بازدید 9164
۶

دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه تعطیل شدند

دانشگاه علامه طباطبایی امروز در پی بارش برف و مشکلات تردد برای دانشجویان و کارمندان تعطیل است.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 17 November 2019

کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های علامه طباطبایی و شهید بهشتی یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه جاری تعطیل شدند.

به گزارش «تانناک» به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی کلاس‌های آموزشی تمامی پردیس‌های دانشگاه اعم از پردیس عباسپور و ولنجک، یکشنبه ۲۶ آبان‌ به دلیل بارش شدید برف و صعب‌العبور بودن تردد در این منطقه به طور کامل تعطیل شدند.

همچنین کلاس‌های آموزشی این دانشگاه روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه نیز از ساعت ۱۲ ظهر به بعد به طور کامل تعطیل شده بود و دانشجویان به علت بارش سنگین برف امکان حضور در کلاس‌های آموزشی را نداشتند.

در همین حال، دکتر فائز دین‌پرست، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص فعالیت کلاس‌های آموزشی این دانشگاه گفت: فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی یکشنبه ۲۶ آبان‌ به دلیل بارش برف و مشکلات احتمالی در تردد دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین کارمندان تعطیل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی روز شنبه نیز به دلیل بارش برف در تردد دچار مشکل شد و بسیاری از سرویس‌های این دانشگاه امکان ارائه خدمات را نداشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
چرا قبلا دانشگاهها را بخاطر بارش برف تعطیل نمی کردید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
چون قبلن بنزین گرون نشده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
به تو چه؟ دلشون خواسته؟ والا مردم یاد گرفتن که نخود هر آشی بشن
اقا كل تخريب شيشه ها بانك ها سطل اشغال ها و ضرر ها را كه اين اشرار انجام دادند را با هم جمع كنيم و هزينه اش را در بياريم شايد به هر نفر ايراني 1000 تومان هم ضرر نرسه اما يك باك بنزين بزني از 50 هزار تومان ميشه 150 هزار تومان. چرا اين 100 هزار تومان ضرر را اونم صرفا براي يك باك و اگر سالشو حساب كني چند ميليون ميشه ، اين را نمي بينيد ولي اون 1000 تومان را به رخ مي كشيد؟؟؟؟؟؟ شما قيمتها را بيجا زياد نكنيد ، اشرار غلط مي كنند شرارت كنن.
برف ؟ تهران کاملا آفتابیه و یک قاشق برف هم روی زمین نیست.
حداقل قبلش اعلام مي كردند يا اس ام اس مي دادند تا اين همه راه رو تا دانشگاه نريم؟ واقعاً براي مسئولين دانشگاه شهيد بهشتي كه اصلا متوجه اين موضوعات نيستند بايد تأسف خورد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار