بازدید 4975

بداخلاقی سیاسی، بی‌جواب نمی‌ماند

اولین نکته آن است که مردم به قدری فهمیده و آگاه شده اند که فریب این نوع بداخلاقی هایی که بخاطر گسترش فضای مجازی بیشتر از قبل شده است را نخواهد خورد.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 15 November 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، محسن غرویان، استاد حوزه علمیه قم در یادداشتی نوشت:

این روزهای نزدیک به انتخابات مجلس، شاهد بروز برخی رفتارها و بداخلاقی های سیاسی هستیم.

چند نکته در این خصوص قابل ذکر است؛

اولین نکته آن است که مردم به قدری فهمیده و آگاه شده اند که فریب این نوع بداخلاقی هایی که بخاطر گسترش فضای مجازی بیشتر از قبل شده است را نخواهد خورد.

از سوی دیگر مشاهده می شود که گاه و بیگاه جریانات سیاسی و اشخاصی از چپ و راست، همدیگر را متهم کرده و علیه یکدیگر فرافکنی می کنند، گرچه این نوع رفتارها مورد تایید نیست اما از گذشته وجود داشته و صحبت امروز نیست.

اما موضوع مهمتری که این روزها شاهد هستیم، اوج گرفتن حملات و هجمه ها به دولت است، آنهم با اهدافی گاها انتخاباتی. سیاسیون باید توجه داشته باشند که تندروی ها و هجمه هایی که علیه دولت صورت می گیرد، مردم را از انتخابات و حاکمیت دلسرد خواهد کرد. این نوع بداخلاقی ها و تفرقه افکنی ها که گاها از سوی برخی چهره های روحانی هم مشاهده می شود تنها یک نتیجه دارد آنهم از بین رفتن وحدت.

با وجود آنکه همچنان معتقدم مردم فریب این نوع فریب کاری ها و بازی های سیاسی را نخواهند خورد اما نباید کاری کنیم که هم وحدت در جامعه اسلامی ما از بین برود و هم به روحانیت آسیب وارد شود.

فردی که در مجلس شبنامه توزیع می کند و در مصاحبه های خود می گوید، رئیس جمهوری را باید زیر بکشیم؛ در حقیقت خودش را به زیر کشیده و به ضرر خود عمل کرده است. در سال‌های پیش در قم نیز اشخاصی علیه رقیبان سیاسی خود، کفش و مهر پرتاب می کردند؛ اما نتیجه عمل و رفتار تند و بداخلاقی های سیاسی خود را دیدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر