بازدید 10928

حریفان استقلال و شهرخودرو در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

استقلال به دیدار برنده مسابقه الکویت کویت و الفیصلی اردن می‌رود که این دیدار هم سه‌شنبه یکم بهمن به صورت تک بازی در تهران برگزار می‌شود.استقلال نیز در صورت برتری در گام نخست، در گام دوم، ۸ بهمن در کشور قطر به دیدار الریان خواهد رفت.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 17 November 2019

استقلال و شهر خودرو برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدار‌های پلی‌آف پیروز شوند.

به گزارش تابناک ورزیش، دو نماینده ایران یعنی شهر خودرو و استقلال در دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان به میدان خواهند رفت. بنا بر اعلام سایت footyranking و بر اساس سازوکار سال قبل لیگ قهرمانان آسیا، به نظر می‌رسد برنامه استقلال و شهرخودرو به این صورت باشد:

در مرحله دوم رقابت‌ها شهر خودرو باید برابر برنده دیدار چنای سیتی هند و الرفع قطر قرار گیرد که این دیدار سه‌شنبه یکم بهمن در مشهد برگزار می‌شود. همچنین استقلال به دیدار برنده مسابقه الکویت کویت و الفیصلی اردن می‌رود که این دیدار هم سه‌شنبه یکم بهمن به صورت تک بازی در تهران برگزار می‌شود.

شهر خودرو در صورت برتری در این دیدار با السیلیه قطر در کشور قطر بازی خواهد کرد که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب خود دارد.استقلال نیز در صورت برتری در گام نخست، در گام دوم، ۸ بهمن در کشور قطر به دیدار الریان خواهد رفت. فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه ۳۰ آبان قرعه‌کشی می‌شود و تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و اسقلال و شهرخودرو - در صورت صعود به مسابقات - حریفان خود را خواهند شناخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان