بازدید 2434
۳

افزایش آلودگی صوتی در برخی مناطق تهران

کد خبر: ۹۳۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 08 November 2019
بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران ۸ نقطه در وضعیت خطرناک هستند که روز گذشته ۶ نقطه در این وضعیت قرار داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعات منتشرشده از ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران ۸ نقطه در مرحله خطرناک (شاخص بالای ۷۰) هستند. ایستگاه‌های شهید گمنام، نیروی هوایی، میدان خراسان، بعثت، میدان نماز، همت، آذری و منطقه ۱۸ ایستگاه‌هایی هستند که شاخص آن‌ها بالای ۷۰ و خطرناک هستند.

همچنین ۱۰ ایستگاه دارای شاخص آزاردهنده و ۶ ایستگاه دارای وضعیت نامناسب برای کودکان و بیماران هستند و تنها دو ایستگاه وضعیت سالم را نشان می‌دهد که همانند روز‌های گذشته ایستگاه‌های گلبرگ و شهید محلاتی هستند.

ایستگاه‌های هلال احمر، توحید، میرداماد، صنعت، آریاشهر، شهران، تهرانسر از جمله ایستگاه‌هایی هستند که آلودگی صوتی در آن‌ها آزاردهنده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
از آلودگی های مجبوری که بگذریم برخی همسایگان با صدای موزیک آرامش همسایگان را ب هم میزنند و ای کاش فرهنگ سازی شود و مردم بدانند که با همین کار ظلم بزرگی به همسایگان میکنند ....
اگر همه هم اهل موزیک باشند دلیل نمیشه همیشه حوصله موزیک داشته باشند و طرف میخواد در آن لحظه آرامش و سکوت داشته باشه و نمیتونه و خیلی ها هم اصلا اهلش نیستند و تحمل صدای زیاد رو ندارند ... ای کاش مسئولین فکری به حال این موضوع کنند و فرهنگ سازی نمایند ....
میخوای موزیک گوش کنی در حدی روشن کن که صداش از چهاردیواری خونه بیرون نره
متاسفانه علاوه برآن نوع دیگر آلودگی صوتی هست که شهرداری چشمش را بر آن بسته وآن وانتهای دوره گرد آهن آلات و وسایل خانگی است که از ساعت 8و30 صبح شروع تا 6بعد از ظهر ادامه دارد.
دوست عزیز که در رابطه با الودگی صوتی نوشته ای مگر ماشین خودت دزد گیر نداره تا هرکسی از کنارش رد میشه صدای اژیر ان بلند میشود یا هرموقع میخواهی درش قفل یا باز کنی صدا میدهد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل