بازدید 4016

یک ایرانی در قهرمانی جهان با حریف صهیونیست روبرو نشد

کد خبر: ۹۳۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 08 November 2019

نماینده ایران در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن علی روشنی کیا در بخش آقایان و محمود محمدی در بخش پیشکسوتان از راهیابی به مرحله بعد بازماندند و سیاوش مزینی تنها نماینده باقی مانده ایران پس از صعود به مرحله یک هشتم پایانی باوجود تلاش هایش با نتیجه ۵ بر ۳ شکست را در مقابل حریف فیلیپینی پذیرفت و از دور این مسابقات کنار رفت.

در این مسابقات امیر سرخوش یکی از نمایندگان ایران هم مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. تیم ملی اسنوکر کشورمان در بخش بانوان با ترکیب ارمغان حسنی، مریم ابراهیمی، سارا و پری بهاروندی، در بخش آقایان متشکل از امیر سرخوش، علی روشنی کیا، سیاوش مزینی و میلاد کاشانی و در بخش پیشکسوتان با ترکیب مجتبی سرافرازی، وحید شیرازی، محمدعلی علی پور و محمود محمدی آقاجری در این رقابت‌ها شرکت کرد.

گفتنی است به منظور قضاوت در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان منصور مقدم، حسین بیابانی و افشین دهقانی داوران بین المللی ایران  نیز حضور دارند. رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان هفتم تا هجدهم آبان ماه به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان