بازدید 6449

انتقام آرژانتین از برزیل با گل لیونل مسی

خطای پاردس روی گابریل ژسوس درون محوطه جریمه آرژانتین، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود ژسوس پشت ضربه قرار گرفت، اما علی رغم فریب دروازه بان آرژانتین، توپ را به بیرون زد. سه دقیقه بعد مسی پنالتی مقابل را برای آرزانتین گل کرد
کد خبر: ۹۳۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 16 November 2019

تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه ۱-۰ برزیل را شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این دیدار که در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد، دو تیم نمایش پایاپایی داشتند، اما در نهایت این آرژانتینی‌ها بودند که با تک گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسیدند. دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند؛ هرچند در دقایق ابتدایی موقعیت ویژه‌ای روی دروازه‌ها ایجاد نشد. ولی در دقیقه ۱۰، خطای پاردس روی گابریل ژسوس درون محوطه جریمه آرژانتین، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود ژسوس پشت ضربه قرار گرفت، اما علی رغم فریب دروازه بان آرژانتین، توپ را به بیرون زد.

تنها سه دقیقه بعد، این بار آرژانتینی‌ها بودند که صاحب یک ضربه پنالتی شدند. این بار الکس ساندرو بود که روی مسی مرتکب خطا شد و داور باز هم نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه مسی به سمت راست آلیسون را دروازه بان برزیل دفع کرد، اما کاپیتان آرژانتین توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند و تیمش را پیش بیندازد. در ادامه دو تیم نمایش متعادلی داشتند و درگیری‌های میانه زمین، بیش از موقعیت‌های روی دروازه‌ها بود. البته هر دو تیم موقعیت‌هایی برای زدن گل‌های بعدی داشتند؛ به ویژه در نیمه دوم.

انتقام آرژانتین از برزیل با گل لیونل مسی

در دقیقه ۶۶ بود که مسی می‌توانست روی یک ضربه آزاد، گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند، اما آلیسون با واکنشی به موقع، توپ را از زیر تیر افقی به بیرون زد. ۱۰ دقیقه بعد بار دیگر آرژانتینی‌ها صاحب موقعیت شدند و این بار پتزلا می‌توانست برتری را آرژانتین را دو برابر کند، اما باز هم آلیسون مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در دقایق پایانی این برزیلی‌ها بودند که نمایش هجومی تری داشتند و تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با برتری ۱-۰ آرژانتین به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل