بازدید 8850
۵

کارشکنی ناجوانمردانه مصر درصدور ویزای تیم ملی

کد خبر: ۹۳۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ 12 November 2019

سابریست های ایران برای حضور در جام جهانی مصر از طریق وزارت امور خارجه پیگیر صادر نشدن ویزای خود شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، سابریست های ایران در حالی که باید فردا (چهارشنبه) عازم مصر شوند تا در جام جهانی شرکت کنند اما هنوز در انتظار صدور ویزا هستند.تا این لحظه ویزای سابریست های ایران صادر نشده است از این رو فدراسیون از وزارت امور خارجه درخواست کمک کرده است و وزارت امور خارجه هم پیگیر شده تا هر چه سریع تر این مشکل حل شود.

فدراسیون ایران به فدراسیون جهانی شمشیربازی و فدراسیون شمشیربازی مصر هم اعتراض کرده که ایران از 40 روز پیش درخواست صدور ویزا داشته است اما تا این لحظه ویزای ملی پوشان صادر نشده است.

تیم سابر ایران با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی به دنبال این است که در جام جهانی مصر سهمیه تیمی المپیک را قطعی کند اما ملی پوشان در حال حاضر با مشکل ویزا روبرو هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
روابط خوب با کشورها در چنین مواقعی هم به کار میاید.
کجا آدم حسابمون میکنه که؟ باهمه سر دعوا داریم. همه یا می خوان اسلام رو به خطر بندازن.. یا تجزیه مون کنن .. یا منابع مون رو غارت کنن ... غافل از اینکه همه این کارارو مسئولین عزیزمون دارن انجام میدن و نیاز به هیچ بیگانه ای نیست! تو روابط خارجی هم اونایی که مسئولین ما دوسشون ندارن مارو دوست ندارن طبیعتا.. جالب اینجاست اونایی هم که مسئولینمون دوسشون دارن هم ما رو دوست ندارن .. نمی دونم مشکل کار از کجاست دقیقا؟!
مرگ بر مصر ، عربستان، قطر، امارات، عربستان، آلمان ، انگلیس، هلند، مراکش، آمریکا، کانادا، استرالیا، فرانسه، و بقیه کشورها بجز چین و روسیه ، کومور سنگال و بورکینافاسو
نرن بهتره. اونجا باز مسابقه با اسراییلیها داستان میشه. اعتراض کنند اما پیگیری نکنند
لابد نام گذاری خیابان در تهران به نام خالد اسلامبولی خیلی جوانمردانه است!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر