بازدید 7971
۲

اختلال در خط ۲ مترو صدای مسافران را در آورد

یکی از قطار‌های مترو در ایستگاه دانشگاه شریف ساعت ۷:۴۵ دقیقه دچار نقص فنی شد و این مسئله سبب اشکال در حرکت قطار‌های دیگر شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 09 November 2019

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران نقص فنی را علت اختلال در حرکت قطار‌های خط ۲ مترو اعلام کرد.

به گزارش «تابناک»، محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره تأخیر در حرکت قطار‌های خط ۲ مترو تهران اظهار داشت: یکی از قطار‌های مترو در ایستگاه دانشگاه شریف ساعت ۷:۴۵ دقیقه دچار نقص فنی شد و این مسئله سبب اشکال در حرکت قطار‌های دیگر شد.

وی افزود: از آنجایی که امروز اول هفته جاری است و صبح نیز در پیک ترافیک قرار داشتیم، نقص فنی این قطار ازدحام جمعیت در سایر ایستگاه‌ها را به همراه داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهرانخاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل برطرف شده و خدمت رسانی به شهروندان بدون مشکل ادامه یافته است.

به گزارش فارس، مسافران زیادی صبح امروز به دلیل اختلال در حرکت قطار‌ها در خط ۲ مترو دچار مشکل شده و درخواست پیگیری دلیل توقف‌های طولانی قطار‌ها را داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
چرا در ساعاتی که همه مردم دنیا مشغول به کار و فعالیت هستند در ایران همه قطارهای مترو و اتوبوسهای واحد لبریز از مردم بیکار و بی برنامه است؟! چرا دولت برای کاهش سفرهای زائد درون شهری هیچ اقدامی نمی کند؟
یه جوری خبر زدین هر کی ندونه فکر میکنه به ندرت چنین اتفاقاتی در مترو رخ میده!
به عنوان کسی که همواره از مترو استفاده میکنه باید بگم چیز خیلی عادی رخ داده است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار