بازدید 14132
۲
گزارش

ورزشگاه اردن محل بازی ایران و عراق را بشناسید+عکس

«ورزشگاه بین المللی شهر امان» به عنوان میزبان دو بازی مهم عراق در مقدماتی جام جهانی انتخاب و معرفی شده است. این استادیوم ۵۱ سال پیش افتتاح شد و البته دو بار هم مورد بازسازی قرار گرفت و تحت مالکیت دولت اردن قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 07 November 2019

وزیر ورزش عراق اعلام کرد که پس از تاکید فیفا بر انجام بازی عراق با ایران و بحرین در زمین بی طرف، مسئولان این کشور اردن را به عنوان زمین ثالث انتخاب کرده اند؛ کشوری که کمتر پیش آمده در فوتبال آسیا مطرح باشد و به همین دلیل شناختی هم از ورزشگاه هایش وجود نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، تلویزیون الکاس قطر امروز به نقل از منابع عراقی اعلام کرد که «ورزشگاه بین المللی شهر امان» به عنوان میزبان انتخاب و معرفی شده است. این استادیوم ۵۱ سال پیش افتتاح شد و البته دو بار هم مورد بازسازی قرار گرفت و البته تحت مالکیت دولت اردن قرار دارد.

بازی‌های جام حذفی، لیگ، سوپرکاپ و حتی مسابقات ملی فوتبال اردن نیز در این ورزشگاه برگزار می‌شود که مجهز به چمن طبیعی است. همچنین ۱۷۶۱۹ صندلی دارد که اغلب آبی رنگ هستند.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در گفتگو با سایت خبری «الکأس» قطر، ورزشگاه بین‌المللی امان پایتخت کشور اردن را به عنوان میزبان دیدار شاگردان کاتانتس مقابل ایران و بحرین معرفی کرد. عراق در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، روز پنجشنبه ۲۳ آبان به مصاف ایران خواهد رفت و پنج روز بعد، مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی می‌کند.

Image result for Amman International Stadium

Image result for Amman International Stadium

A general overview of the Amman International Stadium

A general overview of the Amman International Stadium

A general overview of the Amman International Stadium

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عراق 0 ایران 3
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خیلی ساده ای دادش ...این فوتبال یه ذره سیاسی شده,فک کنم 0-0 یا 0-1 به سود عراق تمام خواهد شد...لعنت بر سیاست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار