بازدید 3615

نوبخت: سرریز رفاه برای محرومین در برنامه دولت نیست

کد خبر: ۹۳۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 12 November 2019
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه سرریز توسعه برای محرومین در برنامه دولت نیست گفت:، اما با این وجود دولت برنامه ویژه‌ای برای حمایت از محرومان را در دستور کار دارد.

نوبخت امروز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر بدترین شرایط تحریم‌ها را تجربه می‌کنیم و دشمن فقط برای تامین دارو و غذا اجازه فروش نفت را به ایران داده بود که آن هم انجام نشد.

وی افزود: ایران بین کشور‌های نفت خیز بیشترین رشد را داشت، اما دشمن ادامه این روند را بازداشت.

معاون رییس جمهور بیان کرد: اکنون بعد از گذشت ۴ سال از تحریم‌های سخت کشور، هنوز فعالیت کشور ادامه دارد و درحال برگشت به شرایط عادی است.

وی افزود: جدیت موجود در این جلسه که با حضور نمایندگان دولت و مردم در حال برگزاری است، نوعی تمسخر به دشمنانی است که فکر می‌کردند با تحریم‌ها می‌توانند مانع توسعه کشور شوند.

نوبخت اعلام کرد: در این شرایط سخت تحریم درآمد دولت طی امسال ۲۰ درصد افزایش داشته و تا کنون پاداش سال گذشته همه بازنشسته‌های کشور پرداخت شده است.

وی همچنین، پرداخت نقدی ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیار تومان به گندم کاران، پرداخت ۱۶ میلیارد تومان خسارات سیل و ... را از جمله دستاورد‌های مالی دولت در شرایط تحریم ذکر کرد.

معاون رییس جمهور عنوان کرد: دولت خود را موظف به متعهد بودن در برابر اجرایی کردن قول‌های مساعدی که به مردم داده کرده است.

وی اعلام کرد: دولت، مجلس و قوای سه گانه زیر سایه رهبری در تلاش است تا نمادی از خدمت به مردم را به تماشا بگذارد.

نوبخت با اشاره به اینکه سرریز توسعه برای محرومین در برنامه دولت نیست خاطرنشان کرد:، اما با این وجود دولت برنامه ویژه‌ای برای حمایت از محرومان را در دستور کار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان