بازدید 3549

وزیر دفاع: تمام موشک‌های ایران نقطه‌زن هستند

کد خبر: ۹۳۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 11 November 2019
تمامی موشک‌های ما نقطه‌زن هستند واثربخشی آن‌ها افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در جمع دانشجویان این دانشگاه با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ما ناگزیر هستیم که توان رزمی اعم از توان دفاعی و تهاجمی را حفظ کنیم و ارتقا دهیم، اظهار داشت: در دنیا کشور‌ها به چند دسته قابل تقسیم هستند؛ گروه اول کشور‌های بزرگ که تعیین‌کننده بازی، بازی‌سازی و روابط هستند و در این کار، منافع خود را حفظ می‌کنند و ارتقا می‌دهند.

وی با بیان اینکه گروه دیگر در این موقعیت نیستند و نمی‌توانند این نوع نقش را ایفا کنند و تبعیت می‌کنند از کشور‌های بزرگ و استقلالی ندارند و دیگران برای آن‌ها تعیین می‌کنند چه نقشی را ایفا کنند، گفت: گروه دیگری هستند که چه بخواهند و چه نخواهند در میدان روابط بین الملل هستند و نسبت به شرایط واکنش نشان می‌دهند، این کشور‌های دارای شرایط راهبری هستند.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه کشور ما دارای موقعیت راهبری است، گفت: در جنگ جهانی اول ما اعلام بی‌طرفی و موضع خودمان را اعلام کردیم، اما به دلیل نداشتن قدرت مورد تهاجم قرار گرفتیم؛ در جنگ جهانی دوم هم کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت و آسیب زیادی به مردم وارد شد.

امیر حاتمی با بیان اینکه ما در حوزه موشکی پیشرفت‌های زیادی داشتیم، گفت: ما از لحاظ برد مشکلی نداشتیم و در دو سال گذشته در حوزه دقت، سرعت، مانور و قدرت انفجاری کار‌های زیادی انجام شد. ادامه دارد.

وزیر دفاع گفت: امروز تمامی موشک‌های ما نقطه‌زن هستند و با توجه به قدرت انفجاری موشک‌ها، اثربخشی آن‌ها افزایش یافته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل