؟ پس صبر می کنید این صبرها سبب کمیاب شدن مسکن می شود این کمیابی سبب افزایش قیمت می شود به این می گن اثر گرانی بنزین
من ساکن قزوین و دانشجوی تهرانم هستم با این گرانی بنزین چه طور باید رفت و امد کرد؟

هر رفت و امد حدودا 90 تومن هزینه داره واقعا باید چه کار کرد
تو را به خدا قسم اینترنت را وصل کنید.
کار و زندگی من مرتبط با اینترنت هست. سرویسی تحت مدیریت من هست که نیاز به نظارت 24 ساعته داره. اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشم همه چیز از بین خواهد رفت.
همه راه ها برای دسترسی به اینترنت را بسته اید. چند روش محدود برای دسترسی به اینترنت وجود داشت که امروز آن ها هم از دسترس خارج شد.
چرا با زندگی مردم ایران بازی میکنید؟
به نظر من اول بیایین حقوق این یک ونیم میلیون کارمند و مدیر مفت خور و الاف اینترنت باز رو تعدیل کنید
برین اموال اختلاسگرها رو بگیرین کسری بودجه هم حل میشه، لازم نیست از جیب مردم بکنید.
با فرض اینکه روزی 100 میلیون لیتر به قیمت هر لیتر 1500 تومان (نه بیشتر) به فروش برسد درآمد یکسال برابر خواهد شد با 54 هزار میلیارد تومان نه 31 هزار میلیارد تومان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در صورتی که تا یک سال دیگر مصرف روز بروز بیشتر خواهد شد و قیمتهای 3000 تومانی هم به فروش خواهد رفت.
چرا مراجعی که تا روز شنبه معترض بودند سکوت کردن ؟؟؟؟ مثل همین نماینده ها ...
همه جای دنیا وقتی رئیس جمهوری خطا کنه پارلمان جلوش میگیره
اما اینجا رئیس جمهور براحتی اب خوردن پارلمان رو از دور خارج میکنه و چنااااان بابکوتی میکنه که صداشون در نمیاد ...دموکراسی در روز روشن
در اثر قطع اینترنت زندگیم دچار بحران شده کل سرمایه ام در بورس و معاملات اون هست که برخط و آنلاین باید باشه. اگر این وضعیت ادامه پیدا کنه ورشکست میشیم
درود بر ذوالنور
لااقل بنزین را گران کردند واردات ماشین های باکیفیت خارجی را با تعرفه کمتر ازاد کنند تا میزان مصرف پایین بیاید.
از گلوی اینترنت دستتو بردار
اعتراض حق مسلم شماست بشرطی که فقط خستگی شعار باشه
بابا مگه میخواین دزد بگیرین و حمله کنین که ساعت صفر جمعه بیانیه می‌دین؟!
نمایندگانی که بهیچ عنوان و در هیچ مقطعی به فکر مردم نبوده و نیستند
تابناک ، شما که نظرات مخالف را منتشر نمیکنی.
من تو فارس و ایسنا نظر میذارم زود درج میکنن تابناک تو چرا پیامهامو انتشار نمیدی؟
خداوند متعال باید به داد ملت برسه ،من فقط اینو فهمیدم ،دیگه بعد ۳۸ سالگی که نه خونه دارم و نه پول ازدواج ،۱۵ سال هم به کوب کار کردم ،ظلم از این بدتر نمیشه ،به خداوندی خدا خستم دیگه
من تا آخرم عمرم در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد. کاملا از مجلس ناامید شدم.
نت را وصل کن قول میدم بگم چقدر خوبید
چرا بنزین را گران کردند؟ چون قاچاق میشد.
اگر مردم کارت سوخت دارند کمتر قاچاق میشود.
سلام .
صدا نمیاد ۱ ۲ ۳ مثل اینکه قطع شده ..
هنوز بارونه مسافرها رفتند
به نظرم تعارف رو کنار بذارین مجلس و انتخابات رو تعطیل کنین کلی هم توی بودجه دولت صرفه جویی میشه
به تعداد انگشتان دست نماینده آزاد مرد در مجلس ندارررریم
این یه مجلس فرمایشیه که نتیجه انتخابات نماایشیه همین
حالا صبر کنید ببیندی 3 ماه دیگه میزان مشارکت مردم در انتخابات رو 70 درصد اعلام میکنن.
گزارش خوبي نبود و در كل طرح طرحي درست بوده ولي زمان اجرا زمان مناسبي نبوده اونهم با اين همه بيكاري و فقر و كاهش قدرت خريد از جمله بين حقوق بگيران و بيكاران
آقا یکی بگه با این راهبندان چحور آزمون استخدامی شرکت کنیم ؟ واقعا دارن اجرا می کنن؟
نماینده ای که از ترس نظارت استصوابی جرات حرف زدن نداشته باشید نماینده واقعی مردم نیست مدت هاست که مجلس کارکرد خودش را از دست داده است
يعنى سر هر بحرانى كه تو مملكت اتفاق ميفته بلافاصله يه بلاى ديكه سر مردم نازل ميكنن كه مردم كلا بيخيال حقوق و خواسته هاشون بشن اين دفعه هم نوبت اينترنت بود ببينيم سرى بعد ميخواين چه بلايي سرمون بيارين...واقعا دمتون گرم
این طرح اسمش کمک معیشت هست.در اصل رفع کسر شدید بودجه است.صندوق بین المللی پول گفت ایران برای اینکه کسر بودجه نداشته باشه باید نفت رو 195 در هر بشکه بفروشه.
تانکیو روحانی ... ( مطمئناً انگلیسی رو بهتر منوجه میشن خودشون متوجه میشن منظورم چیه !!!! )
آقایونی که گفتید اینترنت امروز وصل میشه پس چیشد؟
بیایید دعا کنیم برای اصلاح کشور
نگه داشتن قشنگ چندروز مردم درد بی اینترنتی رو بکشن، تا به گرونی بنزین راضی بشن! آفرین! چه عزتی! چه غرور ملی ای! چه پیشرفتی! چه حقوق بشری! چه کشکی!
با سلام
کلا در انتخاباهای ایران (ریاست جمهوری، مجلس ...) مردم برای تصمیم گیری برای 20-30 در صد کار پای صندوق می روند و 70-80 درصد کار جای دیگر و قبلا تعیین تکلیف شده است.
چرا این همه نماینده و مسئول نا کارآمد در مجلس و نظام بر سرکاند!؟ آیا قطع رجال شده است؟
چرا از رفتار پوپولیستی نمایندگان فراکسیون امید چیزی ننوشتید؟
من يك دانشجو ٢٠ ساله دختر هستم و نه ماشين دارم نه كسب و كار اينترنتي. كاملا هم تصميم دولت رو درك ميكنم. قبل از تصميمات ترامپ ما روزانه نزديك به ٣ ميليون بشكه نفت ميفروختيم. يعني سالانه حدود ٦٥ هزار ميليارد دلار. حالا درامد حاصل ار نفت ما چيه؟ صفر! چرا؟ چون از بانك بين المللي محروميم. يعني چي؟ يعني به اون كشور هايي هم كه هنوز ميتونسم نفت بديم هيچ وجهي دريافت نميكنيم و فقط جنس تحويل ميگيريم. براي همين هم برنج و چاي اينقدر زياد شده مه زمين داران دادشون در اومده ولي چكار كنيم؟ امريكا ميخواد كمر ايرانو خورد كنه و ما تمام سعيمون اينه دووم بياريم. واقعا اون انسان هايي كه بانك وا ميسوروندد هدفشون چيه؟ ضربه به دولت؟ پول بيمه را بيمه ميده كه از جيب مردمه. اون صاحب پمپ بنزين چه گناهي كرده كه اتيشش ميزنين؟
آنچنان رشد اقتصادی ایجاد بکنیم که مردم به این یارانه نیازی نداشته باشند!!

حالا که نه تنها مردم به یارانه نیازمندند که دارید از ترستون بیشترش هم می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
!!فکر کنم این جمله از جملات گوهربار آقای جهانگیری بود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نگران نباشید.کمیته امداد هم برا 60 میلیون نفر اماده باش داده
قطع اینترنت مردم حق الناس نیست؟
دیگه خسته شدیم
جانا سخن از زبان ما می گویی . توصیف دقیقی از رفتار پوپولیستی بعضی از نمایندگان بود که شجاعت دفاع از حق و حقیقت و تصمیم سران قوا را نداشتند و منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح دادند
برزگترين گناه براي يك انسان جهالته و با لاترين فضيلت دانش و آگاهي است
آقا وضعیت میدونی چه جوری شده گوجه هفته پیش ۳۵۰۰ بود امروز میگن ۹۹۰۰ تومان هست راهی که از سر کار میومدم ۷۰۰۰ بود دیروز ۴۰۰۰۰ تومان دادم تازه به بد بختی همین ماشین گیر اومد
واقعا جای تاسف داره که اینترنت تو کشور قطعه. برخلاف مسئولین بیکار این مملکت، مردم کار و زندگی دارن و تو دنیای امروز اولین نیازشون دسترسی کامل به اینترنت آزاده
واقعا جای تاسف داره که اینترنت تو کشور قطعه.
ای کاش اسامی یا متولی های کارشناسی برای این طرح گران کردن بنزین رو هم ذکر می کردند. کاش به صحبت های اقتصاد دانان دلسوزی مثل فرشاد مومنی گوش داده میشد.
اخ چقد فوش ته دل هممون جمع شده
بابا نتو وصل کنید کسب و کارم داغون شد!!!
به خدا اگه نت وصل نشه اعتراض بریم بهتره .... بگیرنمون حداقل مشغول یه کاری میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فوش!!!ا حالا این طوری نوشتی که مثلا پاستوریزه شه؟!!
حداقل یه فیلمی چیزی بازی میکردید یه تصویب با اکثریت آرایی. شما ها که خوب بلدید فیلم بازی کنید و ظاهر رو حفظ کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وضع اقتصادی خیلی خرابه زمانی برای فیلم بازی کردن نبود.
سلام, به نظر من ضرری که دولت با قطع اینترنت به مردم زد به مراتب بیشتر از ضرریه که اغتشاشگرا بابت آتیش زدن بانک ها و ... وارد کردن! بابا بیچاره شدیم با این قطعی اینترنت! پاتونو از رو سیم بردارین لعنتی ها.
کاش امریکا برای همیشه اینترنت ایران را تحریم کند. حالا که نداریم بگذارید هیچ وقت نداشته باشیم.
۳۱هزار میلیارد تومان در سال
برای ۸۰میلیون نفر میشه نفری ۳۸۸ هزار تومان
در سال ۳۸۸ هزار تومان اگر هم بدهند ولی در عوضش تمام اجناس بدلیل گرانی بنزین چندین برابر میشه
جالب اینجاست هیچکس در مورد فشاری که به مردم میاد صحبتی نمی کنند
من فقط یه سوال برام هست
آیا این مسئولین محترم از جیب مبارک خودشون بنزین میزنند یا خیر؟
ما شنیده بودیم امام خمینی فرموده" میزان رای ملت است" و " مجلس در راس امور است". پس چرا درباره افزایش قیمت بنزین نماینده ها تصمیم نگرفتند. شاید هم نذاشتن نمی دونم
تا وقتی که مورد سوال قرار نگیریم مسئول نیستیم تا مسئول نباشیم اوضاع سامان نمیپذیرد
خدا آخر و عاقبت همه رو بخیر کند.
گیریم که اصل سهمیه بندی بنزین رو قبول کردیم ... آخه کدوم آدم عاقل تصمیم گرفته 60 لیتر برای همه خودروهای ایران؟؟؟
اینترنت برای مسئولین کار میکنه برا ما فقرا رو قط کردن تا نریم اعتراض کنیم
متاسفانه در تصمیم گیریهای این چنینی که رابطه مستقیمی با و ضعیت معیشتی مردم دارد نه تنها کسی حرف مردم را بر نمی تابد که هیچ افرادی هم مثل نماینده ها میخواهند سوار موج شده و بگویند که حامی منافع مردم هستند
هر کس باد بکارد طوفان درو خواهد کرد ..
از خبرگذاری مثل تابناک که سعی می کنه بی طرف باشه، اینطور توهین به یک نماینده و تخریب کردنش انتظار نمی رفت
باید از این کشور رفت
گرانی بنزین همزمان با ازادسازی واردات خودرو مخصوصا هیبریدی انجام میشد اصلا میکردن لیتری 10 هزار تومن ببینم کسی حرف میزد نه ؟
اعتراض رو باید با شرکت نکردن در انتخابات نشان داد
راهکار اینکه حتی یکه قطره بنزین قاچاق نشود مثل آب خوردنه که فکر کنم خودتون هم بدونید
ولی بعید نیست ممکنه مسئولین نابغه ندانند !!!
و من هم نمی گیم تا وقتی که فکری برای مردم بی بضاعت منطقه محروم سیستان و بلوچستان کنید
آقایون دولتی... من دانشجوی دکتری در آستانه اخراج بعد از اکسپت شدن مقالم منتظر بودم مجله تایید نهایی رو در ایمیل برام بفرسته و بعد تایید من چاپ بشه. واقعا دیوانه شدم به هیچ جا دسترسی ندارم نه به ایمیل نه به سایت مجله
درود بر کره شمالی
درود بر برادر کیم
تکلیف بسته اینترنتی من که جمعه خریدم چی میشه؟ یه هفته اعتبار داشت.
حرومتون باشه.
نخوری ایشالله!!!!
ایندفعه به من رای بدین نفری ۵۰۰ تا گوسفند میارم سر سفره هاتون
ما چقدر بدبختیم که هر اتفاقی هم بیفته، مجبوریم به این و اون گیر بدیم
مصرف کشور در روز 97میلیون لیتر با ماشین های آشغال وطنی . حا ل شما در نظر بگیرید همین مصرف رو 37میلیون رو یارانه ایی 1500تومنی ملت نجیب استفاده بکنند و 60 میلیون لیتر 3000 هزار تومانی در یک ماه این مبلغ سر به فلک میزنه حالا در یکسال محاسبه کنید .
اینترنت رو وصل کنید
بازی ۲برصفر باخت مردم از مسئولین تابحال بنزین که گران کردند هیچ اینترنت را هم قطع کردند
فردای روز وصل شدن اینترنت:
اینترنت را خدا آزاد کرد
درامد 30 هزار میلیاردی را تقسیم بر 85 میلیون نفر کنید جواب میشه 375 هزار تومان ، نفری 55 هزار تومان دارن میدن
بعد چطوری میگن تمامی دارآمد حاصل از افزایش بنزین میره توی جیب ملت ؟
قطعی اینترنت رو فراموش نمیکنیم
این طرح دزدی از جیب فقیرترین قشر مردم هست.
من فقط یه سوال دارم آیا مجلس در راس امور است؟ ممنونم
ای خدا چقدر نت باید قطع باشه
من اینقدر این تابناک رو خوندم ، همه ی خبراشو از بر شدم ،،
باسلام
در کشورهای پیشرفته مثل انگلیس و ژاپن مجلس حرف اول و آخر را می زند و پادشاه یا رئیس جمهور فرمایشی هستن
تظاهرات کار متولیان استخر فرح است
اتفاقا نمایندگان محترم کلا خواب بودند تازه با نزدیک شدن به وقت خداحافظی بیدار شدند و با حرکات بدون توپ قصد فریب داور را دارند.
آخی حال می کنیدا
بازدید سایتتون رفته بالا
مگه اینطوری بشه
فضای حقیقی ممنوع، فضای مجازی هم تعطیل و ممنوع!!!
چطوري ايراني !!
براساس اعلام آقاي ذوالنور نمايندگان اصولگراقراربوداقدام نمايند.ولي بعلت پيام رهبري بوظايف ذاتي خودعمل نكردند
امیدی به خیرت نیست شر مرسان.
اینترنت رو وصل کنید
الان تکلیف ما که همه کارامون به خاطر قطعی اینترنت متوقفه چیه؟
مهم اینه دنبال راهکار برای مصرف بنزین و فکر مردم نیستند و گرنه به جای خودروهایی که همش هزینه و آلودگیه، ماشین هیبرید وارد می کردن یا خط تولیدشو راه مینداختن.
خخخخخخ
واقعا چه برنامه ایی دارن؟
مردم چجوری باید اعتراض کنن؟
آقای نوبخت که میگفت شب واریز یارانه دولت عزا میگیرد چگونه شد خودشان همان سیاست پوپولیسی را میخواهند ادامه دهند خودشان می گفتند پرداخت پول به مردم برای کشور سم است پس الان چی شده تمام آن سیاست های قبلی را میخواهند ادامه دهند
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
تابناک جان من 3 روزه دایم دارم نظر میذارم چرا هیچکدوم رو تایید نمیکنی؟
خیر اموات تون آدرس سایت های ضروری مردم را درج کنید زندگی مختل شده
گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود
نکنید این کارا رو با جوونی ما
اون کسانی که میان تو خیابونا مردم معترض هستن لطفا به شعور مردم توهین نکنین
اخه چرا نت رو قطع کردید مارای دادیم به نماینده که پشتیبان مردم باشه نه به فکر صندلی خودش باشه مجلسی که نتونه تصمیم کلان مملکت رو بگیره به چه درد میخوره ۳ ماه مومده تا رای گیری
کاش همیجور که دولت درآمدش رو یک شبه سه برابر میکرد حقوق مردم هم یک شبه سه برابر میشد.
كاش ه‍یچ وقت تو این کشور متولد نشده بودم ...
به نظرم نود و نه درصد مردم از گرانی بنزین ناراحتن
سلام دوستان.
بعد از چندین سال شرکت در انتخابات مختلف، آن هم از ته دل و جان، تصمیم گرفتم در هیچ انتخاباتی شرکت نکنم. بخصوص انتخابات مجلس. این قضایا به من ثابت کرد که مجلس ما و نمایندگان ما مترسکی بیش نیستند و بود و نبودنشون هیچ فرقی به حال ملت نداره.
ظاهرا" آقایون اصرار دارند معترضان اینترنتی به معترضان بنزینی ملحق بشن
هی می خوابم هی پامیشم
گوشی رو نگاه میکنم ،، می بینم باز نت قطعه
تمام غصه ی عالم میریزه تو جانم ؛
آخر به که باید گفت این همه غم را
به کدام گناه آزرده شد تمام قلبم
من یکی از همین روزها پای نیامدن نت تمام می شوم

به خدا شعرام برای رسیدن به تلگرام و سایت بی تابند
چگونه قانع کنم دل شعرهایم را
این روشدد ایقتیصادی نمنه؟
نماینده می خواییم چیکار
انشالله و به حول قوه الهی مردم در انتخابات مجلس، رونق اقتصادی، گرانی بنزین و شبیخون دولت به ملت رو جبران میکنه، کاری کنیم که با ۳ دوره انتخابات هیچ نماینده ای به حدالنصاب نرسه! یا علی مدد
من فكرميكنم بنزين نكته انحرافي قضيه بوده
اینجا مملکت امام زمان هست و خودش نگهدار این مردم هست
تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری
اینطور که روحانی در مسیر تعامل و تساهل و تسامح پیش می ره فکر کنم روزی ضرب المثل بشه که مادر به بچه اش بگه بگیر بخوان والا می گم روحانی یک تریلی قشون تو کوچه خالی میکنه!!!
نه مجلس نه ریاست جمهوری دیگه رای نمی دهم.
تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست.جانم فدای رهبر
جانم فدای رهبر عزیزم رهبر شیعیان جهان حضرت آیتالله العظمی خامنه ای
مرگ بر وطنفروشان و منافقین و پهلوی
آقا این چندروزه بازار فروش نوع خاصی از وی پی ان قانونی شدت گرفته!!!!!!!!!!!!!!!!
شرکتهایی میرن سراغ شرکتی خاص!!!!!!!! و ازش اشتراک میگیرن
به جان خودم قسم به جان دخترم قسم با چشمای خودم دیدم به اینترنت وصل بودن و تلگرامشون باز بود
اخه یکی نیست به اینا بگه که کسی که توی ی روستا و شهر کوچک بدون ترافیک زندگی میکنه با کسی که تو تهران بدون حمل نقل عمومی قوی باید با ماشین تردد کنه نباید بنزین یارانه مساوی داشته باشن
باید نسبت به مساحت هر شهری یارانه بنزین میدادن
۶۰در تهران خیلی ناچیزه
با این متروهای شلوغ بی ار تی های شلوغ چطور میشه از حمل نقل همه بتونن استفاده کنن
متاسفانه بی خاصیت بودن وهرروزبی خاصیت ترشدن نهادهای انتخابی مانند مجلس الان دیگربرکسی پوشیده نیست
خسته شدم از بس رای مثت دادم ...........................
مملکت کلا شده بین التعطیلین. واقعا یک نفر بین این مسئولین هست که درد مردم رو متوجه بشه؟
فقط خدا رو شکر که امنیت داریم
ایران روحت شاد .....
نارضایتی ها از جای دیگه ای شروع شد. بنزین بهانه ای بود برای انفجار خشم مردم. کسی که نمیتونه کشور داری کنه باید بره .
عزیزان این نمایندگان و وزیر و وزرا همه به فکر آینده خودشونن (تا باد به کدامین سو بوزد) چه دلیلی دارد آینده خودشون فدای ما و شما و کشور بکنند
سلام : ایران با ۸۰ میلیون جمعیت، سالانه ۶۹ میلیارد دلار از بیت‌المال را برای یارانه انرژی هزینه می‌کند و از این نظر رتبه اول جهان را دارد ! در همین حال کشور چین با یک میلیارد و پانصد میلیون جمعیت سالانه ۴۴ میلیارد دلار بابت یارانه انرژی هزینه می‌کند! یعنی ۱۹ برابر ما جمعیت دارد ولی ۲۵ میلیارد دلار کمتر از ایران برای یارانه انرژی هزینه می‌کند! تعجب‌آور که چه عرض شود؟ تاسف‌آور نیست؟!
بابا این اینترنت رو وصل کنید این مسایل رو ول کنید
چقدربرای اینترنت دالتماس میکنید؟
تاریخ تکرار می شود
از این به بعد باید به جای اینکه بگیم نمایندگان مجلس که نمایندگان مردم بودند..بایدبگیم نمایندگان غیر مردم
این قضیه چندتا حسن داشت که خدارو شکر قبل از انتخابات خودشو نشون داد
اقای روحانی گفتند من حقوقدانم و سرهنگ نیستم. الان داره معترضان را به شدت تهدید میکنه. متاسفم از رای یی که به روحانی دادم.
سلام یک سوالی برام پیش اومده مگه این نمایندگان محترم وکیل قاطبه مردم نیستند پس چرا حتی یک نفرشون از حق و حقوق موکلین خودشون دفاع نکردن
رئیس جمهور در واقع با اجرای این طرح خود رای فدای مردم کردند .
دو روز دیگه گاز ییل هم ناگهانی گران میکنند
آقای رئیسی با گرانی بنزین مشکل ندارند ولی عقیده دارند که باید از چند سال پیش تدریجی گرون میکردند تا این اتفاقات نیافته.ایشون به مقوله افزایش بنزین دید روانشناسانه داشته و بصورت علمی نگاه میکنند نه آقای روحانی و نه آقای رئیسی با افزایش فشار اقتصادی ناشی از افزایش قیمت بنزین بر مردم مشکلی ندارند فقط سلیقه هایشان در اجرا اندک تفاوتی دارد.
خدایا دیگه واقعا خودت ظهور کن...
درباره سکوت آیات عظام هم که بیانیه دادند و بعد سکوت کردند بنویس.
پشیمونم از بدنیا اومدنم تو این کشور
مجلسی که دردی از مردم دوا نکند به چه دردی می خورد؟
به نظرم صحبت از اقتصاد ورونق اقتصاد ملی
در کشوری که 6روز اینترنت در آن قطع میشود
یک سخن احمقانه است
بابا غلط کردیم که به گران کردن بنزین اعتراض کردیم تقاضا داریم اینترنت را وصل کنید.
نقش مجلس دقيقا چيست
هرگونه تزریق پول نقد درجامعه موجب تورم است وبس ایکاش مسئولین اقتصادی این اولین اصل اقتصادی را میفهمیدن
اینترنت روچرا الان دیگه قطع کردید چرا دیشب وصل میکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل