بازدید 13354
توئیتی که فوتبال آسیا را تکان داد

خبر عجیب از مجری عربی؛ عراق برابر ایران بازی نمی‌کند

این توئیت درحالی توسط این گزارشگر معروف منتشر می‌شود که تیم ملی عراق سه روز دیگر باید در اردن به مصاف تیم ملی ایران برود و هدف آن هم می‌تواند برهم زدن تمرکز تیم ایران در آستانه این بازی باشد.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 11 November 2019

علی نوری کارشناس تلویزیونی شبکه الکاس در توئیتی عجیب گفته است که عراق می‌خواهد در بازی مقدماتی جام جهانی به میدان نرود.

به گزارش تابناک ورزشی، علی نوری کارشناس تلویزیونی الکاس توئیت کرده است که منابع خبری اطلاع دادند فدراسیون فوتبال عراق قصد دارد از بازی پیش رویش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر تیم ملی ایران انصراف بدهد. عراقی می‌خواهند با هدف کمک و حمایت از این کشور به واسطه مشکلاتی که در حال حاضر عراق با آن دست و پنجه نرم می‌کند توجه جامعه جهانی را جلب کنند.

عراق بیش از یک ماه است که با اعتراضات مردمی مواجه شده است. آخرین اخبار درباره اتفاقات این کشور حاکی است که سازمان ملل راهکار‌هایی را برای حل و فصل این مساله ارائه داده است. با این وجود این توئیت درحالی توسط این گزارشگر معروف منتشر می‌شود که تیم ملی عراق سه روز دیگر باید در اردن به مصاف تیم ملی ایران برود و هدف آن هم می‌تواند برهم زدن تمرکز تیم ایران در آستانه این بازی باشد. بازی تیم‌های عراق و ایران یک بازی حساس در راه صعود به جام جهانی است و برنده این بازی شرایط خیلی خوبی در جدول پیدا خواهد کرد.

 توجه به اینکه دو تیم روز پنجشنبه باید در این بازی رسمی فیفا به میدان بروند آنچه اهمیت دارد این است که تیم ملی با تمرکز بالا برای این مسابقه مهم آماده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار