بازدید 4999
۱

آیا قهرمان وزنه برداری جهان به روی تخته برمی گردد؟

کد خبر: ۹۳۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 12 November 2019

قهرمان سابق وزنه برداری المپیک گفت: زمانی که خبر خداحفظی سعید علی حسینی را شنیدم خیلی ناراحت شدم چون مطمئنم بیشتر از این می تواند به حقش برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین توکلی درباره خداحافظی سعید علی حسینی از دنیای قهرمانی بیان کرد: به نظرم سعید علی حسینی باید مشاوره های بهتری بگیرد چون می‌تواند هنوز ادامه بدهد. مطمئنم بیشتر از این می تواند به حقش برسد. تصور من بر این است ناراحتی و دلخوری هایی که دارد باعث شد چنین تصمیمی بگیرد و خداحافظی کند.

او ادامه داد: خوشبین هستم که اگر چند نفر بزرگتر با او صحبت کنند و انگیزه را در او بوجود آورند، فضا برایش بهتر می شود و برمی گردد چون ظرفیت مدال آوری او فوق العاده بود. با وجود اینکه هشت سال دور بود اما توانست هم مدال جهانی بگیرد و هم بازی های آسیایی. حتی شانس این را داشت در المپیک هم جزو مدال آوران باشد. احساس می کنم مشاوره بهتری به او بدهند و فضا را از لحاظ روحی و روانی فراهم کنند، می تواند شرایط ایده الی را برای خودش رقم بزند.

توکلی با اشاره به اینکه خداحافظی با دنیای قهرمانی تصمیم بزرگی است، تاکید کرد: به نظرم سعید علی حسینی باید بزرگتر فکر کند چون خداحافظی از ورزش قهرمانی تصمیم ساده ای نیست. البته شرایط روحی و روانی سعید هم مهم است. باید دید چه مشکلاتی دارد که برای چیزی که سالیان سال زحمت کشید، آن را کنار گذاشت . این موضوع واقعا ناراحت کننده است. من زمانی که این خبر را شنیدم خیلی حالم گرفته شد. امیدوار بودم این تصمیم لحظه ای  باشد و از تصمیمش منصرف شود و خیلی ناراحت شدم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به قول دولت ابادی: برخی چنینند که بلندی خود را در پستی دیگری ، دیگران می جویند.
واقعا استعداد این گل پسر را تلف کردند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر