بازدید 6740

صعود ایران به فینال جام بین قاره‌ای با شکست امارات

گفتنی است، ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با دو بازیکن کمتر نسبت به حریف شان در این دیدار به رقابت پرداختند. امیرحسین اکبری و کاپیتان محمد احمدزاده به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ساحلی‌بازان نبودند که تاثیر زیادی روی روند بازی ایران داشت.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ 08 November 2019

مرحله نیمه نهایی جام بین قاره‌ای امشب به پایان رسید که در یکی از مهم‌ترین مصاف‌های این تورنمنت بین المللی، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مصاف امارات رفت و در پایان در خانه حریف برنده از زمین خارج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام بین قاره‌ای از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف امارات میزبان مسابقات رفت و پس از تساوی یک بر یک و کشیده شدن بازی به وقت اضافه و ضربات و پنالتی رفت و در نهایت پیروز میدان شد و به فینال رقابت‌های جام بین قاره‌ای راه یافت.

در پایان وقت قانونی و اضافی که فوق العاده جذاب و نفسگیر دنبال شد دو تیم به تساوی یک گله رسیدند و در ضربات پنالتی بخت یار یوز‌های ایرانی بود و توانستند با درخشش پیمان حسینی که یک پنالتی را به زیبایی با دست راست سیو کرد، برد را از آن خود کنند.

در وقت اضافه امارات تلاش کرد تا از در جریان بودن بازی جلوگیری کند. شوت بهزادپور بازهم توسط دروازه‌بان امارات دفع شد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و گلهای کیانی،شیر محمدی،سعید پیرامون،محمد معصومی زاده در ضربات پنالتی و درخشش پیمان حسینی ، باعث شد تا ایران به فینال مسابقات جام بین قاره ای راه یابد و حریف اسپانیا شود.

بهزادپور دروازه بان دوم تیم ملی هم توانست یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا ملی‌پوشان ایرانی با کسب پیروزی برابر امارات و تداوم نتایج درخشان به مرحله فینال صعود کنند و رقیب اسپانیا شوند. اتفاقی که می‌تواند به تکرار قهرمانی ایران، منجر شود و دوباره ستارگان درخشان فوتبال ساحلی آسیا بر بام قهرمانی جام بین قاره‌ای بایستند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

گفتنی است، ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با دو بازیکن کمتر نسبت به حریفشان در این دیدار به رقابت پرداختند. امیرحسین اکبری و کاپیتان محمد احمدزاده به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ساحلی‌بازان نبودند که تاثیر زیادی روی روند بازی ایران داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار