بازدید 7553
۸
واکنش

تاج: کار‌ ما شده حرف درباره دیسک کمر و باد فتق مربی!

کد خبر: ۹۳۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 13 November 2019

تاج: کار‌ ما شده حرف درباره دیسک کمر و باد فتق مربی!مهدی تاج در جریان برگزاری کلاس آموزشی مربوط به رباط صلیبی درفوتبال، گفت: فوتبال یک پدیده اجتماعی است که بخش‌های متفاوتی دارد. یک بخش آن لجستیکی است که پزشکی را در آن تعریف می‌کنیم، یک بخش اقتصادی است، یک بخش ورزشی که مسابقات و ... مربوط به آن است و یک بخش دیگر هم فرهنگی و اجتماعی است. این چهار بخش ارکان اصلی فوتبال در هر جامعه‌ای هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: در بخش اجتماعی مباحثی مانند فضای مجازی و ... وجود دارد که مجالش اینجا نیست. در بخش پشتیبانی هم یکی از مهمترین مباحث بحث پزشکی است فوتبال امروز قابل مقایسه با هیچ پدیده‌ای نیست ما به عنوان فدراسیون فوتبال 5600 مسابقه برگزار می‌کنیم که شامل سازمان لیگ فوتبال،‌فوتسال و فوتبال ساحلی می‌شود. هیات‌های فوتبال هم همین تعداد مسابقه را برگزار می‌کنند شاید بیشتر هم باشد.

 

تاج در ادامه اظهار داشت: در لیگ برتر و در سال گذشته 6-5 میلیون نفر بر مسابقه فوتبال را دیدند هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه با فوتبال نیست تعداد زیادی از مسابقاتمان در صدا و سیما وقتی در تقابل با برنامه‌های دیگر قرار می‌گیرند نقش‌شان معلوم می‌شود. به عنوان مثال وقتی سریال ستایش یا هر فیلم دیگری در تقابل با فوتبال قرار می‌گیرد تلویزیون ترجیح می‌دهد فوتبال پخش کند چون ممکن است تعداد زیادی از مخاطبانش را از دست بدهد و یا تعداد زیادی اعتراض کنند.

رئیس فدراسیون در ادامه تصریح کرد: خانواده‌های ما فوتبال را در خانه نگاه می‌کنند و بهترین فرصت برای اوقات فراغت و سرگرمی است و البته حاشیه‌هایی دارد. وقتی شما یک میلیون و 500 هزار نفر را به ورزشگاه‌ها می‌برید و به خانه‌هایشان برمی‌گردانید نشان می‌‌دهد که هیچ همایش انسانی در کشور اینطور انجام نمی‌شود. فوتبال به لحاظ گستردگی چون جذابیت دارد حاشیه‌های خاص خودش را هم دارد. در بقیه ورزش‌ها وقتی رسانه‌ها به آنها می‌پردازند و یک موضوع را از ورزش دیگری به آنها می‌دهید ممکن است آمادگی نداشته باشد و باید از تلویزیون خواهش کنم که آن رشته را پخش کند اما فوتبال را برایش شایعه درست می‌کنند چون جذابیت دارد.

وی افزود: کار ما این شده که از صبح تا شب به این حاشیه‌ها جواب بدهیم. زمانی کلمنته را آورده بودیم خیلی‌ها گفتند دیسک کمر دارد ما گفتیم ندارد آنها اصرار کردند که دیسک کمر دارد و ما سند و مدرک رو کردیم بعد از آن گفتند باد فتق دارد ما گفتیم ندارد. یک هفته باید می‌گفتیم این سرمربی سالم است اما در بعضی رشته‌ها مربیان می‌آیند و می‌روند و کسی هم کاری ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
خب چون کار دیگه بلد نیستی عمو جون
به ایشون میاد مربی وزنه برداری باشه
(کار ما این شده که از صبح تا شب به این حاشیه‌ها جواب بدهیم. زمانی کلمنته را آورده بودیم خیلی‌ها گفتند دیسک کمر دارد ما گفتیم ندارد آنها اصرار کردند که دیسک کمر دارد و ما سند و مدرک رو کردیم بعد از آن گفتند باد فتق دارد ما گفتیم ندارد. یک هفته باید می‌گفتیم این سرمربی سالم است اما در بعضی رشته‌ها مربیان می‌آیند و می‌روند و کسی هم کاری ندارد.)
این ادبیات یک مسئول عالیرتبه است واقعا؟؟!!
چرا کوچه بازاری داری حرف میزنه
ماشالا به ادب...
چون کاری ازتون برنمیاد...هرکسی که چندوقتی رفته جبهه وشده رزمنده وجانباز..میشه همه کاره..تخصص ودانش درحدصفر.
کار ما هم شده شنیدن چرند و پرند های شما
از خدا خواهیم توفیق ادب / بی ادب محروم شد از لطف رب .
بجای این حرفها پاسخگوی ملت باش . هفت سال در آسیا نباخته بودیم حال چرا در عرض دو ماه به دو تیم آنهم عربی باختیم ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر