بازدید 10431

اظهار نظر دادستان کرج درباره ناآرامی‌های البرز

کد خبر: ۹۳۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 18 November 2019
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا حاجی‌رضا شاکرمی با اشاره به اقدامات منجر به تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم در استان البرز خاطرنشان کرد: هویت این افراد شرور معلوم نبود، حتی بعضی از شهر‌های دیگر وارد کرج و فردیس شده و اقدام به تعرض به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها کردند.

به گزارش ایسنا، شاکرمی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: اعتقاد ما این است که مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حساب مردم از افرادی که در خیابان‌ها راه بندان ایجاد، سرقت و تخریب می‌کنند متفاوت است، افرادی هستند که قصد دارند امنیت کشور را مختل و اموال مردم را حیف و میل و یا اموال مردم را سرقت کنند؛ پلیس، مرجع قضایی، شورای تامین و همه مسئولین در کنار مردم هستند و وظیفه آن‌ها احیای حقوق و تامین امنیت مردم و محافظت از جان و مال مردم است.

وی افزود: پلیس ناگزیر باید از مردم دفاع کند، مردمی هم که اموال خود را از دست داده‌اند برای رسیدگی شکایت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر