بازدید 2403
سازمان امداد و نجات:

مردم عادی برای کمک به مناطق زلزله‌زده نروند

کد خبر: ۹۳۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷ 09 November 2019
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از عموم مردم درخواست کرد اگر ماموریتی در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ندارند به هیج وجه به مناطق زلزله زده این استان برای هر نوع کمک و امدادرسانی سفر نکنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر افزود: شهروندان با سفر نکردن به مناطق زلزله زده به نیرو‌های امدادی هلال احمر و سایر دستگاه‌های دخیل در امر امدادرسانی و مدیریت بحران بهترین کمک را می‌کنند تا این نیرو‌ها به بهترین وجه ممکن عملیات امداد رسانی را انجام دهند و هیچگونه نیازی به حضور مردم در مناطق زلزله زده وجود ندارد.

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر اضافه کرد: همچنین درخواست می‌شود مردم از ازدحام در گلوگاه‌ها ورودی و خروجی به مناطق زلزله زده خودداری کنند، تا نیرو‌های امدادرسان وظایف خود را در مناطق زلزله زده مدیریت کنند.

سلیمی اظهار داشت: تقویت انبار‌های امدادی آذربایجان شرقی از طریق ارسال اقلام اضطراری از سازمان امداد و نجات و استان زنجان انجام شده است.

وی پتو، پوشاک، آب معدنی و خرما را نیز از نیاز‌های منطقه زلزله زده عنوان کرد و از هموطنان خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره ۹۹۹۹۹ هلال احمر نزد تمامی بانک‌ها واریز کنند و کمک‌های غیرنقدی را به معاونت داوطلبان هلال احمر تحویل دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها