بازدید 4019

صعود اوکراین و پرتغال به دور نهایی یورو ۲۰۲۰

اوکراین با هدایت آندره آندره شوچنکو توانست برابر صربستان به تساوی ۲ بر ۲ برسد. با این نتیجه اوکراین به عنوان تیم نخست راهی یورو شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 18 November 2019

تیم‌های ملی فوتبال اوکراین، پرتغال و جمهوری چک نیز توانستند صعود خودشان را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدار‌های انتخابی یورو تیم ملی فوتبال انگلیس توانست با چهار گل کوزوو را شکست دهد. انگلیس البته صعود خود را به یورو قطعی کرده بود و این دیدار برای شاگردان ساوت‌گیت چندان اهمیت نداشت. هری وینکس، هری کین، مارکوس راشفورد و میسون مونت برای انگلیس گلزنی کردند.

در دیگر دیدار جمهوری چک برابر بلغارستان با یک گل شکست خورد، ولی با این نتیجه هم چک توانست به یورو صعود کند. اوکراین با هدایت آندره آندره شوچنکو توانست برابر صربستان به تساوی ۲ بر ۲ برسد. با این نتیجه اوکراین به عنوان تیم نخست راهی یورو شد. پرتغال مدافع عنوان قهرمانی یورو نیز به دیدار لوگزامبورگ رفت و با دو گل این تیم را شکست داد. برونو فرناندس و کریستیانو رونالدو برای پرتغال گلزنی کردند. رونالدو نیز با این گل شمار گل‌های خود را در تیم ملی کشورش به عدد ۹۹ رساند.

تابلوی نتایج

بلغارستان یک - جمهوری چک صفر

لوگزامبورگ صفر - پرتغال ۲

کوزوو صفر - انگلیس ۴

صربستان ۲ - اوکراین ۲

مولداوی یک - ایسلند ۲

آندورا صفر - ترکیه ۲

آلبانی صفر - فرانسه ۲

سایر بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها امشب برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌ها اسپانیا با رومانی و ایتالیا با ارمنستان بازی خواهند داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان