بازدید 7653
۱

سارقان پول‌های بانک را در باغچه دفن کرده بودند

سارقان نقابدار با خودرو بدون پلاکی جلوی بانک توقف کرده و با در دست داشتن سلاح شکاری، کارمندان بانک را مجبور به تحویل پول‌های داخل صندوق کرده و متواری شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 16 November 2019

دو برادر که با همدستی دوستشان به بانک ملی زاهدان مسلحانه دستبرد زده بودند قبل از اینکه بتوانند پول‌ها را خرج کنند دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، ظهر روز ۱۱ آبان، گزارش سرقت مسلحانه از شعبه پانزده خرداد بانک ملی زاهدان به پلیس گزارش شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد سارقان نقابدار با خودرو بدون پلاکی جلوی بانک توقف کرده و با در دست داشتن سلاح شکاری، کارمندان بانک را مجبور به تحویل پول‌های داخل صندوق کرده و متواری شده‌اند.

به این ترتیب تحقیقات در این پرونده با تمرکز بر شناسایی سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی زاهدان قرار گرفت و پس از ۴۸ ساعت هویت هر سه سارق شناسایی شد. کارآگاهان که به‌دنبال فرصتی برای دستگیری همزمان هر سه متهم و کشف محل اختفای پول‌های سرقتی بودند، پس از حدود دو هفته کمین، ساعت ۴ بامداد دیروز هر سه آن‌ها را در داخل خانه‌شان غافلگیر و دستگیر کردند.

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار «ایران» گفت: «سارقان که بین ۲۵ تا ۳۲ ساله هستند، دو برادر بودند که با همدستی یکی از هم محلی هایشان نقشه این سرقت را طراحی و اجرا کردند. بررسی سوابق متهمان نشان داد که مدتی به‌دلیل حمل مواد مخدر در زندان بوده‌اند.

این سارقان در بازجویی‌ها مدعی شده‌اند که با آگاهی از نبود نگهبان در این شعبه و سیستم امنیتی ضعیف بانک به فکر سرقت افتاده و مبلغ ۶۲ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان سرقت کرده بودند. این سه متهم پس از اجرای موفقیت‌آمیز نقشه‌شان مبلغ سرقتی، اسلحه، دستکش، چشم بند و دیگر وسایلی که در این سرقت استفاده کرده بودند در باغچه خانه‌شان مدفون کرده بودند که این محل نیز شناسایی و وسایل و پول‌های نقد ضبط شد.»‌

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
60 میلیون تومن در قبال خیلی از آقایون نجومی بگیر ، که مقایسه کنی ، می بینی این سه نفر واقعا قابل احترام هستن . دزد شیک پوش و محترم الان زیاد داریم متاسفانه ! اینا طفلکیا جزو دزدهای خرده پا حساب میشن که اینجوری میفتن تو دام ! زرنگاش مکشلی که ندارن هیچ مورد احترام هم هستن .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر