بازدید 4164

آقای دبیرکل سابق،بعدازتراکتور از نساجی هم برکنارشد

کد خبر: ۹۳۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 15 November 2019

باشگاه نساجی قایمشهر در حالی خبر از موافقت مالک این باشگاه با استعفای اسدی داده است که او به هیچ‌عنوان از سمت خود استعفا نداده بود!

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه رسمی باشگاه مازندرانی نساجی، شب گذشته به یک‌باره از موافقت فرهاد صنیعی‌فر مالک این باشگاه با استعفای علیرضا اسدی، از سمت مدیرعاملی خبر داد و اعلام کرد مدیرعامل جدید به زودی معرفی خواهد شد.

اما طبق اخبار منابع نزدیک به اسدی، دبیرکل سابق فدراسیون که در زمانی کوتاه از مدیرعاملی تراکتوری ها هم کنار گذاشته شده بود، به هیچ‌عنوان از سمت خود در باشگاه نساجی استعفا نداده است و صنیعی‌‌فر به دلیل مشکلات مالکیتی و اختلافاموجود در باشگاه نساجی، مدیرعامل این باشگاه را از سمت خود کنار گذاشته است.

تیم نساجی از ابتدای فصل با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و از همین رو تمرینات این تیم نیز از روز گذشته (جمعه) تعطیل شده است. غیر از مشکلات و بحران های عجیبی که در نتیجه عدم تمایل صنیعی فر و شریکش برای هزینه بدون بازگشت در نساجی ایجاد شده است، مشخص نیست اسدی که روزگاری در فوتبال ایران مقابل کی روش جولان می داد و از سمت وزیرورزش وقت حمایت می شد، چگونه حالا حتی چندهفته هم نمی تواند در یک تیم ادامه کار بدهد و مدام حرف از برکناری و اخراج و استعفایش مطرح می شود. 

روحیات اسدی و صنیعی فر هم به گونه ای است که ادامه کار دوطرف با هم در وضعیت وخیم نساجی عجیب بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل