بازدید 2649
هشدار هواشناسی؛

برخی استان‌ها در معرض آبگرفتگی هستند

کد خبر: ۹۳۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 07 November 2019
مدیر پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در برخی مناطق خوزستان، بوشهر، فارس، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد و روز شنبه در هرمزگان، فارس، بوشهر و کرمان، رگبار باران و تندباد لحظه‌ای و در ارتفاعات فارس و کرمان بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فارس صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، با بیان اینکه امروز در اغلب شهر‌های کشور جوی آرام حاکم است، اظهار داشت: امروز فقط در بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد ابرناکی و بارش پراکنده داریم.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا رشد ابر و رگبار پراکنده در استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و برخی از مناطق خوزستان، اصفهان، یزد، بوشهر و کرمان پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روز شنبه در برخی مناطق استان‌های یزد، فارس، بوشهر، کرمان و هرمزگان و همچنین جزایر مرکزی و شرقی خلیج فارس رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق داریم.

ضیائیان اضافه کرد: روز دوشنبه آسمان در اغلب شهر‌های کشور صاف است و فقط در سیستان و بلوچستان وزش باد شدید خواهیم داشت.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از اوایل هفته پیش‌ِرو در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت نیمه شمالی کشور غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۸ و ۹ درجه خواهد بود.

ضیائیان اظهار داشت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

وی یادآور شد: فردا در جنوب خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، غرب کرمان و استان کهگیلویه و بویراحمد و روز شنبه در هرمزگان، جنوب فارس، جنوب بوشهر و کرمان رگبار شدید باران، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای و همچنین احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: توصیه می‌شود به دلیل احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، در حاشیه مسیل‌ها توقف انجام نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان