بازدید 4512

احضار داورزنی به مجلس ۳روز مانده به انتخابات والیبال

با توجه به شائبه‌های بوجود آمده و به ویژه کاندیداتوری داورزنی در انتخابات والیبال با وجود حضور در پست معاونت وزارت ورزش تا همین دیروز، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش‌و‌جوانان خواهان ثبت‌نام مجدد از نامزد‌ها شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 17 November 2019

انتخابات فدراسیون والیبال قرار است روز چهارشنبه، ۲۹ آبان ماه برگزار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس اعلام معاونت قهرمانی، بعد از بررسی‌های به عمل آمده توسط مراجع ذیصلاح نظارتی، تاکنون اسامی محمود افشاردوست، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری و امیرحسین منظمی برای حضور در این انتخابات مورد تایید قرار گرفته است. گفته شده اسامی سایر نامزد‌ها در صورت اعلام، متعاقباً به لیست اضافه خواهد شد.

محمدرضا داورزنی که تا هفته گذشته در سمت معاون وزیر ورزش و جوانان فعالیت می‌کرد، به دلیل حضور در انتخابات از سمت خود کناره‌گیری کرد و بعد از گذشت چند روز، سرانجام وزیر با این استعفا موافقت کرد. 

با این وجود و با توجه به شائبه‌های بوجود آمده و به ویژه کاندیداتوری داورزنی در انتخابات والیبال با وجود حضور در پست معاونت وزارت ورزش، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش‌و‌جوانان خواهان ثبت‌نام مجدد از نامزد‌ها شد.

در همین راستا گفته می‌شود محمدرضا داورزنی قرار است برای برگزاری چند جلسه با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شفاف سازی در همین زمینه، امروز به ساختمان بهارستان برود. به نظر می‌رسد جلسه با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و برخی نمایندگان که پیگیر انتخابات فدراسیون والیبال هستند، از مهمترین برنامه‌های معاون مستعفی وزیر ورزش و جوانان باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان