بازدید 18123

قتل پسر ۱۷ ساله به دست سارقان موبایل

دو مرد موتورسوار قصد سرقت تلفن همراه مقتول را داشتند، اما وقتی با مقاومت او رو به رو شدند وی را با چاقو زده و فرار کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 12 November 2019

شامگاه دوشنبه ۱۳ آبان گزارش قتل پسر نوجوانی به نام ابوالفضل از سوی مأموران کلانتری خانی آباد نو به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و بلافاصله تیم جنایی راهی کوچه چهل و یکم شهرک شریعتی شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، در تحقیقات مشخص شد که دو مرد موتورسوار قصد سرقت تلفن همراه مقتول را داشتند، اما وقتی با مقاومت او رو به رو شدند وی را با چاقو زده و فرار کرده‌اند.

گفتگو با مادر مقتول
مادر ابوالفضل گفت: پسرم متولد ۲۳ آذر سال ۸۱ بود. تا کلاس هشتم درس خواند و بعد از آن وارد بازار کار شد. ساعت ۸ صبح به کارگاه کفاشی می‌رفت و هر شب پدرش به‌دنبال او می‌رفت و به خانه بر می‌گشتند. شب حادثه، ساعت ۱۰:۳۰ پسرم از پدرش جدا شد تا شارژ تلفن همراه بخرد.

۲۰ دقیقه‌ای گذشت و از پسرم خبری نشد. دوبار به تلفن همراهش زنگ زدم، ولی جواب نداد. نگران شده بودم که در همین هنگام صاحب لبنیاتی سر کوچه زنگ خانه‌مان را زد و گفت: می‌خواهد شوهرم را ببیند. من از بالا نگاه کردم و دیدم آمبولانسی سر کوچه‌مان است. شوهرم وحشت زده به داخل برگشت و گفت: ابوالفضل را با چاقو زده‌اند. بعد پسرم را به بیمارستان شهدای هفتم تیر بردند، اما لحظاتی بعد گفتند که پسرم جان باخته است.

زن داغدیده در حالی که گریه می‌کرد، گفت: پسرم بچه آرام و خوبی بود. انگار می‌دانست که قرار است بمیرد، شب قبل از مرگش تا صبح باهم حرف زدیم و کلی سر به سرم گذاشت. من به غیر از او دو تا پسر ۱۳ و ۷ ساله هم دارم.

پلیس به ما گفت: وقتی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را بررسی کرده‌اند متوجه شده‌اند که پسرم وقتی از مغازه سوپرمارکت خارج شده دو موتورسوار از دور او را زیرنظر گرفته‌اند. یکی از آن‌ها کلاه ایمنی داشته، اما دیگری نداشته است. همین که پسرم از مغازه بیرون می‌آید یکی از آن‌ها از موتور پیاده می‌شود و پسرم را تعقیب می‌کند. دوربین‌ها صحنه درگیری را نشان نمی‌دهد. اما ظاهراً قصد سرقت گوشی او را داشتند که پسرم مقاومت کرده و او را با چاقو زده‌اند.

پسرم هم تعادلش را از دست داده و روی خودرو سمندی می‌افتد که آنجا پارک بوده است. دزدگیر سمند به صدا درمی آید و صاحب خودرو برای بررسی علت اینکه چرا دزدگیر به صدا درآمده بیرون می‌آید و با جسد پسرم مواجه می‌شود.

صاحب سمند به اورژانس زنگ می‌زند و همزمان هم صاحب مغازه لبنیاتی پسرم را می‌بیند و او را می‌شناسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴۵
در عوضش امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
گل گفتی
بگیرنشون هم کلی باید خانواده اش دادگاه رو پایین بالا کنند تا این جانی ها اعدام بشن
انشالله که خون مقتول و داغ خانواده مقتول بزودی با طناب دار جایگزین میشه تا باشد بخاطر یک موبایل جان انسانی گرفته نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
فردا نصف ایران راه می افتند که لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست و از این مدل حرف های مفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
لذتی که در انتقام هست در هیچ چیز نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
چرا به روزي افتاديم كه به خاطر يك موبايل همديگر رو ميكشيم ؟ بجاي اعدام بريد سراغ ريشه ها
دست همه مال خرها به این خون آغشته است
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
ومسوولین سیرکردن شکم مردم. خدا ازشون نگذرد
همین مادر که داغ پسرش تو دلشه چهار روز دیگه میاد و رضایت میده و باعث میشه که این قبیل جنایت ها ادامه پیدا کنه . ببینید چی گفتم
عوضش امنیت داریم...........
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
همه ما مقصریم همه ما در این قتل شریکیم چون د،برابرش فقط سکوت کردیم وهزار قتل دیگ
فرضاً اگر قربانی فرزند یکی از مقامات ارشد بود واکنش نیروی انتظامی چگونه بود؟ چه فرض احمقانه ای! فرزند مقامات که برای خرید شارژ موبایل نمی رود آنهم پیاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
نیروی انتظامی مسئله مهمی همچون رعایت حجاب را رسیدگی میکند بقیه امور را هم خدا درست میکند انشالا
خدا به پدر مادرش صبر دهد.اوضاع بدی شده.مشکلات اقتصادی باعث ظهور دزدیهای خشن با چاقو و قمه واسلحه و... شده. قیمت بالای موبایل هم باعث افزایش سرقت آن شده
الله اکبر ... خدابه بازماندگان صبر عنایت فرماید .... خداوند رحمت فرماید .... اشد مجازات هم کم است برای زورگیران

ای کاش کارشناسان به بررسی این معضلات بپردازند ... آیا قدیم فقر و نداری نبود؟ چی شده که تحمل برخی کم شده و به هر قیمتی باید پول در بیاورند؟
قناعت کم شده؟جلوه گری زنان زیاد شده و هیجان برخی مردان را زیاد کرده و قناعتشون به یک همسر اونم قیافه معمولی از بین رفته ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
زدی به صحرای کربلا برادر، دزدی چه ربطی به جلوه گری زنان و هیجان مردان داره؟
دزد موبایل دید تو رو خدا بدید بره، دزد های این دوره زمونه وجدان ندارن و به راحتی آدم می کشند
مادرجان ! برو خدارو شکر کن که امنیت داریم ، وگرنه الان داعش سر پسرتو هم بریده بود .
فوری پیداشون کنید و اعدااااام
خیلی خیلی خبر ناراحت کننده ای است.باید برخورد پلیس و قوه قضاییه با سارقان عبرت آموز باشد
واشه یک گوشی آدم کشتند؟
خانواده مقتول نباید بهیچوجه رضایت بدهند
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
مجید جان واسه گوشی که هیج واسه هزارتومن آدم میکشند
اونهایی که دم از امنیت میزنند چشمهاشونو باز کنند. امنیت فقط به این نیست که داعش سرمونو نمیبره.
باید اون دو تا قاتل رو اعدام کنن که هیچی، باید باعثان اینکه اون دو نفر میرن دزدی میکنن رو تیکه تیکه کرد...
اگر فرض کنید دزد ها سیاسی هستند زود دستگیر میشوند. وبه اشد مجازات میرسند.
با سلام
با عرض تسلیت به این خانواده محترم و طلب رحمت و بخشش برای آن جوان از دست رفته . ای قضات عالی رتبه دادگستری لطفا تمامی اشراری را که موجب این جنایت نابخشودنی شده (مستقیم یا غیرمستقیم) را اعم از شروری که چاقو زده موتور را رانده مالخر مال بفروش کسی که به آنها اینطور جنایت کردن را یاد داده و... حتی اگر 100 نفر باشند را بسرعت بجرم محاربه محاکمه و همه را فورا بلادرنگ مشابه آلمانیها در زمان جنگ دوم بین الملل در همان محل وقوع جرم در جلو بقالی ذکر شده بسرعت حداکثر تا آخر قبل از شب چهلم این مرحوم تیرباران فرمایید.
پاسخ ها
Amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
فکر کرده الان با این نامه فوری به درخواست رسیدگی می کنند
این دزدان یه روزی همدیگر را بخاطر همین دزدی میکشن
عجب امنیتی در کشور حکمفرماست! چقدر همه‌جا‌ی مملکت امن و امان است! باید دست و پای مسئولین را از این بابت ببوسیم!
خدایا شدیدترین عذاب‌های دنیوی و اخروی را نصیب این دو جنایتکار پست‌فطرت و همچنین همدستان و حامیانشان قرار بده.
بخاطر یه گوشی آدم می کشند!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه هر مشکلی تو کشور داریم،ناشی از نالایق بودن مسئولین و قانونگذاران بی فکر است!!!
وقتی نیروی انتظامی این همه اراذل و اوباش و به سختی دستگیر میکنه و تحویل مقامات قضایی میده،اونا به راحتی طرف و آزاد میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قوانین باید تا حدی سخت گیرانه باشه،کسی تحت هر شرایطی جرات خلاف نکنه،چرا بابت دزدی و خفت گیری و غیره،،،مثلا دست سارق و قطع نمیکنن تا هم برای خود سارق درس عبرت بشه و هم برای دیگران و در صورت تکرار حبس ابد یا اعدام تا شاهد این حوادث نباشیم؟؟؟!!!!
اصلاح کردن قوانین و آسایش مردم کاری نداره،ولی متاسفانه کسی در فکر نیست و این مسئولین نالایق متاسفانه تامین امنیت، آسایش و رفاه مردم و نمیخوان!!!
یاعلی
التماس تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
فقط این نیست اعضاب مردم خراب است و مسوولان دنبال به خاک مالیدن بینی امریکا و نابودی اسراییل هستند که هیچ مرز مشترکی با ما ندارند
مشکل از قاضی شهر شماست
نمی دانم چند نفر باید کشته و مجروح و مصدوم شوند تا قوه قضاییه و نیروهای انتظامی بخودشان بیایند . دزدان و قاتلان هرروز در حال جولان دادن هستن کسی جلوگیر نیست.
دوسال پیش موبایل برادرم رو از دستش میزنن بعد از چند ماه روشن میشه و شماره طرف رو به دست میاریم شکایت میکنه ازش و بعد ماه ها رفت و آمد و احضاریه فرستادن و نیامدن طرف مقابل آخرش میاد و میگه من فقط یک لحظه سیمکارتم رو انداخته بودم تو گوشی برای تعمیر و تمام قاضی هم به نفع اون رای میده
باید از اول حرف دیگران رو گوش میکردیم و قضیه رو پیگیری نمیکردیم منتها برادرم با تشویق من که بهش میگفتم خودت هم نخوای به خاطر دیگرانی که ممکنه موبایلشون بعد از این سرقت بشه پیگیری کن ، قضیه رو پیگیری کرد و نتیجه ش رو عرض کردم خدمتتون
حالا فهمیدید چه مملکت دزد پروری داریم! و چرا اینقدر دزد زیاده تو مملکت
وقتی برخورد جدی با این سارقها نمیشه همین میشه دیگه،هر کدوم رو دستگیر میکنن میبینی دو روز دیگه آزاد شدن،اکثرا میفرستن شورای حل اختلاف با خانواده های شاکی(مالباخته) و از خانواده ها میخوان بیان رضایت بدن و این حرفا میخوان یجورایی با حرف راضیشون کنن که رضایت بدن چون به نفع اون شورای حل اختلاف هست که آماری نشون بدن پرونده ها رو به خوبی حل و فصل کردن،نتیجش این میشه که بازم میان سرقت کیف و موبایل و دست به جنایت میزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
فقر و اموزش های غلط و اقازاده هایی که با اموالشان و تفریح شان اتش به دل جوانان انداخته اند .
بسیار اندوهگین شدم برای جوان از دست رفته که جان شیرینش به خاطر دفاع از مال خود از دست داد،به خدا قسم که خون این جوان پاک گریبان مسییان را به زودی میگیرد و طناب دار به گردنشان می اندازد ولی ایا دیگر تکرار نخواهد شد؟
امیدواریم امیدوار
تسلیت و اندوه ما را پذیرا باشید ،،اگر دستگاهای دولتی وقوه قضایه با سارقان و کسانی که نظم و امنیت جامعه را به خطر می اندازند برخوردقاطع میکرد این چنین اتفاقی هرگز نمی افتاد ،،در قانون مجازات اسلامی آمده دزد را باید از مچ دست قطع کرد ،،ولی متاسفانه در ایران قانون طرف جانیان را میگیرد،،،وگرنه هیچ شخصی جرعت نمیکرد سلاح گرم یا سرد همراه داشته باشد ،،،بازهم ما شاهد همچین مواردی خواهیم بود عزیزان ،،مگر اینکه در قانون مجازات اصلاحاتی صورت گیرد،،یا حق
تقصیر خود قانون هستش، چون اگر ۲ نفر را سر این موضوع اعدام کنند ، دیگر همچین قضیه‌ای پیش نخواهد آمد، (بدون چون و چرا )
و مهمتر از همه اینکه مدیریت بسیار بسیار ضعیفی داریم ،و یا نداریم . اینم بر میگرده به سوادی که نداریم واسه مدیریت .
درود بر شما ...
عجب امنیتی در کشور حکمفرماست! چقدر همه‌جا‌ی مملکت امن و امان است! باید دست و پای مسئولین را از این بابت ببوسیم!
بعد میگن ایران بهترین امنیت داره از همه لحاظ تا کی باید این چیزها ببینیم و بخونیم
شما موتور سواری دیده اید که خلافکار نباشد؟؟؟؟؟ کمترین خلافشان اشغال پیاده رو و بزرگترین خلافشان آدم کشتن کلا موتور سواری باید در تهران ممنوع شود باور کنید ممنوع و محدود کردن موتور بسیاری از جرم و جنایت ها را کاهش می دهد این وسیله هیچ سودی ندارد یا زورگیری یا آدم کشی و قمه کشی یا آلودگی صوتی یا آلودگی هوا یا انواع مزاحمت برای مردم.
من یه سوالی ازتمامی مسول های زیرربط دارم.شما که زندنها راهتل کردین برای اشرار وفاسیدن معلومه وضع بدترهم خواهد شدیعنی هرکس به خوش این اجازه رو بده وهرخلافی بکنه چهارروز حبس ودوباره روزاز نو روزی از نو خواهد شد.باید سیستم این مدلی رو برسی کرد.یه سری به زندانهای روسیه بزنید میفهمید زندان یعنی چه.به نوبه خودم ازخانواده داغدار تسلیت میگم خیلی سخته داغ عزیز .امیداوارم غم اخرشون باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل