بازدید 4572

رئیس سازمان تبلیغات‌: بودجه قرآنی مطلوب نیست

کد خبر: ۹۳۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 11 November 2019
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: متاسفانه بودجه قرآنی کشور مطلوب نیست و در سال گذشته ارقام قابل قبولی را شاهد نبودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: ۱۸۰۰ میلیارد تومان بودجه قرآنی در سال گذشته به ۱۰۰ میلیارد تومان در کل کشور کاهش یافته که میزان تخصیص نیز حدود ۲۰ میلیارد تومان است.

وی با تاکید به پیگیری سازمان تبلیغات اسلامی برای رفع این معضل گفت: چنین ارقامی بی‌شک فعالیت‌های قرآنی را محدود می‌سازد و اعداد به صفر میل می‌کند.

قمی با بیان اینکه بودجه‌های فرهنگی باید به شکل مطلوب نیز هزینه شود، اظهار کرد: این در حالی است که به جد نیازمند برنامه‌های فرهنگی به ویژه مردم محور هستیم.

وی به ضرورت مردمی کردن تبلیغات اشاره کرد و گفت: تنها در صورتی می‌توان تبلیغات را موفق دانست که بتوان از ظرفیت و مشارکت مردم بهره گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه فرهنگ سازی و تبلیغ دینی باید با نگاهی به بهره‌گیری از ظرفیت تمامی حوزه‌ها باشد، گفت: ما باید به دنبال تعامل با نهاد‌ها به ویژه سپاه پاسداران باشیم.

قمی یکی از مسئولیت‌های خطیر فعلی را تبیین گام دوم انقلاب دانست و افزود: گام دوم پیام متعددی دارد از جمله اینکه گام نخست به شکل مطلوبی عملیاتی و محقق و تحکیم شده است.

وی افزود: تمامی حوزه‌ها و امکانات باید در راستای تبیین گام دوم به ویژه با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در جامعه گام بردارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل