بازدید 12393
آقاتهرانی در گفت‌وگو با «تابناک»؛

آقای رئیس جمهور چطور به قوه قضائیه انتقاد می‌کنید، در حالی که مدعی گفت‌وگو هستید؟/ لطفا همراه حامیان عدالت باشید!

وی تأکید کرد: توقع ما از آقای رئیسی این است که برای عدالت، محکم گام بردارند و به عنوان یک شهروند از وی و عملکرد همکاران دستگاه قضایی تشکر و قدردانی می‌کنم، و اصلا مهم نیست مجرم از کدام حزب و گروه باشد.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 19 November 2019

دبیرکل جبهه پایداری گفت: نباید با دوستان و کسانی که در مسیر عدالت حرکت می‌کنند، به نحوی برخورد شود که احساس دلسردی کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک درباره اظهارات اخیر رئیس‌جمهور و انتقادات وی از دستگاه قضایی اظهار کرد: واقعیت این است که بنده خودم هم توقع نداشتم، در هفته وحدت که ما بنای وحدت با جمیع اهل اسلام را داریم یک دفعه کسی که در رأس دولت ماست، بحث از تفرقه و اختلاف کند و درصدد رفع خرده‌حساب‌های با این و آن باشد.

وی در پاسخ به اینکه چرا آقای روحانی اخیرا این گونه صحبت می‌کند، گفت: واقعا بنده چنین توقعی از آقای روحانی نداشتم و فکر هم نمی‌کردم چنین کاری کند؛ پس بهتر است از وی بپرسید چرا، نه از ما.

آقاتهرانی در پاسخ به این که به نظر شما هدف ایشان از این سخنان چه بود، اظهار داشت: ما از دل و نیت جناب رئیس‌جمهور خبر نداریم، ولی باید از ایشان بپرسید، شما که دم از وحدت می‌زنید و حتی با کسانی که به آن‌ها کمترین اعتمادی نیست، گفت‌وگو می‌کنید، در حالی که آن‌ها خائن به نظام و مردم ما هستند و نشان داده اند که اصلا قابل اعتماد نیستند و نوشته و تعهدات شما را که شش سال به مردم چه وعده‌ها داده بودید، نقش بر آب کردند. شما با این قماش نامردمان گفت‌وگو می‌کنید، ولی چطور عملکرد قوه‌قضائیه را به چالش می‌کشید؟

وی نظر خود را نسبت به رئیس قوه قضائیه و اقدامات او برشمرد و گفت: آقای رئیسی نشان داده که من می‌توانم با اختلاس‌گران و کسانی که به اموال نظام و ملت بی‌توجهی می‌کنند، برخورد کنم. از این رو این نوع برخورد‌های رئیس‌جمهور اصلا پسندیده نیست و ایشان باید شخصا از این کار اقتدار و عدالت حمایت کند و فساد ستیزی باید در راس خواسته‌های نظام ما باشد و حتی اگر برادران خود مسئولان هم جرمی مرتکب شدند فرقی بین آن‌ها با یک فرد عادی نباشد، چون بالاخره این مردم به ما رأی می‌دهند و ما به وجود این مردم خوب و پاک افتخار می‌کنیم، و امثال شما با رأی این مردم به ریاست رسیده اید؛ از این روی باید به آن‌ها در برپایی عدالت بها داد.

وی تأکید کرد: توقع ما از آقای رئیسی نیز این است که برای عدالت محکم گام بردارند و به عنوان یک شهروند از وی و عملکرد همکاران دستگاه قضایی تشکر و قدردانی می‌کنم، و اصلا مهم نیست مجرم از کدام حزب و گروه باشد.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: همه ارکان قوه‌قضائیه با واژه «داد» آمیخته و همراه شده. داد به معنای عدل است؛ موضوعی که همگان تشنه آنند و مقام رهبری در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده اند و در واقع این عدل و داد موضوع جدی و شعار اول اسلام و شیعه بوده و امیرالمومنین در دوران مبارک خود قدری از آن را به عالم انسانی نشان دادند و مسئولان باید جدی پای آن باشند.

آقاتهرانی اظهار کرد: خدای نکرده نباید با دوستان و کسانی که در مسیر عدالت حرکت می‌کنند به نحوی برخورد شود که احساس دلسردی کنند از این رویف بنده زمانی که رئیس‌جمهور این گونه صحبت کردند، تعجب کردم، چرا که وقتی عدل و داد به پا شود نظام و خود دولت به بهترین شکل ممکن می‌توانند به مردم خدمت کنند و گرنه اموال بیت‌المال را هر روز به نامی و به گفتاری می‌برند و دولت نمی‌تواند پاسخگو باشد. از این روی، جواب مردم را زمانی می‌توان داد که حامی عدالت باشیم.

وی تصریح کرد: زمانی که حامی مردم و عدالت باشیم بدون شک برخی ناراحت می‌شوند و برخی بدشان می‌آید، چون منافعشان تهدید می‌شود که مهم نیست. از این روی، انشاءلله امیدوارم در این مسائل بهتر عمل کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین توجه داشته باشند با این حرف و نقد‌ها وقت خودتان و ملت را به این حرف‌های حاشیه‌ای ضایع نکنند که برای خدمت وقت تنگ است و اعمال زیاد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۵
ما نیز از آقای روحانی که به فرموده خودشان حقوق دان هستن و دکترا از اسکاتلند دارند توقع نداشتیم، اینترنت را به اینترنت میلی تبدیل کنند! حداقل پخش زنده IRIB را آزاد کنید که بتوانیم از برنامه های خیلی مفرح و شاد و لطیف و علمی صدا و سیما نهایت بهره را با استفاده از اینترنت میلی ببریم.
نگران نباشید سران این دو قوه بالاخره با هم کنار می آیند
فعلا سران قوا توپ مشکلات را به زمین هم میندازند اما مردم میدانند همه آنها و دستگاههایشان در این مشکلات سهم مساوی دارند
نه قم خوبه نه‌ کاشون ...
روحانی صبح به میخ میزنه شب به نعل
زمان تبلیغات انتخابات آبروی دولت قبل را برد
ولی خودش هزار بار بدتر کرد
ايشان سيتزين امريكا هستن
عدالت در ایران شعاری بیش نیست
این اینترنت کی وصل میشه مردیم به خدا
خبر جدید :

همین امروز کرایه های برخی آژانس ها و وانت بار ها افزایش ۳۰ درصدی داشته اند
آیا دولت در کنترل قیمت ها بجز شعارهای توخالی کار دیگری توانسته انجام بده ؟
سخنگوی دولت دیروز گفت تا حداکثر فردا اینترنت وصل میشه
اونوقت حامیان عدالت کیا هستن؟
وضعیت کنونی اقتصادی، حاصل خدمت مسئولین به کشور و مردم است
جناب آقا تهرانی اینترنت دارند؟! آیا 60 لیتر بنزین کفاف مصرف ماهانه اتومبیل ایشان را می دهد؟!!! نفس حاج آقا از جای گرم بلند می شود.
تمام بلاها و رنجهایی که به مردم وارد شده نتیجه تندروی و افکار انحرافی ایشان و آدمایی امثال ایشان است پس توصیه میکنم مدتی سکوت کنند و به جای متهم کردن دیگران به کنجی خزیده و به سهم و نقش خود در ایجاد وضعیت فعلی فکر کنند و از درگاه الهی طلب بخشش کنند.
آقای مرتضی تهرانی لطفا شما نظر ندید پرونده شما سیاه تر از این حضراته
اقای روحانی زمان اقای لاریجانی هیچی نمیکفت الان که اقای ریسی کارهایی هر چند کوچک انجام داده ( در رابطه با حجم و میزان فساد این اقدامات کوچ است) انتقاد میکنند ولی انصافا اگر عیب بگفتی حسنشنیز بگو!!! اقای ریس جمهور میگوید اگر میلیون و میلیارد تومنی را محاکمه میکنی میلیون و میلیارد دلاری هم بگیر و محاکنه کن! البته گفته اگر شما نگویید من یک به یک به ملت میگویم! ما که شمان از بگم بگم مسیولین بی مسیول!!! پر است ولی ایشان این را هم گفته! گرچه برای مثالش بابک زنجانی را گفته که این پول دو میلیارد و ششصد میلیون دلار کجا رفته!؟ بابک زنجانی که دیگر خواجه حافظ شیرازی میشناسد! بگو پول کجا رفته؟ نفرات ما نمیشناسیم و میلیاردهای دیگه چی؟
راستی از گرین کارت چه خبر .چطور میشه ما هم بگیریم ؟
شما با حمايت همه جانبه از آقاى احمدى نژاد كارنامه ى خود را نزد مردم به يادگار گذاشته ايد . لطفا به فكر پالايش حزب خودتان باشيد .
مثل اینکه انتخابات نزدیکه، آقا تهرانی پیداش شده
زمان لاریجانی کجا بودی
فکر نمی کنید حرف و نصیحت دیگه بسه؟!
حرف نزنين بابا مردم اعصاب ندارن
چه جالب،چه زیبا حرف زده ایی،از حاج دکتر محمود احمدی نژاد ،حامی مستضعفین جهان و حامی ملت،چه خبر؟
روحانی با این حرکت گرانی بنزین ثابت کرد رئیسی هم اصلاح طلب
ایشان همان حاج آقا هستند که آمریکا اقامت داشتند ؟
و معلم اخلاق در کابینه احمدی نژاد بودند ؟
بعله خودشون هستند
خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که رهبری حکیم،دانا،با رفتاری پیغمبر وار از نسل و اولاد پیامبر را بعنوان راهنما و هادی ما امت مسلم نهاد تا این امانت مطهر و پاک و شهیدپرور را بدست صاحب اصلیش برساند.ما از رئیس جمهور انتظار داریم بعنوان سرباز ولایت در خدمت ملت ایران باشد ما انتظارمان اینست که راهنمایی ها و نصایح دلسوزانه آقایمان را سر لوحه کارهای خود انجام دهد انتظار داشتیم،بدون اجازه و بدون مشورت با رهبرمان با شیطان بزرگ که جز ضرر هیچ بردی برای ما ایرانیان نداشت و انتظار مذاکره با آمریکا را جز این نمیدانستیم،انجام ندهد و حال که این مذاکره را انجام داد و دید که عاقبت کاشتن باد ثمره ایی جز درو کردن طوفان ندارد .دیگر چنین خودسری هایی را انجام ندهد.
آقا تهرانی!!!!
آقای آقاتهرانی تازه یادش افتاده قضیه چراغونی پارسال را اما بعد حرفهای هفته گذشته رئیس جمهور ، آقایان روحانی و رئیسی با حضور البته آقای لاریجانی در یک جلسه به صرف کیک وشربت با تصمیم بر گرانی قیمت بنزین سند بدبختی ملت ایران را امضاء کردند .
سلام حاج اقا
احتراما
با توجه به عدم ندامت و تبری حضرتعالی و همفکرانتون از فتنه اصلی دکتر احمدی نژاد
اگر شق القمر هم کنید ، فایده یی ندارد
فکر کنم روزی ضرب المثل بشه که به یارو میکن چیزی نگو والا روحانی یک تریلی قشون کنار خیابون خالی میکنه!!!
البته هنوز از اقاي رئيسي چيزي جز وعده ووعيد نديده ايم
هنوز گرين کارت امریکا داريش آقای آقا تهرانی
برام جالبه همه اجازه دارند از دولت انتقاد کنند ولی از قوه قضاییه نه
ایشان در صحبتهایشان فرمودند ، باید از رییس جمهور پرسید !! تا امروز و این دقیقه ، ندیده ام رییس جمهور اصولا جوابی صریح و واضح به سوالات بدهند. حتی دیشب سخنگوی ایشان که با مجری شبکه خبر گفتگو میکرد ، بجای پاسخ ، با پرخاش به این خانم محترم و حق خواه ملت ، هر سوالی را با عصبیت مخلوط با رفتار سن خود ، پشت گوش می انداخت.
خخخخخخخخخخخخ
سلام
به نظرم اول بهتره جناب آقا تهراني تابعيت آمريكايي و گرين كارتشو باطل كنه بعد در مورد ايران و رييس جمهور و .... نظر بده
سلام: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه رئیس محترم قوه قضائیه جناب آقای رئیسی و سایر قضات شریف. صمیمانه پیشنهاد می گردد در بحث مبارزه با فسادباید با مفسدان و عاملان و مسببان آن توامان محاکمه عادلانه صورت پذیرد واین خواسته عموم ملت است
خیلی وقته حالم از این کلمه « عدالت » به هم میخوره !!
پایداریها و تندروها عامل بن بست و بدبختی کشور. از مسیولیت ها بیرونشان کنید تا دیر نشده.
اقای محترم نزدیک انتخابات هست شما که تایید میشین نیازی نیست به تعریف وتمجید
آیا شما متعهد به قول و قرار و تعهدی که بابت گرین کارت آمریکا به دولت آمریکا دادی هستید؟ اگر نیستید اعلام بفرمایید تا گرین کارت شما باطل شود اگر هم هستید که دیگر شهروند ایران نیستید و در امور داخلی ایران دارید مداخله میکنید
به به معلم اخلاق کابینه دولت قبل!
چه تاثیر شگرفی هم داشته نتیجه معلمی یا شاید هم اگه نبود چه می شدن اونا دیگه!!!!!
چطوری استاد اخلاق
به نظرآقا تهرانی اگر کسی از کسی انتقاد کرد،میشه دشمن.
شما که گرین کارت آمریکا دارید و برای منافع خودت (پول و قدرت) می جنگی از این حرف ها می زنی. منتظر نتیجه حضور مردم در انتخابات باش.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان