بازدید 6171

واکنش ذوب‌آهن به اخراج ۴بازیکن دیگر توسط منصوریان

کد خبر: ۹۳۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ 17 November 2019

احمد جمشیدی درباره شرایط تیم ذوب‌آهن اصفهان و کنار گذاشتن چهار بازیکن یعنی وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، باکر و ماکای کریستیانو توسط علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره اخراج ها تصریح کرد: چه کسی این حرف را زده است؟ منصوریان تنها زبیر نیک‌نفس و محمدباقر صادقی را در اختیار باشگاه قرار دارده و صلاح دانسته که این دو بازیکن نباشند. تیم در اختیار منصوریان است و هر تصمیم فنی بگیرد، باشگاه حمایت خواهد کرد، اما در رابطه با ۴ بازیکن دیگر، چیزی به باشگاه اعلام نشده است. اگر قرار به کنار گذاشتن بازیکنی باشد، از طرف من یا سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص اظهارات صادقی که گفته با کادرفنی صحبت کرده و به او گفته‌اند که کنار گذاشتنش فنی و انضباطی نبوده است، گفت: صادقی بیشتر در جریان است. منصوریان خواسته بود که او و نیک نفس در اختیار باشگاه قرار بگیرند و دیگر در جریان حرف‌های صادقی نیستم. این روز‌ها منصوریان مشغول تمرینات است و خیلی با او صحبت نمی‌کنیم تا ذهنش معطوف تیم باشد!

جمشیدی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن استحقاق این را دارد که رویه خودش را در جدول بهتر کرده و بالاتر برود. رسانه‌ها می‌توانند بیشتر به ما کمک و حمایت کنند.

وی در مورد صحبت برخی پیشکسوتان و کربکندی گفت: این صحبت‌ها برای قبل از جلسه هیات مدیره با منصوریان بود، اما پس از آن بحث حمایت را پیش کشیده‌ایم. درست است که تا نیم فصل نمی‌توانیم به جایگاه اصلی‌مان برسیم، اما طبق قول منصوریان وضعیت تیم باید بهتر شود تا با ترمیم تیم در نیم فصل، لیگ را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر